Want?quote:
23:33 kondigde Humberto net aan op EL.quote:
Oké: wie hebben we geloot dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat ie er direct achteraan was
Nee geen Utrecht die spelen op 200% tegen Ajax.quote:
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissementquote:
Juist ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef eight het volgende:
[..]
Titel klopt niet. Ajax is op weg naar Haarlem. FC Haarlem welteverstaan. Faillissement
ik kon het niet laten. maar goed, last post, ik stop met trollen.quote:
je zal je verbazen hoeveel mensen dat echt denken :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef Gwunnik het volgende:
Doorgestoken kaart! KNVB heult met Ajax
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
Kan Ajax toch nog een keer vernedert worden in Rotterdam dit seizoen.
KNJB.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Kabolter het volgende:
Ik had allang een topic verwacht in VBL, maar dat zal nog wel komen. Als diegene hem in BNW opent dan mag hij vast blijven staan.
Ik ben bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan kun jij een spellingscursus volgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax in de finale, lijkt me zeker, Twente is nog maar afwachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
Finale Twente-Ajax boek de kaarten alvast.
Ook vast gestaan op de A9?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Lijkt me een mooi affiche in ieder geval
Ik ben net terug uit het stadion en het was echt gaaf, mooi om te zien wat die gasten uit 410 er van gemaakt hebben.Ook de corteo was heel vet om mee te maken
Dit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe krijgen ze het toch weer voor mekaar, RKC thuis
begrijp me niet verkeerd, maar Ajax heeft áltijd een gunstige loting
Wel mooi, jammer dat er een paar imbecielen tussen zitten met een snuifje hier en een pilletje daar en wat vuisten voor de gezelligheidquote:
En NAC bijna alleen maar moeilijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dit..
kijk naar de loting van vorig jaar :")
maak er maar geen woorden meer aan vuil
Mits 25 miljoen is het geenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verwacht vandaag of morgen te horen dat Suarez vertrekt naar Liverpool
Jij gaat Suarez niet missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mits 25 miljoen is het geenvoor mij.
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ikquote:
En waar baseer je dat op dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik al zovaak heb aangegeven. Ik denk dat hij flink in waarde zal dalen mocht hij bij Ajax blijven.Dat denk ik
Heb het idee dat Demy wel een paar sessies bij de sportpsycholoog kan gebruiken... zit mentaal niet helemaal lekker geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Urquhart het volgende:
Frank zet alsjeblieft De Zeeuw zondag op de tribune en zet Anita of Lindgren er maar in. Ik weet niet waar die De Zeeuw mee bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |