Rechts=de afwezigheid van een grote staat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Veel plezier met je zelf verzonnen definities.
Dat klopt niet franco beheerste niet mensen hun hele leven(hoe veranderde de dagelijkse levens van de mensen na de revolutie?)communisme deed dat wel.quote:
Nu had je pech met een uitgelopen raadsvergaderingquote:
PC uit op zondag he.quote:
Ik zou liever de algemene definities gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Rechts=de afwezigheid van een grote staat.
Hoe moeilijk wil je het hebben?
Dacht het niet. Nee serieus, ik houd wel van een stukje platteland, natuur, rust, en een rustig leefklimaat.quote:
En verplicht een hoofddoek dragen op zondag. Anders worden je ramen ingeflikkerd door wilde gristenen.quote:
Zit je hier een dictatuur te verdedigen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat klopt niet franco beheerste niet mensen hun hele leven(hoe veranderde de dagelijkse levens van de mensen na de revolutie?)communisme deed dat wel.
Het was dan ook geen ideologische dictatuur.
Het is mooi wonen daar, de Veluwe is veel mooier dan zo'n veredeld park als het Groene Hart.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht het niet. Nee serieus, ik houd wel van een stukje platteland, natuur, rust, en een rustig leefklimaat.
Ik rijd gewoon met mijn tank over die linkse krakerswoningen.quote:
Hoe langer de rok..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En verplicht een hoofddoek dragen op zondag. Anders worden je ramen ingeflikkerd door wilde gristenen.
Je moet toch toegeven dat ik een consistent verhaal vertel. Er is niet zo vreselijk veel verschil tussen Franco of bv Jaruzelski. Waarom dan de een links noemen en de ander rechts? Daar is geen logisch consistente onderbouwing voor te geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zou liever de algemene definities gebruiken.
JA.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
Heeft die kut van een Sap nou mijn verjaardag verneukt?
kutsap en voorvocht..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef betyar het volgende:
Heeft die kut van een Sap nou mijn verjaardag verneukt?
Jij hoort hier wel thuis. Jij was toch wel gecharmeerd van de SGP, of, zoals ik vanavond hoorde, Solide Gemeente Politiek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht het niet. Nee serieus, ik houd wel van een stukje platteland, natuur, rust, en een rustig leefklimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |