Want?quote:
23:33 kondigde Humberto net aan op EL.quote:
Oké: wie hebben we geloot dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie er direct achteraan was
Nee geen Utrecht die spelen op 200% tegen Ajax.quote:
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissementquote:
Juist ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
ik kon het niet laten. maar goed, last post, ik stop met trollen.quote:
je zal je verbazen hoeveel mensen dat echt denken :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Gwunnik het volgende:
Doorgestoken kaart! KNVB heult met Ajax
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
Kan Ajax toch nog een keer vernedert worden in Rotterdam dit seizoen.
KNJB.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Kabolter het volgende:
Ik had allang een topic verwacht in VBL, maar dat zal nog wel komen. Als diegene hem in BNW opent dan mag hij vast blijven staan.
Ik ben bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax in de finale, lijkt me zeker, Twente is nog maar afwachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Finale Twente-Ajax boek de kaarten alvast.
Ook vast gestaan op de A9?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lijkt me een mooi affiche in ieder geval
Ik ben net terug uit het stadion en het was echt gaaf, mooi om te zien wat die gasten uit 410 er van gemaakt hebben.Ook de corteo was heel vet om mee te maken
Dit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar, RKC thuis
begrijp me niet verkeerd, maar Ajax heeft áltijd een gunstige loting
Wel mooi, jammer dat er een paar imbecielen tussen zitten met een snuifje hier en een pilletje daar en wat vuisten voor de gezelligheidquote:
En NAC bijna alleen maar moeilijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dit..
kijk naar de loting van vorig jaar :")
maak er maar geen woorden meer aan vuil
Mits 25 miljoen is het geenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verwacht vandaag of morgen te horen dat Suarez vertrekt naar Liverpool
Jij gaat Suarez niet missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mits 25 miljoen is het geenvoor mij.
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ikquote:
En waar baseer je dat op dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ik
Heb het idee dat Demy wel een paar sessies bij de sportpsycholoog kan gebruiken... zit mentaal niet helemaal lekker geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Urquhart het volgende:
Frank zet alsjeblieft De Zeeuw zondag op de tribune en zet Anita of Lindgren er maar in. Ik weet niet waar die De Zeeuw mee bezig is
quote:ajaxlife Ajax Life
Clubs nog in overleg over Suarez. 'Geen impasse. Kans op vertrek 50-50', aldus De Boer. #nacaja #suarez
Mwah, vorige ronde AZ was geen makkie. We hadden ook tegen Noordwijk kunnen loten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar, RKC thuis
begrijp me niet verkeerd, maar Ajax heeft áltijd een gunstige loting
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.quote:
Je knabbelt te veel aan Kaasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.
maar misschien heb ik het wel mis
Mensen die niet beseffen dat het misschien wel zo kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die niet beseffen dat het misschien wel zo kan zijn
Zal misschien ook een beetje met zijn gebit/kaak te maken hebben, zit blijkbaar nog steeds niet goed, als hij daarvoor pijnstillers moet nemen of zonder met kiespijn speelt is niet echt prettigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Heb het idee dat Demy wel een paar sessies bij de sportpsycholoog kan gebruiken... zit mentaal niet helemaal lekker geloof ik
Je baseert het op je gevoel maar je hebt geen idee waarom eigenlijk. Nou dan moet het wel kloppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Dat denk ik, dat voel ik. geen motivatie etc.
maar misschien heb ik het wel mis
Mensen diequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Mensen die denken dat andere mensen het niet beseffen
Dat doe jij ook, manGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je baseert het op je gevoel maar je hebt geen idee waarom eigenlijk. Nou dan moet het wel kloppen.
Televaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die
Overigens check de headlines over Ajax van de Telegraaf. Nieuwtjes
Waarom die haat jegens die roddelkrant?quote:
quote:AKKOORD OVER SUAREZ
AMSTERDAM - De kogel is door de kerk. Luis Suarez verruilt Ajax voor Liverpool FC. Dat is de uitkomst van het overleg tussen de Ajax-directie en zware delegatie van de Engelse topclub. De Engelsen betalen een bedrag van circa 25 miljoen euro.
Door het akkoord tussen beide clubs staat niets de overgang van Suarez nog in de weg. Suarez zaakwaarnemer Pere Guardiola bereikte afgelopen week al mondeling overeenstemming over de voorwaarden van het contract. Daardoor hoeft de aanvaller alleen nog te worden gekeurd.
Met het vertrek komt er een einde aan het succesvolle huwelijk tussen Ajax en Suarez, die in de zomer van 2007 voor een bedrag van circa negen miljoen euro werd overgenomen van FC Groningen. In 110 competitieduels in Ajax 1 scoorde hij maar liefst 81 keer. Afgelopen seizoen liet hij zich tot Voetballer van het Jaar en topscorer van de eredivisie kronen, won hij met Ajax de KNVB-beker en plaatste hij zich voor de Champions League. Met Uruguay strandde hij op het WK in de halve finale (tegen Nederland).
Zijn ultieme droom kampioen worden met Ajax heeft Suarez niet kunnen verwezenlijken. De laatste wedstrijd, die hij in het rood-witte shirt speelde, was het duel bij Galatasaray ter gelegenheid van de opening van de Türk Telekom Arena. In Europees verband was AC Milan-Ajax (0-2) zijn laatste kunstje en nationaal Ajax-PSV (0-0). Aan die kraker zal hij nog lang worden herinnerd vanwege het bijtincident en de zeven duels schorsing die dat tot gevolg had.
Suarez, die voor de wet in Amsterdam trouwde, gaf intern aan de club en de fans te zullen missen, maar een Europese topclub als Liverpool niet te kunnen weerstaan.
Mooie PI danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Gramulanion het volgende:
Er heeft gister iemand in 410 vuurwerk in z'n oog gehad. Bijna blind.
Author: Liverpoolfc.tvquote:Reds agree Suarez deal
Liverpool Football Club announced this afternoon that they had agreed a fee of up to 26.5million Euros with Ajax for the transfer of Luis Suarez, subject to the completion of a medical.
The Club have now been given permission by Ajax to discuss personal terms with the player and his representatives.
Ik denk Dostquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu eens kijken wat er voor in de plaats komt. Want er is wel behoefte aan een centrale aanvaller.
Ik vind het echt heel erg kut, maar een goede vervanger zou het wel wat dragelijker maken. Liefst een beetje een jonge niet lompe spits.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg mits er nu wel goede aankpen van gedaan worden.
maximaal 26,5milquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef muzas het volgende:
26,5 miljoenStrik er omheen en over het kanaal trappen
Succes daar Luis
voor 26,5 miljoen moet wel een leuke linksback en een spits te vinden zijn toch?
Ik vind het wel erg. Je levert toch minstens 20 doelpunten in. Hij is een echte doorzetter en is toch in elke wedstrijd gevaarlijk. Want scoren is met deze selectie juist het grote probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:09 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg mits er nu wel goede aankpen van gedaan worden.
Ja maar als hij zo door gast als de 1e seizoenshelft dan is hij lang geen 25miljoen meer waard over een half jaar. En met beetje aankopen moet je het verlies van suarez makkelijk kunnen opvangen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg. Je levert toch minstens 20 doelpunten in. Hij is een echte doorzetter en is toch in elke wedstrijd gevaarlijk. Want scoren is met deze selectie juist het grote probleem.
Suarez succes in Liverpool
Dat is het kutte van zo'n situatie. Als Ajax nu aan de deur klopt voor een speler worden de prijzen gelijk verdubbeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Ebbao het volgende:
Heerenveen weet z'n nieuwe verkoopprijs van Dost ook gelijk.
Ben ik het mee eens. Dat kwam vooral door Jol zijn manier van spelen vind ik. Ik hoop dat ze het geld verstandig gaan besteden. Ik hoop op Dost of een andere jonge spits. Je bent het toch wel met me eens dat het jammer is dat hij Ajax verlaat? Oke.. hij was af en toe vervelend en er zijn wat incidenten gebeurd maar toch was het een echte winnaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar als hij zo door gast als de 1e seizoenshelft dan is hij lang geen 25miljoen meer waard over een half jaar. En met beetje aankopen moet je het verlies van suarez makkelijk kunnen opvangen.
Tuurlijk dat wel. Was altijd vermakelijk om hem te zien spelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Dat kwam vooral door Jol zijn manier van spelen vind ik. Ik hoop dat ze het geld verstandig gaan besteden. Ik hoop op Dost of een andere jonge spits. Je bent het toch wel met me eens dat het jammer is dat hij Ajax verlaat? Oke.. hij was af en toe vervelend en er zijn wat incidenten gebeurd maar toch was het een echte winnaar.
Heeft Ajax niet beter een nieuwe keeper nodig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef muzas het volgende:
26,5 miljoenStrik er omheen en over het kanaal trappen
Succes daar Luis
voor 26,5 miljoen moet wel een leuke linksback en een spits te vinden zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |