Jongens, ken jullie gedeputeerden.quote:
Ik woon niet in jouw provincie. Ik ken ze wel in Zeeland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jongens, ken jullie gedeputeerden.
Ooh ja, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik woon niet in jouw provincie. Ik ken ze wel in Zeeland.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef ethiraseth het volgende:
Gelukkig heeft Ajax vanavond gewonnen!
Dat was ook zo'n kutdag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef betyar het volgende:
Wat een kut domper, en ik heb zo'n gezellige dag gehad, net of nederland het WK heeft verloren
die stem ik al. alhoewel ik neig naar spquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef ethiraseth het volgende:
En je kan ook nog PvdA stemmen, die zijn ook tegen.
Lekker dagje geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
Kom linksmensen, we stemmen met zn allen voor de verandering gewoon weer eens gezellig op de PvdA
Ik heb geen idee. Ben net een half uurtje thuis en heb vandaag 14 uur mogen werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker dagje geweest?
Ik kom net thuis heb niets kunnen zien en er niets over gehoord. Kijk nu journaal.
De PvdA is zo 1993, dat kan echt niet meer. Het is alsof je in je houthakkershemd op sollicitatiegesprek gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
Kom linksmensen, we stemmen met zn allen voor de verandering gewoon weer eens gezellig op de PvdA
O, jij weet ook niets?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben net een half uurtje thuis en heb vandaag 14 uur mogen werken
Strak planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik van onze vrienden op FOK! heb begrepen, is dat GL een draai heeft gemaakt.quote:
Dat is meer iets voor PVV'ers. Houthakkershemd incluis kale kop en opgenaaid Nederlands vlaggetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De PvdA is zo 1993, dat kan echt niet meer. Het is alsof je in je houthakkershemd op sollicitatiegesprek gaat.
De vraag is of het een echte draai is natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik van onze vrienden op FOK! heb begrepen, is dat GL een draai heeft gemaakt.
Dat was Wouter Bos. Die vult tegenwoordig zijn zakken bij KPMG.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef ethiraseth het volgende:
En je kan ook nog PvdA stemmen, die zijn ook tegen.
Die vraag zal morgen wel uitgebreid aan bod komen in de mediaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De vraag is of het een echte draai is natuurlijk.
Ja en VVD'ers plegen bouwfraude. Gerrit Zalm is het hoofd van een staatsbank en nog veel meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat was Wouter Bos. Die vult tegenwoordig zijn zakken bij KPMG.
Fixed. Voor niks sacherquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat was Wouter Bos. Die vult verdiend geld tegenwoordig zijn zakken bij KPMG.
Op naar de nul zetels. CU idemditoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef IHVK het volgende:
Draai?
GL heeft zojuist haar eigen einde ondertekend.
Nou ja, halvering dan. Met 5 zetels kun je ook nog wel wat, bijvoorbeeld eindeloos doorlullen zoals Rouvoet doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef IHVK het volgende:
Draai?
GL heeft zojuist haar eigen einde ondertekend.
Weet alleen dat de VVD stinkt naar oude kaviaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |