Omgekocht door de Joden en de Grieken. Politiek is zó voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef IHVK het volgende:
Waarom in hemelsnaam.
Zou Halsema daarom vertrokken zijn? Wat voor spelletje is dit?
Ik zou zelf niet gauw op de SGP stemmen. Maar wat is er in godsnaam mis met de veluwe?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hoort hier wel thuis. Jij was toch wel gecharmeerd van de SGP, of, zoals ik vanavond hoorde, Solide Gemeente Politiek.
Leuke garp man. Armenen zou beter zijn trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omgekocht door de Joden en de Grieken. Politiek is zó voorspelbaar.
Dan ga je toch niet voor het rechtse D66?quote:
Oh, daar heb jij ook een hekel aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leuke garp man. Armenen zou beter zijn trouwens.
Verstandig, wie wordt het? Blok Wilders Verhagen Rutte Teeven Leers Van Hearsma Buma, Bosma, Donner, Henk Kamp?quote:
Nu nog niks, maar het ziet ernaar uit dat de PVV de tweede partij wordt in Gelderland. Dan wordt het hier een hel op aarde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet gauw op de SGP stemmen. Maar wat is er in godsnaam mis met de veluwe?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet voor het rechtse D66?
Nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, daar heb jij ook een hekel aan.
Co Verdaas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verstandig, wie wordt het? Blok Wilders Verhagen Rutte Teeven Leers Van Hearsma Buma, Bosma, Donner, Henk Kamp?
Het kan niet beide waar zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen een hekel aan jou.
Armenen zijn tof.
Fout geantwoord, uw uitkering wordt met onmiddellijke ingang ingetrokken.quote:
Je hebt Co effe gegoogled, of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fout geantwoord, uw uitkering wordt met onmiddellijke ingang ingetrokken.
Niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan niet beide waar zijn natuurlijk.
Lief.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb m trouwens geedit. Kijk maar , hartjes.
Ik wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt Co effe gegoogled, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |