jammer maar Jan Kooijemans is de molquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hopenlijk volgende week die jan zakhooiman ook
Nadjaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nu levenslied OOK MET ANNA.
Dat jullie t ff weten
Ik stem inquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef franklop het volgende:
[..]
jammer maar Jan Kooijemans is de mol
ik ben naar het voetbal, al drie goals gemistquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nu levenslied OOK MET ANNA.
Dat jullie t ff weten
Idd ik was ook net iets anders aan het doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef byah het volgende:
Tering, iemand een cap van Anna frontaal in bikini?
Ik keek net niet bij t 'zaakje' van Jan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd ik was ook net iets anders aan het doen.
Hmm dan had ie er allang uit moeten zijnquote:
denk niet dat hij het zo bedoeldequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Shit, verkeerde eruit voor de prono.
Een interessante uitspraak van Pieter-Jan na de busopdracht. "Er is niets verdiend... voorlopig." Met andere woorden: die 3.000 euro komt dus toch in de pot? Dan zat de mol dus in de witte bus, en blijven Art, Pepijn en Soundos over als mogelijke mol.
sowieso nog twee wekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Anna de mol is kunnen we er nog lekker lang naar kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef marcodej het volgende:
Soundos die over dat circuit liep, wat een invalide gans...
Myrianna ook, met hulp van zowel Art als Pepijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Patrick molde de versnellingsbak.
En 'molde' kun je natuurlijk op 2 manieren opvatten
Mja Patrick was wel lekker aan t mollen boven t ravijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
@IkBenDeMol
De Mol
Fijn, aflevering 4 begint! Zie me aan het werk in bussen, kerken en boven ravijnen.
ik ga niet dit hele topic herlezen, maar bovenstaande tweet van "de mol" geeft aan dat het dus niet Soundos is.......
tenzij de mol zich gewoon vertypt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Maar het was wel opvallendquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
denk niet dat hij het zo bedoelde
(hij weet geloof ik ook niet wie de mol is)
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het was wel opvallend.
Overigens blijf ik bij Art als mol. In de bus probeerde hij een verkeerd woord (testbaan i.p.v. busbaan) te laten spellen, en als mol wil je natuurlijk niet dat iemand je molboekje leest.
Hij probeerde niet voor niets Miryanna heel fanatiek langs de andere bus te loodsen (waardoor ook bus 2 kapot gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.
Over de bus opdracht is totaal niets te zeggen. Iedereen wilde winnen namelijk, mol inclusief.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol moest winnen in de bus, dus dat spreekt juist tegen hem.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Felagund het volgende:
Als je op het introfilmpje baseert gaat volgende weekHoezo dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |