Want?quote:
23:33 kondigde Humberto net aan op EL.quote:
Oké: wie hebben we geloot dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie er direct achteraan was
Nee geen Utrecht die spelen op 200% tegen Ajax.quote:
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissementquote:
Juist ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
ik kon het niet laten. maar goed, last post, ik stop met trollen.quote:
je zal je verbazen hoeveel mensen dat echt denken :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Gwunnik het volgende:
Doorgestoken kaart! KNVB heult met Ajax
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
Kan Ajax toch nog een keer vernedert worden in Rotterdam dit seizoen.
KNJB.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Kabolter het volgende:
Ik had allang een topic verwacht in VBL, maar dat zal nog wel komen. Als diegene hem in BNW opent dan mag hij vast blijven staan.
Ik ben bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax in de finale, lijkt me zeker, Twente is nog maar afwachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Finale Twente-Ajax boek de kaarten alvast.
Ook vast gestaan op de A9?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lijkt me een mooi affiche in ieder geval
Ik ben net terug uit het stadion en het was echt gaaf, mooi om te zien wat die gasten uit 410 er van gemaakt hebben.Ook de corteo was heel vet om mee te maken
Dit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar, RKC thuis
begrijp me niet verkeerd, maar Ajax heeft áltijd een gunstige loting
Wel mooi, jammer dat er een paar imbecielen tussen zitten met een snuifje hier en een pilletje daar en wat vuisten voor de gezelligheidquote:
En NAC bijna alleen maar moeilijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dit..
kijk naar de loting van vorig jaar :")
maak er maar geen woorden meer aan vuil
Mits 25 miljoen is het geenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verwacht vandaag of morgen te horen dat Suarez vertrekt naar Liverpool
Jij gaat Suarez niet missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mits 25 miljoen is het geenvoor mij.
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ikquote:
En waar baseer je dat op dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ik
Heb het idee dat Demy wel een paar sessies bij de sportpsycholoog kan gebruiken... zit mentaal niet helemaal lekker geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Urquhart het volgende:
Frank zet alsjeblieft De Zeeuw zondag op de tribune en zet Anita of Lindgren er maar in. Ik weet niet waar die De Zeeuw mee bezig is
quote:ajaxlife Ajax Life
Clubs nog in overleg over Suarez. 'Geen impasse. Kans op vertrek 50-50', aldus De Boer. #nacaja #suarez
Mwah, vorige ronde AZ was geen makkie. We hadden ook tegen Noordwijk kunnen loten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar, RKC thuis
begrijp me niet verkeerd, maar Ajax heeft áltijd een gunstige loting
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.quote:
Je knabbelt te veel aan Kaasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.
maar misschien heb ik het wel mis
Mensen die niet beseffen dat het misschien wel zo kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die niet beseffen dat het misschien wel zo kan zijn
Zal misschien ook een beetje met zijn gebit/kaak te maken hebben, zit blijkbaar nog steeds niet goed, als hij daarvoor pijnstillers moet nemen of zonder met kiespijn speelt is niet echt prettigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Heb het idee dat Demy wel een paar sessies bij de sportpsycholoog kan gebruiken... zit mentaal niet helemaal lekker geloof ik
Je baseert het op je gevoel maar je hebt geen idee waarom eigenlijk. Nou dan moet het wel kloppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.
maar misschien heb ik het wel mis
Mensen diequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mensen die denken dat andere mensen het niet beseffen
Dat doe jij ook, manGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je baseert het op je gevoel maar je hebt geen idee waarom eigenlijk. Nou dan moet het wel kloppen.
Televaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die
Overigens check de headlines over Ajax van de Telegraaf. Nieuwtjes
Waarom die haat jegens die roddelkrant?quote:
quote:AKKOORD OVER SUAREZ
AMSTERDAM - De kogel is door de kerk. Luis Suarez verruilt Ajax voor Liverpool FC. Dat is de uitkomst van het overleg tussen de Ajax-directie en zware delegatie van de Engelse topclub. De Engelsen betalen een bedrag van circa 25 miljoen euro.
Door het akkoord tussen beide clubs staat niets de overgang van Suarez nog in de weg. Suarez zaakwaarnemer Pere Guardiola bereikte afgelopen week al mondeling overeenstemming over de voorwaarden van het contract. Daardoor hoeft de aanvaller alleen nog te worden gekeurd.
Met het vertrek komt er een einde aan het succesvolle huwelijk tussen Ajax en Suarez, die in de zomer van 2007 voor een bedrag van circa negen miljoen euro werd overgenomen van FC Groningen. In 110 competitieduels in Ajax 1 scoorde hij maar liefst 81 keer. Afgelopen seizoen liet hij zich tot Voetballer van het Jaar en topscorer van de eredivisie kronen, won hij met Ajax de KNVB-beker en plaatste hij zich voor de Champions League. Met Uruguay strandde hij op het WK in de halve finale (tegen Nederland).
Zijn ultieme droom kampioen worden met Ajax heeft Suarez niet kunnen verwezenlijken. De laatste wedstrijd, die hij in het rood-witte shirt speelde, was het duel bij Galatasaray ter gelegenheid van de opening van de Türk Telekom Arena. In Europees verband was AC Milan-Ajax (0-2) zijn laatste kunstje en nationaal Ajax-PSV (0-0). Aan die kraker zal hij nog lang worden herinnerd vanwege het bijtincident en de zeven duels schorsing die dat tot gevolg had.
Suarez, die voor de wet in Amsterdam trouwde, gaf intern aan de club en de fans te zullen missen, maar een Europese topclub als Liverpool niet te kunnen weerstaan.
Mooie PI danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Gramulanion het volgende:
Er heeft gister iemand in 410 vuurwerk in z'n oog gehad. Bijna blind.
Author: Liverpoolfc.tvquote:Reds agree Suarez deal
Liverpool Football Club announced this afternoon that they had agreed a fee of up to 26.5million Euros with Ajax for the transfer of Luis Suarez, subject to the completion of a medical.
The Club have now been given permission by Ajax to discuss personal terms with the player and his representatives.
Ik denk Dostquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu eens kijken wat er voor in de plaats komt. Want er is wel behoefte aan een centrale aanvaller.
Ik vind het echt heel erg kut, maar een goede vervanger zou het wel wat dragelijker maken. Liefst een beetje een jonge niet lompe spits.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg mits er nu wel goede aankpen van gedaan worden.
maximaal 26,5milquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef muzas het volgende:
26,5 miljoenStrik er omheen en over het kanaal trappen
Succes daar Luis
voor 26,5 miljoen moet wel een leuke linksback en een spits te vinden zijn toch?
Ik vind het wel erg. Je levert toch minstens 20 doelpunten in. Hij is een echte doorzetter en is toch in elke wedstrijd gevaarlijk. Want scoren is met deze selectie juist het grote probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg mits er nu wel goede aankpen van gedaan worden.
Ja maar als hij zo door gast als de 1e seizoenshelft dan is hij lang geen 25miljoen meer waard over een half jaar. En met beetje aankopen moet je het verlies van suarez makkelijk kunnen opvangen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg. Je levert toch minstens 20 doelpunten in. Hij is een echte doorzetter en is toch in elke wedstrijd gevaarlijk. Want scoren is met deze selectie juist het grote probleem.
Suarez succes in Liverpool
Dat is het kutte van zo'n situatie. Als Ajax nu aan de deur klopt voor een speler worden de prijzen gelijk verdubbeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Ebbao het volgende:
Heerenveen weet z'n nieuwe verkoopprijs van Dost ook gelijk.
Ben ik het mee eens. Dat kwam vooral door Jol zijn manier van spelen vind ik. Ik hoop dat ze het geld verstandig gaan besteden. Ik hoop op Dost of een andere jonge spits. Je bent het toch wel met me eens dat het jammer is dat hij Ajax verlaat? Oke.. hij was af en toe vervelend en er zijn wat incidenten gebeurd maar toch was het een echte winnaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar als hij zo door gast als de 1e seizoenshelft dan is hij lang geen 25miljoen meer waard over een half jaar. En met beetje aankopen moet je het verlies van suarez makkelijk kunnen opvangen.
Tuurlijk dat wel. Was altijd vermakelijk om hem te zien spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Dat kwam vooral door Jol zijn manier van spelen vind ik. Ik hoop dat ze het geld verstandig gaan besteden. Ik hoop op Dost of een andere jonge spits. Je bent het toch wel met me eens dat het jammer is dat hij Ajax verlaat? Oke.. hij was af en toe vervelend en er zijn wat incidenten gebeurd maar toch was het een echte winnaar.
Heeft Ajax niet beter een nieuwe keeper nodig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef muzas het volgende:
26,5 miljoenStrik er omheen en over het kanaal trappen
Succes daar Luis
voor 26,5 miljoen moet wel een leuke linksback en een spits te vinden zijn toch?
Die zou Suarez nog naar het vliegveld brengen zodat hij vertrektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
El Hamdaoui:
"Aaaawwww ik voel me ineens een stuk beter... ja ik denk wel dat ik zondag kan spelen ja!"
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
El Hamdaoui:
"Aaaawwww ik voel me ineens een stuk beter... ja ik denk wel dat ik zondag kan spelen ja!"
Vermeer moet het maar gaan doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Ajax niet beter een nieuwe keeper nodig?
Mhaow, zei Gijp niet 18 tot 28 miljoen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Kremers het volgende:
En de mensen bij VI maar blijven volhouden dat Ajax gek is om het bod van 15milj. af te slaanKijk uit naar vanavond
Ze moeten Luciano kopen, die past qua lengte goed bij de rest van het Ajax-elftal.quote:
Nee, 15 tot 20 milj.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, zei Gijp niet 18 tot 28 miljoen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten Luciano kopen, die past qua lengte goed bij de rest van het Ajax-elftal.
Hoezo? We moeten nog naar PSV, krijgen Twente nog thuis en PSV moet nog naar Twente. En ga nou niet zeggen dat Twente en PSV alles gaan winnen met dat 'geweldige' voetbal van hun.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Ajax wordt geen kampioen dat is nu definitief.
Dat zijn we met Suarez ook nooit geworden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Eens. Maar ook als Luis zou blijven denk ik niet dat we het nog zouden redden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
Mogen ze van mij wel halen mits ie niet teveel kost. Blijft een talent maar je hebt er dit seizoen nog niets aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Luis.Heel erg jammer dat hij weggaat maar ik gun het hem wel. Nu maar hopen dat ze Dost niet gaan halen.
Ik ben er een beetje bang voor dat hij het niveau niet aan kan en dat het een miskoop wordt. Bovendien krijgen die subtoppers ook een te arrogante houding als Ajax langskomt, ze vragen meteen 2 miljoen meer. Denk dat Gudjohnson wel een goede aankoop zou zijn, die kan de jongere spelers ook nog wat leren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mogen ze van mij wel halen mits ie niet teveel kost. Blijft een talent maar je hebt er dit seizoen nog niets aan.
Volgens mij is dat helemaal niks. Dan liever de voorhoede zoals hij nu is laten staan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje bang voor dat hij het niveau niet aan kan en dat het een miskoop wordt. Bovendien krijgen die subtoppers ook een te arrogante houding als Ajax langskomt, ze vragen meteen 2 miljoen meer. Denk dat Gudjohnson wel een goede aankoop zou zijn, die kan de jongere spelers ook nog wat leren.
Gudjohnson is alleen al flink op z'n retour en kun je niet vergelijken met een Pantelic die ten minste het seizoen er voor nog flink speelde en scoorde. Komt nog bij dat hij slechts een keer of 90 heeft gescoord in 15 seizoen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje bang voor dat hij het niveau niet aan kan en dat het een miskoop wordt. Bovendien krijgen die subtoppers ook een te arrogante houding als Ajax langskomt, ze vragen meteen 2 miljoen meer. Denk dat Gudjohnson wel een goede aankoop zou zijn, die kan de jongere spelers ook nog wat leren.
Dat hebben ze niet gezegd, dat was die gast van het sponsor item. En tja dat hij dat zei was logisch met zijn financiele geleuter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Kremers het volgende:
En de mensen bij VI maar blijven volhouden dat Ajax gek is om het bod van 15milj. af te slaanKijk uit naar vanavond
Euh... Martin..?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Denk dat Gudjohnson wel een goede aankoop zou zijn, die kan de jongere spelers ook nog wat leren.
Die man is inderdaad het enige onderdeel van VI wat nauwelijks te pruimen is. Ja-haaa, het geld is op. Dat weten we nu wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd, dat was die gast van het sponsor item. En tja dat hij dat zei was logisch met zijn financiele geleuter.
quote:Suárez: 'De clubs moeten mij bellen, dan ik pas geloven'
Vrijdag, 28 januari 2011 om 18:59
Luis Suárez heeft een eerste reactie gegeven op het akkoord tussen Ajax en Liverpool omtrent zijn transfer naar de Engelse recordkampioen. NUsport zocht snel contact met de spits uit Uruguay en feliciteerde hem met zijn aanstaande overgang naar Anfield Road. Nee joh. Echt waar? Waarom niemand mij bellen, dan?, gaf Suárez aan in gesprek met het magazine.
Nee, nee, nee, ik geloven nog niet. Clubs moeten mij bellen, dan ik pas geloven, herhaalde de spits nog eens toen hem werd verteld dat er een akkoord ligt tussen de Engelsen en de Amsterdammers. Mocht het werkelijk kloppen, aldus de international, dan zou zijn droom uitkomen. Dan is fantastisch. Maar ik kan het niet geloven voordat ik echt hoor dat alles oké is. Dus als jij niet erg vindt, ik nu lijn vrij houden, liet hij de verslaggever weten.
Afgevaardigden van Ajax en Liverpool zagen elkaar afgelopen maandag voor het eerst face to face op luchthaven Schiphol. De Eredivisionist wees toen een eerste bod af en stelde meer geld te willen zien voor haar ex-aanvoerder. Liverpool verhoogde haar bedrag, maar opnieuw zei Ajax 'nee'. Het derde bod, een bedrag van 25 miljoen euro dat nog anderhalf miljoen kan oplopen, werd wel geaccepteerd; beide clubs maakten vrijdag in de namiddag melding van de overeenkomst.
Ik heb respect voor hem dat hij altijd de media in het nederlands te woord stond.quote:
Dat is niet bijzonder sterk qua scorend vermogen, het probleem is dat je het niet nog een paar weken kan aankijken hoe het loopt omdat je voor maandag al moet beslissen over aankopen ja dan neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niks. Dan liever de voorhoede zoals hij nu is laten staan..
Ik vind wel dat ze nieuwe aankopen moeten doen. Zolang het maar niet die Gudjohnson is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder sterk qua scorend vermogen, het probleem is dat je het niet nog een paar weken kan aankijken hoe het loopt omdat je voor maandag al moet beslissen over aankopen ja dan nee
23 miljoen meer dan Afellayquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Nou daar gaat weer een sterspeler weg.. De beste speler van de Eredivsie gaat voor een topprijs weg..Daar kunnen we wat van leren![]()
Hopelijk halen jullie een waardige vervanger.. Zodat het nog spannender wordt in de Eredivisie..
Nou Ajax had het net zo slecht geregeld in 2006 als PSV nu.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
23 miljoen meer dan Afellay. Weg schulden, weg tekort
!
Weg titelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
!
Ja.. Maar voor wat gaan jullie nu spelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
!
Och och, weer zo'n strebertje. Ik pis op je jochiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft weer als gevolg: Weg jij.
Bii Twente wachten ze al op je
Je moeder. Viespeuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Och och, weer zo'n strebertje. Ik pis op je jochie
Xenofoben moeten toch wát te zeiken hebben lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb respect voor hem dat hij altijd de media in het nederlands te woord stond.
Haha inderdaad man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Xenofoben moeten toch wát te zeiken hebben lijkt mij.
Wacht maar tot hij zijn gaan haren gaat kammen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Morendo het volgende:
El Hamdaoui schijn overigens spontaan genezen te zijn.
Misschien hebben ze dan toch eem grotere kans, blijf je toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij zijn gaan haren gaat kammen..
Zeker een vervanger halen. Siem is geen spits, en dat maakt El Ham de enige echte spits. Sowieso is dat te weinig. Plus, waar hij mee bezig is weet niemand.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Morendo het volgende:
In ieder geval een vervanger halen lijkt mij. Dost?
Worden die kampioen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moeder. Viespeuk.
Heb je weer bijna genoeg van Ajax? Of hou je het dit seizoen wel vol?
Ohja, je kunt ook wel een seizoentje voor PSV kiezen hoor, ook een optie.
Ik denk niet dat Heerenveen akkoord gaat met alleen een oefenduel, volgende zomer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3 miljoen vind ik wel veel voor Dost.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Och och, weer zo'n strebertje. Ik pis op je jochie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moeder. Viespeuk.
Heb je weer bijna genoeg van Ajax? Of hou je het dit seizoen wel vol?
Ohja, je kunt ook wel een seizoentje voor PSV kiezen hoor, ook een optie.
Hij is aangetrokken voor 2,5 miljoen ofzo, dus 3 miljoen zal het absolute minimum zijn. Overigens vind ik dat ook een mooie prijs voor Dost.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3 miljoen vind ik wel veel voor Dost.
Ze hebben een kans, hij kan nog niet kiezen: PSV, Twente of toch maar Groningen (dan zou hij echt stoer zijn als ze kampioen worden)quote:
Vitesse past wel bij hem..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hebben een kans, hij kan nog niet kiezen: PSV, Twente of toch maar Groningen (dan zou hij echt stoer zijn als ze kampioen worden)
Lijkt me stug eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Nu is het ook zeker dat Torres naar Chelsea gaat.. Ze maken nu 26 mil op en krijgen 40 mil van Chelsea.. Anders zouden ze nooit zoveel weggeven..
Drost is welkom , Mertensquote:
vind hem echt goed, na Dzuszszszssak beste buitenspeler uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Drost is welkom , Mertens
Goede speler hoor daar niet van , maar laat de jeugd het maar doen
Wanneer je hem snapt, mag je van mij een snoepje pakken. Pas op: alléén wanneer je hem snapt hé.quote:
Jeehy een dropje, ik snap hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer je hem snapt, mag je van mij een snoepje pakken. Pas op: alléén wanneer je hem snapt hé.
Ik ben de dwergen bij Ajax een beetje zat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vind hem echt goed, na Dzuszszszssak beste buitenspeler uit de Eredivisie.
maar hij is wel sterk, als je ziet hoe hij tegen de Italiaanse club speelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de dwergen bij Ajax een beetje zat...
Het verkoop van je beste speler, wat zorgt dat het scoren nog moeilijker zal worden dan het momenteel al gaat. Moet zorgen voor het opnieuw domineren van Nederland en Europa? Ik ben best benieuwd naar je theorie eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk is de de eerste zet naar een dominant Ajax, zoals 10 jaar geleden. En daarmee bedoel ik niet 1994-1997.
Het lijkt mij duidelijk. Hoe geweldig Luiz ook is als voetballer, hij is niet een speler die past binnen de oorspronkelijke Ajax-filosofie. Ajax is altijd een club geweest die balbezit voorop stelde en eindeloos de bal het werk liet doen. Breien aan aanvallen tot er een gat in de verdediging viel en dan genadeloos toeslaan. Onder aanvoering van Suarez was dat toch een beetje ingewisseld voor risicovolle individualistische acties die een meer verdedigend blok noodzaakten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verkoop van je beste speler, wat zorgt dat het scoren nog moeilijker zal worden dan het momenteel al gaat. Moet zorgen voor het opnieuw domineren van Nederland en Europa? Ik ben best benieuwd naar je theorie eigenlijk.
Mja, ik ben benieuwd naar zijn prestaties daar, maar heb een gruwelijke hekel aan de vreselijke club. Dus ik weet nog niet zo of ik heel veel ga kijken.quote:[b]
Ik ga de wedstrijden van Liverpool af en toe wel ff kijken.
Dat is wel zo. Het Ajax waarin Suarez speelde is een Ajax waarin alles op hem was afgesteld. Gokken op zijn bevliegingen, die vaak ook kwamen. De Boer heeft een ander idee over voetbal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk. Hoe geweldig Luiz ook is als voetballer, hij is niet een speler die past binnen de oorspronkelijke Ajax-filosofie. Ajax is altijd een club geweest die balbezit voorop stelde en eindeloos de bal het werk liet doen. Breien aan aanvallen tot er een gat in de verdediging viel en dan genadeloos toeslaan. Onder aanvoering van Suarez was dat toch een beetje ingewisseld voor risicovolle individualistische acties die een meer verdedigend blok noodzaakten.
Dit overigens niet ten nadele van Suarez, dat is een topvoetballer en ik zal de rest van zijn carrière trots zijn dat hij ook van mijn geliefde Ajax is geweest.
quote:Op de verjaardag van Suárez zelf, die 24 werd, kwamen Liverpool en Ajax nauwelijks nader tot elkaar en smste Rik van den Boog zijn speler de woorden: Gefeliciteerd met je verjaardag en met het feit dat je nog een paar jaar bij Ajax blijft. Suárez zou daarop hebben geantwoord met de woorden "Ik ga weg...".
knap gedaan, dat groningen geen doorverkooppercentage heeft bedongen.quote:FC Groningen verdient aan transfer Suarez
FC Groningen profiteert van de transfer van Luis Suarez. De Noorderlingen ontvangen waarschijnlijk zo'n 125.000 euro, zo vertelt Hans Nijland in De Telegraaf.
"Het is niet zo idioot veel 0,5 procent van de transfersom maar gevonden geld", zegt de algemeen directeur. "Als Liverpool inderdaad 25 miljoen euro betaalt, praten we over 125.000 euro voor FC Groningen. Dat maakt mijn avond goed."
Ajax maakt zo'n zeventien miljoen euro winst. "Wij hebben Luis destijds voor 1,58 miljoen euro overgenomen van Nacional en een jaar later voor acht miljoen euro aan Ajax verkocht. En nu heeft Ajax mooi van onze scouting geprofiteerd."
De transfer van Suarez vervult Nijland met trots. "We hebben Luis als achttienjarig jochie toch maar mooi uit Uruguay opgepikt. En bij ons heeft hij fantastische dingen laten zien. Het is een van de spelers die zijn carrière hier is gestart en naar een Europese topclub is gegaan. Prachtig toch?"
Nee hoor, vind ik ook. Als je nu een spits koopt is ie sowieso te duur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Erg jammer dat hij weggaat, iemand met zoveel scorend vermogen en een winnaars mentaliteit verliezen is altijd jammer.
Ben ik overigens de enige die denkt dat we pas in de zomer een nieuwe spits moeten halen, volgens mij kan cvitanich er genoeg inprikken.
Wist niet dat Fullham zoveel wou betalen, echt zonde want dan stond De Boer al langer voor de ploeg en veel meer geld erbij.quote:Egoist Gullit moet wel heel graag van huis willen zijn
COLUMN Vandaag is mijn dochter Isabeau exact zestien maanden en vier dagen oud. Dat interesseert u ongetwijfeld geen hout, maar voor mij is dat heel bijzonder.
Ik merk dat ik sinds haar geboorte nog altijd de dagen tel. Alleen de gedachte al om haar anderhalf jaar nauwelijks te zien, maakt me diep ongelukkig. Misschien komt het omdat ik slechts één kind heb en ligt dat enigszins anders als je zes kinderen hebt, maar eerlijk gezegd kan ik me dat nauwelijks voorstellen.
Je moet in mijn ogen wel een enorme egoïst zijn als je er vrijwillig voor kiest om anderhalf jaar op een van de meest foute plaatsen van deze aardbol te gaan werken. Nota bene voor een bewezen oorlogsmisdadiger die jouw populariteit misbruikt om zijn eigen imago op te vijzelen.
Dat beroepsmilitairen uitgezonden worden naar oorlogsgebieden is een risico van het vak. Als je vrijwillig zo'n gebied opzoekt, moet je wel een gaatje in je hoofd hebben. Of het risico willen lopen er eentje te krijgen.
Al begreep ik gisteren uit het interview van Estelle dat Ruud zich niet wil mengen in de plaatselijke situatie, omdat hij politiek en sport gescheiden wil houden. Natuurlijk. Als het regent doe je net of je niet nat wordt. Iets wat op het trainingskamp in Turkije overigens niet echt wilde lukken. Hoe hard hij ook stond te lachen.
Bevriende journalisten zien in de keuze van Ruud een rol weggelegd als voorvechter van de mensenrechten in Tsjetsjenië door de verhoogde media-aandacht. Met dat soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Dat Estelle zijn keuze probeert te rechtvaardigen door zijn avontuurlijke karakter te prijzen, valt te begrijpen. Je kunt moeilijk roepen dat je eigen man een enorme hufter is. Ik zou het er thuis echter niet doorheen hebben gekregen. En terecht. Terwijl mijn vrouw ook houdt van een man die geen normale werktijden heeft.
Persoonlijk ben ik een fan van Estelle. Leuk mens. Als echtgenoot en vader vind ik het voor haar en de kinderen bijzonder sneu. Hoe groot ze zich ook houdt. Als zelfs Guus Hiddink vertelt dat zijn voormalige Russische assistenten een rolberoerte kregen bij het horen van de naam van de club en hij zelf bedankt zou hebben voor de eer, zegt dat genoeg. Dan moet je wel heel graag van huis willen zijn.
Egoïsme is natuurlijk een belangrijk kenmerk in de topsport. Voor sporters en bestuurders. Ben van der Burg vertelde me eens hoe het in zijn opvoeding volledig om hem en zijn schaatssport draaide.
Bij voetballers is het niet anders. Marco van Basten is daar een prachtig voorbeeld van. In huize Van Basten draaide alles om Marcel (zoals hij eigenlijk heet).
Ook bestuurders denken uiteindelijk vooral aan zichzelf. Natuurlijk is Leo Beenhakker niet netjes behandeld, maar zo'n persconferentie om het gekwetste ego te laven heeft natuurlijk weinig met clubliefde te maken.
Zoals Rik van den Boog nu ook heel duidelijk bezig is met Rik van den Boog. Krijgt hoofdscout Hans van der Zee plots alle onbegrijpelijke aankopen van Jol in zijn schoenen geschoven, terwijl Van de Boog eerder diens negatieve adviezen in de wind sloeg en Jol zijn zin gaf.
Om vervolgens met droge ogen te roepen dat Frank de Boer misschien anderhalf jaar geleden ook al klaar was voor Ajax. Dan had je Jol afgelopen zomer moeten laten vertrekken. Fulham was bereid tussen de acht en tien miljoen euro afkoop te betalen. Nu kostte zijn vertrek alleen maar geld.
Maar in de overlevingstocht is alles gerechtvaardigd. Egoïsme is een onvermijdelijke eigenschap. Hoewel het pleit voor Van den Boog dat hij in zijn contract heeft laten opnemen dat hij bepaalde dagen vrij mag hebben om iets met zijn kinderen te doen. Daar zou Gullit een voorbeeld aan kunnen nemen. (WILFRED GENEE)
Wat denk je zelf ? Genee heeft een heel grote duim en heeft het in iedere column van hem wel over hoe slecht vd Boog wel niet is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:25 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wist niet dat Fullham zoveel wou betalen, echt zonde want dan stond De Boer al langer voor de ploeg en veel meer geld erbij.
Maar niet voor het gevraagde bedrag van 6 mln, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:58 schreef stoeltafel het volgende:
Net op radio 1. Ajax onderhandelt nu over Dost zei de zaamwaarnemer. Het is vrijwel zeker dat hij naar Ajax komt.
Niet volgens de Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesportquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Nu is het ook zeker dat Torres naar Chelsea gaat.. Ze maken nu 26 mil op en krijgen 40 mil van Chelsea.. Anders zouden ze nooit zoveel weggeven..
Inderdaad, dan mag ie daar lekker op de bank blijven zitten. 4 miljoen is de max en geen cent meer. En dan Yildrim er ook meteen bij halen. Maar ja dat is vooruit denken en daar doet Ajax niet aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:19 schreef 0634 het volgende:
[..]
Maar niet voor het gevraagde bedrag van 6 mln, mag ik hopen.
Misschien hebben ze wel goede scouts maar ze willen iemand die Nederlands spreekt en jong is. Waarom niet Traore ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Devz het volgende:
Echt ongelooflijk dat Ajax een vervanger voor Suarez nu weer in Nederland aan het zoeken is waar a) alleen maar middelmaat rondloopt en b) je veel te veel betaald.
Er moeten in het buitenland toch veel betere spitsen rondlopen voor veel minder geld? Volgens mij heeft Ajax het slechtste scoutingsysteem van heel Nederland..... Echt verschrikkelijk.
3 miljoen en geen cent meer. Dan maar de pijlen richten op een goede buitenlander. Laat de tijd maar over zijn dat Ajax als melkkoe voor de Nederlandse competitie fungeert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Inderdaad, dan mag ie daar lekker op de bank blijven zitten. 4 miljoen is de max en geen cent meer. En dan Yildrim er ook meteen bij halen. Maar ja dat is vooruit denken en daar doet Ajax niet aan.
In dat geval wil jij dus niet dat Dost wordt aangetrokken, want 3 miljoen ligt gelijk of zelfs lager dan het bedrag wat Heerenveen zelf heeft betaald.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Als ze Dost gaan halen moeten ze geen stuiver meer neerleggen dan 3 miljoen. Het is een reserve speler bij een middenmoter, moet niet meer kosten dan dat.
Alsof een buitenlandse club niet weer dat Ajax net 26 miljoen heeft ontvangen, en een nieuwe aanvaller nodig heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
3 miljoen en geen cent meer. Dan maar de pijlen richten op een goede buitenlander. Laat de tijd maar over zijn dat Ajax als melkkoe voor de Nederlandse competitie fungeert.
Wat mij betreft wachten tot na dit seizoen en dan wat verstandige aankopen doen, niet nu het zo kort dag is.
Hij zit reserve bij Heerenveen he, het is niet dat hij de pannen van het dak speelt daar. Bovendien zou het wel eens kunnen zijn dat als hij daar blijft dat hij op een gegeven moment gaat rellen. Heerenveen zou dus blij moeten zijn dat ze hem nog voor een goed bedrag kwijt kunnen.quote:In dat geval wil jij dus niet dat Dost wordt aangetrokken, want 3 miljoen ligt gelijk of zelfs lager dan het bedrag wat Heerenveen zelf heeft betaald.
Dat moet inderdaad de insteek zijn, maar of het realistisch is een 2e.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:58 schreef Kremers het volgende:
Inderdaad, niet meer betalen dan wat Heerenveen voor hem betaald heeft. Hij is reservespeler en zal zelf ook wel oren hebben naar een overstap na al dat gedonder met Jans. Het is wat anders als hij in de basis zou staan en elke week 1 bal in het net zou knallen.
Dat je net 25milj. bij hebt kunnen bijschrijven betekent nog niet dat je gek moet gaan doen. Dit heeft Ajax in de financiële problemen gebracht.
Dost is eigenlijk geen reservespeler, dus waar iedereen dat vandaan haalt. Hij is een groot talent alleen kan hij niet echt door een deur met de trainer. Daarom wordt hij niet opgesteld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij zit reserve bij Heerenveen he, het is niet dat hij de pannen van het dak speelt daar. Bovendien zou het wel eens kunnen zijn dat als hij daar blijft dat hij op een gegeven moment gaat rellen. Heerenveen zou dus blij moeten zijn dat ze hem nog voor een goed bedrag kwijt kunnen.
Bovendien denk ik dat je gewoon niet meer moet betalen voor een reservespeler bij een middenmoter dan 3 miljoen, anders krijgen die clubs teveel praatjes.
Links buiten komt wel op orde denk ik. Ebicilio heeft echt potentie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Als je Dost haalt kun je een aantal jaren vooruit, mits hij voldoet natuurlijk. Ik denk dat Sulejmani en Eriksen ook beter renderen met een fysiek sterke centrumspits, iemand die kan kaatsen, dan met een 'pingelaar' a la Suarez of El Ham. Siem de Jong moet zich wat mij betreft gaan richten op een plek als controlerende middenvelder, dat kan hij denk ik wel. Op zich staat het elftal dan redelijk voor volgend jaar. Aandachtspunten blijven echter de linksback- en linksbuitenpositie.
Oh, en sulejmani kan anders linksbuiten en dan ozbiliz of jozefzoon oid rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Links buiten komt wel op orde denk ik. Ebicilio heeft echt potentie.
Maar dat hoeft ook niet, als we van de spelers moeten verwachten dat ze niveau Ruiz, Dzsudzsak en Suarez moeten halen dan zullen we over een 5/6 jaar de CL winnen. Ruiz en Dzsudzsak zijn al te groot voor de Eredivisie, ze zullen ook in de zomer weggaan denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef Morendo het volgende:
Het zijn leuke dribbelaars, maar ze halen natuurlijk bij lange na niet het rendement van een Ruiz of Dzsudzsak. Ik moet het nog maar zien.
quote:Ajax heeft zich officieel bij Heerenveen gemeld voor Bas Dost. Dat heeft Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra tegenover Omrop Fryslan bevestigd. Volgens Veenstra weet Ajax welk bedrag men op tafel moet leggen om Dost los te weken. Hij verwacht voor Heerenveen-Groningen zondag 'nog geen witte rook'
Vuile kapitalisten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef ethiraseth het volgende:
Beetje jammer alleen dat Heerenveen na gister de vraagprijs wel verdubbeld zal hebben.
Tja, Gudjohnsen zou een 'risicoloze' vervanging kunnen zijn van Suarez. Maar dan zit je weer met een oud-topvoetballer die vooral erg oud is. En ik dacht dat we zulke transfers juist niet meer gingen doen.quote:
Daar zal Heerenveen ook vast mee akkoord gaan. Je onderhandelt niet bepaald met onderknuppels als Bosz en Wotte.quote:
Kan Ajax veilig doen ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:54 schreef Morendo het volgende:
Gewoon 4 miljoen bieden en een miljoen euro extra voor elke landstitel. Zo doen we dat in Football Manager.
Ze hadden Bayern moeten sponsoren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal carglass maar als shirtsponsor hebben
Ben geen fan van Gudjohnson, maar heb niks tegen een oudere voetballer. We hebben al een jonge voorhoede met Ebecilio, De Jong, Eriksen en ook Sulejmani is geen routinier. Een wat oudere speler zou goed kunnen helpen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, Gudjohnsen zou een 'risicoloze' vervanging kunnen zijn van Suarez. Maar dan zit je weer met een oud-topvoetballer die vooral erg oud is. En ik dacht dat we zulke transfers juist niet meer gingen doen.
Aegon met linksboven in het klein het Logo van Shell(als 2e shirtsponsor) zou perfect zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:48 schreef Morendo het volgende:
Ja, ik weet niet of wij wel twee shirtsponsors moeten hebben. Denk niet dat Aegon daar mee akkoord gaat.
jippie..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn slechts geruchten......Maar toch.......
In Italie ben je met 34 jaar nog een broekkie...quote:
Inderdaad. Prijs met 100% verhogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:42 schreef Yankee het volgende:
altijd al een hekel gehad aan die kut friezen
Als hij echt wordt aangetrokken dan denk ik toch dat mijn principe kwesties de overhand krijgen, en ff geen voetbal kijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn slechts geruchten......Maar toch.......
Dat is het altijd al geweest. Samen met Twentequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een achterlijk geluk heeft psv weer. PSV het nieuwe lievelingetje van de knvb?
Klopt. daarom ben je voor Twente toch, vergroot de kans dat ze kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is het altijd al geweest. Samen met Twente
Precies wat ik wou!quote:Ajax wil naast Dost ook Mertens naar de Arena halen
29/01/2011 22:45
Ajax hoopt niet alleen SC Heerenveen-spits Bas Dost, maar ook FC Utrecht-aanvaller Dries Mertens voor de sluiting van de transfermarkt binnen te halen.
De Belgische vleugelspeler staat al langer hoog op de lijst bij Ajax. Nu Luis Suarez voor 26,5 miljoen euro aan Liverpool is verkocht, heeft trainer Frank de Boer geld beschikbaar voor versterkingen. Ajax zal in de buidel moeten tasten voor Mertens: afgelopen zomer lichtte FC Utrecht de optie in zijn contract tot medio 2014.
De onderhandelingen met SC Heerenveen over Dost zijn inmiddels begonnen. De Friezen betaalden een half jaar geleden 3,2 miljoen euro aan Heracles Almelo voor de 21-jarige spits, die in onmin leeft met trainer Ron Jans. De transfermarkt sluit komende maandag om 24.00 uur.
Dan doen ze zeker goede zaken !!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
DRIESJE MERTENS EN DOST NAAR AJAX?!
[..]
Precies wat ik wou!hoop het.
Dat zal wel heel erg mooi zijn....maar eerst maar eens zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. daarom ben je voor Twente toch, vergroot de kans dat ze kampioen worden.
Persoonlijk vind ik Mertens een geweldige speler, maar wanneer die bij Ajax komt en hij speelt 3x matig, dan loopt iedereen weer te zeiken dat hij veels te klein en licht is voor dat 'niveau'...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uhm Mertens minimaal 15 mil en dost 7 mil ofzo..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijf er maar lekker over doorgaan jochiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ookvoor Ajax zeker? en
voor Twente?
Hahaha hoe dom kun je zijn
Waarom word je nou boos dan, wil je liever PSV? Vitesse? Utrecht?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf er maar lekker over doorgaan jochie
Vitesse doet het aardig op dit moment..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf er maar lekker over doorgaan jochie
Doe dan maar Ajaxquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom word je nou boos dan, wil je liever PSV? Vitesse? Utrecht?
Ok, je mag zelf kiezen.![]()
HAHAHAHAH!quote:
Oh, jij kiest voor mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAHAH!
Wat een onbetrouwbare nep supporter ben je toch. Eerst Ajax, dan Twente, dan even Vitesse en nu weer Ajax?! HAHAHAH! Doe maar niet, ik kies Vitesse voor je, vind dat wel bij je passen.
Laat nou rusten vent laat die jonge lekker als jij maar altijd achter je ploeg blijft staan zoals het hoort.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HAHAHAHAH!
Wat een onbetrouwbare nep supporter ben je toch. Eerst Ajax, dan Twente, dan even Vitesse en nu weer Ajax?! HAHAHAH! Doe maar niet, ik kies Vitesse voor je, vind dat wel bij je passen.
Beker wedstrijd ging goed toch?! Thuis mag dat eigenlijk geen probleem opleveren, maar goed PSV heeft het thuis tegen Willem 2 ook moeilijk :/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef manny het volgende:
Eerst morgen maar es winnen. Drie punten uit breda, bitte
NAC uit en NAC thuis is een gigantisch verschil daar kan iedereen verliezen dat hebben we wel gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beker wedstrijd ging goed toch?! Thuis mag dat eigenlijk geen probleem opleveren, maar goed PSV heeft het thuis tegen Willem 2 ook moeilijk :/
Dat nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we weer van je af.
Wil je er zo graag eentje?quote:
Dat kan ik je beter een rondleiding in de Arena geven. Dat is bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, even een afspraakje. Kan je me misschien een rondleiding geven bij Vitesse?
Geeft weer aan hoe nep je bent.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan ik je beter een rondleiding in de Arena geven. Dat is bij mij om de hoek
Klopt wel opzich, zou voor PSV wel weer handig zijn een verliesbeurt van Ajax, maar liever Twente dat punten laat liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
NAC uit en NAC thuis is een gigantisch verschil daar kan iedereen verliezen dat hebben we wel gezien.
Onder mijn voet staat: Made in Chinaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe nep je bent.
Haha, wat een grapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onder mijn voet staat: Made in China
Haha nee, dat is veelste veel. Maximaal 7 zou ik doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Driesje voor onder de 10 miljoen zou een goede aankoop zijn.
AZ-Ajax.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, wat een grapNa welke wedstrijd was het ookalweer toen je stopte als Ajax-supporter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |