Valt wel mee denk ik. Hij selecteert heel specifiek de posts waarop hij reageert, de zinnetjes die hij zegt zijn nog wel te hard-coden. Het zou pas echt indrukwekkend zijn als hij op vrijwel elke post zo kon reageren en dan ook nog echt een discussie kon voeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als je zo'n bot kunt schrijven om op een internetforum te posten dan zijn we dichter bij het slagen voor een simpele turingtest als ik gedacht had.
Mh... Aannemelijk.quote:
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In ander vraagnieuws: zou de bot hier ook hebben gepost?
Lijkt me niet, die was al geregistreerd in 2006.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef Thomass het volgende:
We zullen zien of het ExperimentalFrentalMental is Evolutie in het Nieuws #2
Staat bovenaan in de poll, vandaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die was al geregistreerd in 2006.
Laten we het hopenquote:
Dat zou een bot met humor zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Die maakte ooit users voor rotte vis uit omdat ze instant warme-choco dronken in plaats van melk+suiker+cacao.
En daar bleef het niet bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Die maakte ooit users voor rotte vis uit omdat ze instant warme-choco dronken in plaats van melk+suiker+cacao.
Autistische automatische FOK!ker (bot-user) gemaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Zaterdag heeft hij beloofd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
TS moet maar eens met zijn naam over de brug komen, zoals beloofd. Anders geloof ik het niet.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef .aeon het volgende:
Het heers-aspect blijft daarentegen nog uit
Nee is idd geen bot, kijk maar in het evolutie in het nieuws topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:07 schreef Adames het volgende:
top 5 martial arts.
Kijk eens naar Experimentals posts, lijkt me niet bot
Hij edit zelfs regelmatig
quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat je de mystery fokker gaat onthullen. Als je het eenmaal weet kan je de zwakheden van het systeem testen. Er zijn al soortgelijke experimenten gedaan met irc-bots, waarbij de gebruiker achteraf moest raden welke gebruiker een bot was. De testpersonen die vooraf te horen kregen dat er een bot bijzat raadden het meestal goed. (ik kan de bron niet meer vinden, ik geloof dat het in BBC's Horizon was)
TS is de bot, en de bot is kapotquote:
Wel knap dat een bot een topic kan openen en hierdoor pro-actief reageert op zijn omgevingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TS is de bot, en de bot is kapot.
Dat zou een bitch-move zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef barthol het volgende:
Wat is er met menselijke nieuwsgierigheid toch leuk te spelen
Misschien moet de spanning er nog maar een weekje in gehouden worden
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:25 schreef barthol het volgende:
Wat is er met menselijke nieuwsgierigheid toch leuk te spelen
Misschien moet de spanning er nog maar een weekje in gehouden worden
Precies, misschien is dit hele topic wel onderdeel van een psychologisch experiment, genaamd "solipsisme 2.0".quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Gwywen het volgende:
Spannend. Het lijkt wel verdeel en heers. TS heeft het voor elkaar dat we elkaar nu allemaal schuins zitten aan te kijken en te verdenken van stiekem bot-zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |