LOLquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef GotC het volgende:
Patrick wil dolgraag dit doen, gaat goed, is rustig, en ineens: Ik wil niet! Ik kan dit niet! Molllll
Please, zeg me dat het Karin isquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF, klimt nu een van die mensen zonder veiligsheid touw erin?
karin faalt sowieso en soundos heb ik ook mijn twijfels overquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef diditje64 het volgende:
er mag nu dus nog maar 1 iemand failen
derksen en van der gijp moeten meedoenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kooiemanshet is eeuwig zonde dat Derksen niet aan deze editie meedoet .
Moet iedereen niet ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waarom laten ze Karin gaan ipv Art???
maakt toch niet uit? er mogen er twee het niet halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waarom laten ze Karin gaan ipv Art???
Ik zie hem al gaan met jasje, dasje en een kapsel van de haararchitect.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou echt vet zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
dan kan het niet meer stukquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
derksen en van der gijp moeten meedoen
Oooh ik dacht dat het ophield als er NU iemand ook zou falen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? er mogen er twee het niet halen
Was mooi ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zou echt vet zijn
Held opmerking van die micro gids
Genee en Kraaij er nog bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Gijp moet dan constant een afwasteiltje met ijsblokjes mee zeulen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd of zijn package ook zo mooi in beeld komt..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd aan het worden op Art
Zn sproetjes doe ik het ook voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Viridis het volgende:
[..]
Benieuwd of zijn package ook zo mooi in beeld komt..
Ik klikte op 'Fabian' in je sig, en hij is 1 jaar, 1 maand en 1 week oud!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd aan het worden op Art
Johan, wie is volgens jou de mol?quote:
Manolev, Meneertje Graydonquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Wilskracht het volgende:
Hans Kraay
Wilfred Genee
Johan Derksen
Louis van Gaal
Maro Been
Wiljan Vloet
moeten mee doen
Oh oke. Kijk, daar sta ik zelfs niet eens bij stilquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik klikte op 'Fabian' in je sig, en hij is 1 jaar, 1 maand en 1 week oud!![]()
Denk, zeg t effequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh oke. Kijk, daar sta ik zelfs niet eens bij stil
manneke logeert bij opa en oma, anders ging ik hem ff feliciteren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Soundos kan nog niet eens op straat normaal lopen, laat staan op een touw.
Zei je iets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
tof dat soundos het wel wil proberen
nuhquote:
Je zou je maar eens 's nachts in bed vergissen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef amaranta het volgende:
Even een vertaling..
Op de handschoen staat: handschoen
huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je zou je maar eens 's nachts in bed vergissen.
Soundos hing nog niet eens aan een kabelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Soundos en Karin's kabel moesten doorgeknipt worden
2 afvallersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Karin of soundos, staat in mijn toto
Of der touw, dan gleed ze van de berg afquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Soundos hing nog niet eens aan een kabel..
Vet shirt van Jan
Ze hadden t ook afgesproken samen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zei vorige week al, Art en Patrick spelen onder één hoedje.
Friesland is ook het buitenlandquote:
Dat lijkt me grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als het NIET de spoiler van vanmiddag is?!
Zou je mij die willen sturen in een pm ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Echt he, lijkt wel of we nog maar 5 minuten aan t kijken zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef GotC het volgende:
Wat gaan die afleveringen snel elke keer
wat was die spoiler?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef diditje64 het volgende:
natuurlijk gaat jan door
Jan = kijkcijfers = de mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
Van dat twitter spoiler blabla:Het was dus waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei dus na De Boer nu ook de Mol van te voren gelekt
De boer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmm beter maar wegblijven van Twitterquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
jammer maar Jan Kooijemans is de molquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hopenlijk volgende week die jan zakhooiman ook
Nadjaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nu levenslied OOK MET ANNA.
Dat jullie t ff weten
Ik stem inquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
jammer maar Jan Kooijemans is de mol
ik ben naar het voetbal, al drie goals gemistquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nu levenslied OOK MET ANNA.
Dat jullie t ff weten
Idd ik was ook net iets anders aan het doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef byah het volgende:
Tering, iemand een cap van Anna frontaal in bikini?
Ik keek net niet bij t 'zaakje' van Jan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd ik was ook net iets anders aan het doen.
Hmm dan had ie er allang uit moeten zijnquote:
denk niet dat hij het zo bedoeldequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Shit, verkeerde eruit voor de prono.
Een interessante uitspraak van Pieter-Jan na de busopdracht. "Er is niets verdiend... voorlopig." Met andere woorden: die 3.000 euro komt dus toch in de pot? Dan zat de mol dus in de witte bus, en blijven Art, Pepijn en Soundos over als mogelijke mol.
sowieso nog twee wekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Anna de mol is kunnen we er nog lekker lang naar kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef marcodej het volgende:
Soundos die over dat circuit liep, wat een invalide gans...
Myrianna ook, met hulp van zowel Art als Pepijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Patrick molde de versnellingsbak.
En 'molde' kun je natuurlijk op 2 manieren opvatten
Mja Patrick was wel lekker aan t mollen boven t ravijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
@IkBenDeMol
De Mol
Fijn, aflevering 4 begint! Zie me aan het werk in bussen, kerken en boven ravijnen.
ik ga niet dit hele topic herlezen, maar bovenstaande tweet van "de mol" geeft aan dat het dus niet Soundos is.......
tenzij de mol zich gewoon vertypt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Maar het was wel opvallendquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
denk niet dat hij het zo bedoelde
(hij weet geloof ik ook niet wie de mol is)
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het was wel opvallend.
Overigens blijf ik bij Art als mol. In de bus probeerde hij een verkeerd woord (testbaan i.p.v. busbaan) te laten spellen, en als mol wil je natuurlijk niet dat iemand je molboekje leest.
Hij probeerde niet voor niets Miryanna heel fanatiek langs de andere bus te loodsen (waardoor ook bus 2 kapot gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.
Over de bus opdracht is totaal niets te zeggen. Iedereen wilde winnen namelijk, mol inclusief.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Felagund het volgende:
Als je op het introfilmpje baseert gaat volgende weekHoezo dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Maar dat bewijst niks over Jan, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige logica voor Jan volgende week, is dat de hele rechterkant v/d groepsfoto weg is, behalve Jan.
[..]Dat zegt helemaal niets volgens mij hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets volgens mij hoor....
Nee klopt ook wel, je kunt het alleen andersom gebruiken. Dat een kandidaat nog blijft zitten als een opdracht nog niet is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Als de mol in de winnende bus zouden ze geen geeld winnen, zit hij niet in de bus win je het geld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef pfaf het volgende:
Ik snapte de eerste opdracht niet? Moesten ze niet over de finish?
Ja, dat was wel de bedoeling, maar niemand kwam de bult op. Patrick reed de bus aan gort en Miryanna lukte het ook niet. Op een gegeven moment konden beide bussen niet verder, toen stopte de opdracht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef pfaf het volgende:
Ik snapte de eerste opdracht niet? Moesten ze niet over de finish?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als de mol in de winnende bus zouden ze geen geeld winnen, zit hij niet in de bus win je het geld.
Maar er heeft toch niemand gewonnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat was wel de bedoeling, maar niemand kwam de bult op. Patrick reed de bus aan gort en Miryanna lukte het ook niet. Op een gegeven moment konden beide bussen niet verder, toen stopte de opdracht.
Heeft ze al gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef koningkerel het volgende:
Ik had Nederland 1 nog even opstaan net: kan Nadja Hüpscher volgende keer niet meedoen met WIDM
Heeft ze al gedaan, was een irritante nepmol.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef koningkerel het volgende:
Ik had Nederland 1 nog even opstaan net: kan Nadja Hüpscher volgende keer niet meedoen met WIDM
Wat een irritant wijf was dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef koningkerel het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Anna de mol is kunnen we er nog lekker lang naar kijken
De gele bus won, die is uiteindelijk verder gekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Maar er heeft toch niemand gewonnen?
Ik vind het ook zo'n irritante sukkel, het is dat ie misschien de mol is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Patrick deed natuurlijk opvallend veel fout. Bus mollen, niet over het koord, jokers weggeven. Veel te opvallend molgedrag![]()
En toen schoot me de titel van de aflevering te binnen: Iets is wat het lijkt.
Hm.
Maar hoe kun je nu zonder de finish te halen winnen? Wat is dat voor Olympische gedachte?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
De gele bus won, die is uiteindelijk verder gekomen.
2007, samen met Dick Jol op zo'n bootjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef koningkerel het volgende:
Moldagboek(Mocht je widm.nl niet kunnen bereiken.)quote:Lieve Miryanna, ik denk niet dat er iemand was die dacht dat jij de mol was. Jij deed alles goed, of in ieder geval zo goed mogelijk en toen je die bus niet meer die helling opkreeg viel je natuurlijk helemaal door de mand als niet-Mol zijnde. (Hoewel die andere bus ook niet echt ver kwam, maar dit terzijde). Dankzij jou is er ¤ 3000,- verdiend of verloren. We zullen zien. Ik wil je in ieder geval danken voor je aanwezigheid, want ik vond je echt heel erg leuk en sympathiek, maar voor de Mol moet je toch echt iets geslepener zijn. Iets minder lief, zeg maar. Misschien moet je jezelf gelukkig prijzen dat je niet zo achterdochtig en vals bent als de groep waarmee ik nu achterblijf... Ik zal je missen...
Groeten van de Mol
Tsja, ik denk dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat ze alletwee de bussen hebben kunnen slopen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nu zonder de finish te halen winnen? Wat is dat voor Olympische gedachte?
Dick Jol zat toch in 71 graden Noord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2007, samen met Dick Jol op zo'n bootje
En WIDMquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dick Jol zat toch in 71 graden Noord?
Hmm ff checken danquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2007, samen met Dick Jol op zo'n bootje
Hmm, ik vind het maar vaag en erg slecht. Maargoed, dat zal blijkbaar wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat ze er geen rekening mee hebben gehouden dat ze alletwee de bussen hebben kunnen slopen.
Wat hadden ze dan moeten doen, een gelijkspel is ook niet echt een olympische gedachte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het maar vaag en erg slecht. Maargoed, dat zal blijkbaar wel aan mij liggen.
Iemand bijvoorbeeld een rijtje van de duo-opdracht, welke kandidaten welke mogelijke mollen hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef koningkerel het volgende:
Dus de nieuwe aanwijzingen:
- Karin, Miryanna en Soundos zijn dom omdat ze het verkeerde antwoord geven bij een ja/nee vraag, waardoor ze hun echte antwoord dus ook prijsgeven
- Patrick maakt zich op de touwbrug goed verdacht
- Miryanna zat aan het einde van aflevering 3 op Karin, maar is nu wel weggestuurd. Onzeker natuurlijk wat ze nu heeft gestemd, maar toch...
- Patrick die jokers uitdeelt, ik weet niet wat ik hier van moet denken.
- Volgens de montage in deze aflevering zou Jan Karin als mol hebben. Dus niet Art!
Waarom niet? Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd spelen, zegt tegen de spelers "diegene die de meeste doelpunten maakt wint." om vervolgens na 90 bij 0-0 te vertellen dat team A gewonnen heeft omdat die meer balbezit gehad heeft? Gewoon geen 3000 winst en geen 3000 eraf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen, een gelijkspel is ook niet echt een olympische gedachte.
Ja, vind ik ook nog steeds.quote:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/ Daar staat 'ie al (zonder spoilers).quote:
Patrick is erg goede vrienden met Art, en als Patrick de mol is, en hij weet dat Art op iemand anders stemt, weet Patrick dat Art er misschien in een van de volgende afleveringen eruit vliegt. Daarom geeft hij de jokers weg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook nog steeds.
En Patrick... Héél veel mensen verdenken hem nu nog meer, zie ik. O.a. vanwege het weggeven van jokers aan Art.
Maar dat doet de mol niet, mensen. De mol gaat niet 1 kandidaat bevoordelen tegenover de rest.Zeg nou zelf, zou toch behoorlijk oneerlijk van 'mol Patrick'?
Ik ken zo uit mijn hoofd maar 1 voorbeeld waarin de Mol uit zichzelf jokers heeft weggegeven aan andere kandidaten en dat was in seizoen 6. Milouska gaf toen aan Liz en Roderick ieder een joker, zogenaamd in ruil voor informatie. De reden dat ze dat deed was omdat die 2 in een heel nadelige positie zaten, omdat ze dagenlang van de groep gescheiden waren geweest (voor de tango-opdracht toen). De makers hebben toen beseft dat het een dusdanig oneerlijke strijd was bij de test, dat ze de Mol de opdracht hebben gegeven om jokers uit te delen.
Maar dat is nu niet aan de hand, he? Art is op geen enkele manier in het nadeel geweest ten opzichte van de rest, dus dit is óf oneerlijk spel van Mol Patrick óf gewoon echt een gebaar van een vriend.
Ik hoop dus ook echt niet dat ie het is, wat een falerd dan, alles mislukt inderdaad, hij krijgt er niets doorheen gedrukt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef koningkerel het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat de meeste aanwijzingen naar Patrick wijzen. Maar als hij de Mol is, heeft hij ook veel molacties gehad die mislukten haha![]()
O.a. het proberen alleen op een kamer te slapen om zo waarschijnlijk alle bagage te kunnen splitsen, proberen in de groep te komen die publiek moest trekken bij de voorstelling, proberen in de groep plakkers te komen (dacht ik), proberen om Elvis erdoor te drukken bij het rader van de plakkersopdracht, proberen te winnen met de bus maar de pook in de 1e versnelling rammen. Allemaal mislukt
Uit de aflevering van vandaag bleek volgens mij uit niets dat Jan nu op Karin zit, waarom denk je dit? Op mij kwam het over alsof hij nog steeds op Art zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef koningkerel het volgende:
Enfin, heeft iemand nog aanvullingen?
[..]
Iemand bijvoorbeeld een rijtje van de duo-opdracht, welke kandidaten welke mogelijke mollen hebben?
Verder zat ik te denken aan al die jokers van Patrick (en Art). Een van de zinnen van de Mol op de radio was 'Vijf Jokers'. Heeft Art er nu in totaal vijf (gehad)?
Dat zei ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook ergens het idee dat de regie wat meer op Patrick zit. Hij zei ook letterlijk wat in de tweet stond, met z'n Lingo from Hell.
Ik denk echt niet dat de makers dat zouden toelaten. Het is niet de bedoeling dat de Mol bepaalt wie er wint. Wij, de kijkers, willen namelijk een spannend spel zien waarbij de terechte winnaar wint en niet het verslag van hoe de ene vriend de andere op oneerlijke wijze hielp een spel te winnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Patrick is erg goede vrienden met Art, en als Patrick de mol is, en hij weet dat Art op iemand anders stemt, weet Patrick dat Art er misschien in een van de volgende afleveringen eruit vliegt. Daarom geeft hij de jokers weg.
Ik meende dat hij dat zei net voor de eliminatie? Of heb ik het verkeerd gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Uit de aflevering van vandaag bleek volgens mij uit niets dat Jan nu op Karin zit, waarom denk je dit? Op mij kwam het over alsof hij nog steeds op Art zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ben benieuwd of dit uitkomt.
Hij heeft er 4 gepakt bij de mandjesopdracht. Die waren specifiek voor aflevering 4.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Nog maar eens: hoe komt Patrick aan al die jokers? Wanneer heeft hij die verdiend/gepakt?
Tegen de groep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Jan zei toch dat ie aan het liegen was over zijn mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |