quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef Igen het volgende:
In POL heb ik het gevoel dat zeker de helft van alle users als een wilde stier op steekwoorden reageert en nog niet twee posts achter elkaar bij hetzelfde discussiepunt kan blijven. Wat dat betreft dus niet gek dat TS' bot niet opvalt.
Alleen blijkt vaak na flink doorzagen dat die users dan toch een zinvolle reactie kunnen geven als ze maar een beetje hun best doen, dus wie nou precies de bot is durf ik niet te zeggen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef IHVK het volgende:
Het verveelt niet hoor, het eindigt in een enorme ruzie.
Voorbij Fok! was een leuk sociaal (rechts) experiment.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Automatische fok!ker (bot-user) gemaakt
Ah is goed ja. briljante film trouwens.... Smile! you're at mr. smiley's!quote:
Met succes zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die experimenten zijn vaker uitgevoerd.
Ethiraseth in ieder geval niet. Die reageert zó irrationeel, dat moet wel een mens zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef du_ke het volgende:
Ik weet nog steeds niet helemaal wie ik wel en niet moet verdenken
Die muzieksmaak verzint geen mens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Ik voldoe wel aan de kenmerken wat betreft voorkeursfora btw.
Ik zal de AIVD wel inlichten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin steeds radicaler te worden in mijn opvattingen over de Islam en het linkse gedachtegoed, grootdenkers als Reagan Bush Churchill Nixon en ga zo maar door hebben ook een einde gemaakt aan het communistische denken. Nu is het opnieuw de plicht aan rechts om haar verantwoordelijkheid te nemen en definitief af te rekenen met links en de Islam. Hard tegen hard ! Tand om tand, kogel voor kogel. Stalin, hitler, pol pot, zedong, allemaal gevaarlijke mensen die uiteindelijk toch gestopt zijn!
Mooi hé. Is altijd een goede ijsbreker. Na een tijdje leer je het waarderen en krijg je zo'n "Ohja, heb je hem weer " gevoel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die muzieksmaak verzint geen mens.
We hebben een nederlandse joseph mccarthy nodig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin steeds radicaler te worden in mijn opvattingen over de Islam en het linkse gedachtegoed, grootdenkers als Reagan Bush Churchill Nixon en ga zo maar door hebben ook een einde gemaakt aan het communistische denken. Nu is het opnieuw de plicht aan rechts om haar verantwoordelijkheid te nemen en definitief af te rekenen met links en de Islam. Hard tegen hard ! Tand om tand, kogel voor kogel. Stalin, hitler, pol pot, zedong, allemaal gevaarlijke mensen die uiteindelijk toch gestopt zijn!
Vrij opruiende tekst. Heb je dat boek van Bosma al gelezen overigens? Das pas olie op het vuur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |