Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik bedoel politiek in het algemeen, niet zo zeer dit specifieke onderwerpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet hoor, je bent voor of tegen en ik ben mordicus tegen
Stem vooral wat je wil..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog meer principes dan dit
Ik ook hoor maar ik blijf op het forum liever wat oppervlakkigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van diverse meningen, hoe kwetsend ze mogelijk ook zijnIk vind waarschijnlijk ook wel dingen die mensen mogelijk kwetsen
ik geen van beiden maar als ik moet kiezen tussen die twee wordt het geen pvdaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stem vooral wat je wil..
Maar Ik persoonlijk stem liever PvdA dan PVV
Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op een eigen mening
Goedennacht allemaal![]()
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geen van beiden maar als ik moet kiezen tussen die twee wordt het geen pvda
de taliban is weer sterker dan ooit, hoe lang moeten we het daar volhouden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Maar Sym jij ben dus tegen die missie, kan ik goed in komen maar ik ben ook van mening dat we dit land niet zo achter kan laten want wat gebeurt er dan daar
Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar ik blijf op het forum liever wat oppervlakkig
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Maar Sym jij ben dus tegen die missie, kan ik goed in komen maar ik ben ook van mening dat we dit land niet zo achter kan laten want wat gebeurt er dan daar
Ja godver. Alsof WIJ er een zootje van gemaakt hebben daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is je goed rechtIk vind je er niet minder leuk om
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de taliban is weer sterker dan ooit, hoe lang moeten we het daar volhouden dan?
Precies. Daar hoeven wij toch niet als een hondje achteraan te hobbelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmaken
goed idee...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmaken
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godver. Alsof WIJ er een zootje van gemaakt hebben daar
Laat eens iemand ANDERS zijn internationale verantwoordelijkheid nemen. Wij hadden in 2007 al meer dan genoeg gedaan, maar nee, moest er toch nog tot 2010 verlengd worden. Och weet je, KERST 2010. Nou ollee. En nu? Nu zijn we WEER het bokje
Tief eens op met die onzin zeg. Stelletje boomknuffelaars. Alsof de hele wereld omvalt als Nederland niet OVERAL maar geld in bodemloze putten blijft strooien
quote:
Maar sinds wanneer zijn wij dat verplicht te doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeft
Ik weet het, zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee...
trev: weet je hoeveel gezinnen er hier verwoest zijn door Adghanistan? Te veel, veel teveel
als we daar blijven zal het niet anders zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeft
En ik was al afgeschrevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, Trev en Symph ook afgeschreven![]()
Politiek ter sprake brengen brengt duidelijkheid![]()
Grapje
MPG daarentegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grapje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grapje
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n landquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaan
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaanquote:
Nee en zolang Pakistan er naast ligt kunne n we daar eeuwen blijven en verandert er nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n land
Ik weet welkequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd op dezelfde partij gestemd bedenk ik me nu
Ja, kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaan
k hou me wat dat betreft nooit op de vlaktequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaan
Ik zie het dus andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als we daar blijven zal het niet anders zijn...
Sorry?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaan
Ik ben bang dat hoe dan ook dit probleem altijd blijft bestaan, iets met verkeerde interpretatie van die lui in het geloofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n land
en dat magquote:
Ik heb die hoop nooit gehad... Dat soort zaken is niet door een externe revolutie te veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat mag
en ooit hoopte ik hetzelfde als jij, maar de Taliban heeft die hoop ingehaald bij mij
En o.a. daarom zie ik niet in waarom wij daar nog effort in moeten steken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe dan ook dit probleem altijd blijft bestaan, iets met verkeerde interpretatie van die lui in het geloof
en goed beschouwd heb je daar helemaal gelijk in..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die hoop nooit gehad... Dat soort zaken is niet door een externe revolutie te veranderen
Voor de gene daar die wel op ons reken, want als je die laat vallen denk ik dat je maar meer in de shit komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En o.a. daarom zie ik niet in waarom wij daar nog effort in moeten steken.
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor de gene daar die wel op ons reken, want als je die laat vallen denk ik dat je maar meer in de shit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |