Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Met judo verkeerd gevallen, nu al bijna 2 weken thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Danku![]()
![]()
[..]
Danku![]()
![]()
Wat hebbie gedaan dan?
Verkeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met judo verkeert gevallen, nu al bijna 2 weken thuis.
Dankquote:
Uhu uhu uhuquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
GEFELICITEERD!!!! Hij zei dus ja!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Wat doet mijn knie nu opeens zeer
Aarg... rottige ribben ook. Thuis laten volgende keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met judo verkeerd gevallen, nu al bijna 2 weken thuis.
Fijne avondquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank
[..]
Uhu uhu uhu![]()
en hij ging zelfs stiekem een klein beetje mannelijk huilen
Wehehehhe
Dank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O god, naamtopic![]()
![]()
![]()
Hahaha bedankt allemaal![]()
WIDM?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
Veel Kijk plezierquote:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Aarg... rottige ribben ook. Thuis laten volgende keer
Was het allemaal nodig?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lege cd's, een gamecontroller voor de PC en PES 2011 voor de PC.
CHAMPAGNE!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank
[..]
Uhu uhu uhu![]()
en hij ging zelfs stiekem een klein beetje mannelijk huilen
Wehehehhe
Dank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O god, naamtopic![]()
![]()
![]()
Hahaha bedankt allemaal![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef pgrferrari het volgende:
Wat doet mijn knie nu opeens zeer
Had dat even gezegd danquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Fha het volgende:
Dank Wokkie en Mart en Solique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Mart: had je niet ff meteen een nieuwe externe schijf voor me mee kunnen nemen?
Ik sla over deze keer..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
Ja, houdoequote:
Plezierquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga WIDM kijken nu!
Veel plezier hier!
Laterquote:
Wie is de Molquote:
LLquote:
Ik had last van een hijgerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Leer ze![]()
[..]
Wat is er mis?
[..]
Hey LL![]()
Doeiquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Mopquote:
WTFquote:
Jaquote:
Dankuuuuuquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
Gefhaliciteerd![]()
En en en en en en en en en en en FHAAAAAAAAA, hoe reageerde Henry ZS nou![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Goed punt welquote:
Dus die heeft een tik gehad?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaJ. dacht grappig te zijn ... ik kan er alleen niet zo goed tegen als iemand dat heel overdreven doet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankuuuuu![]()
![]()
![]()
Nou.. het was heel dom allemaal eigenlijk
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd meisje![]()
[..]
Dankuuuuu![]()
![]()
![]()
Prachtig, hier word ik voor even weer wat vrolijker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dankewollquote:
Met een tik bedoel ik ook niet meteen slaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh... ik sla niet zomaar
Nah, ik vond het wel een goeie reden eigenlijk hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh... ik sla niet zomaar
OMGquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaJ. dacht grappig te zijn ... ik kan er alleen niet zo goed tegen als iemand dat heel overdreven doet
nou met een tik sla ik wel hard hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met een tik bedoel ik ook niet meteen slaan
[..]
Dankuuuuu![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehh.. MOOI
En zo
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat mocht die willenquote:
[..]
Dankuuuuu![]()
![]()
![]()
Wel heel mooi hoor FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ook weer overleefd zullen we maar zeggenquote:
Ik doe meestal maar een tik anders krijg ik heb ik een probleemquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou met een tik sla ik wel hard hoor
tikken is voor mietjes
O dat was ik nog vergeten erbij te zettenquote:
jij mag heul meisjes geen pijn doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe meestal maar een tik anders krijg ik heb ik een probleem
omgquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
O dat was ik nog vergeten erbij te zetten![]()
Ik had een heuleboel kaarsen aangedaan en dus was Bollepoes op de slaapkamerHenry had toen hij weg ging alle kaarsen uitgeblazen en Bolle weer in de kamer gelaten.. en die heeft dus al kaarsen omver gerend dus nu ligt er overal kaarsvet op de vloer
Nood breekt wetquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag heul meisjes geen pijn doen
[..]
omg![]()
maar toch he, het zal je geen ruk boeien want
je gaat trouwen
preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
omg![]()
maar toch he, het zal je geen ruk boeien want
je gaat trouwen
[..]
Dankuuuuu![]()
![]()
![]()
OMG.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaaaaaaaaaaaaaar HIJ ZEI JA![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.....
Maaaaaaaaaaaaaaar HIJ ZEI JA![]()
![]()
Daaromquote:
Ik weet er wel eentje van drie woorden...binge eating disorderquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef Fha het volgende:
Weet iemand de naam van die stoornis waarbij mensen gewoon niet kunnen stoppen met eten? Ook al zouden ze wel willen?
Niet obesitas maar echt een stoornis.. Dubbele naam geloof ik...
Aarg ik heb het er over met iemand en we komen er niet op
Mjah.. das um nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet er wel eentje van drie woorden...binge eating disorder
Gezondheid!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
Prader Willi Syndrome!
Dat is hem![]()
Dank voor uw aandacht
Prader Willi?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah.. das um nietMaar dank
Het is echt Syndroom van... blablabla
Oh hah.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
Prader Willi Syndrome!
Dat is hem![]()
Dank voor uw aandacht
uhuquote:
laters fhaquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja liefjes, ik ga lekker op bed nog wat lezen, moet sinds lange tijd weer eens vroeg op morgen(
) Trusten!
Truste meisquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja liefjes, ik ga lekker op bed nog wat lezen, moet sinds lange tijd weer eens vroeg op morgen(
) Trusten!
Lees plezierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Enfermera het volgende:
) Trusten!
Hey Wokquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
haaallooooo![]()
stuur me hier weg, ik studeer![]()
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
haaallooooo![]()
* LovelyLady negeert wokquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
haaallooooo![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap LekkerEnfe en veel succes morgen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truste meisen succes morgenvroeg
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady negeert wokdoeiiiiiiiiiiiii
sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar vroeg induik vanavond, zit er echt helemaal doorheen..
Ik hoop dat slaap je goed doetquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar vroeg induik vanavond, zit er echt helemaal doorheen..
Hoe kon je dat vergeten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
Prader Willi Syndrome!
Dat is hem![]()
Dank voor uw aandacht
Dank jequote:
Meestal maakt het op bed liggen erger, maar echt erger dan nu, kan haast nietquote:
Sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Meestal maakt het op bed liggen erger, maar echt erger dan nu, kan haast niet
Sterkte kerelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Meestal maakt het op bed liggen erger, maar echt erger dan nu, kan haast niet
Hey Whisquote:
Gewoon rustig aan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet weg hoor, denk alleen dat ik er wat eerder in ga dan normaal. Misschien ook dadelijk even onder de douche. In bad lijkt me niet verstandig en ik heb gisteren de badschuim opgemaakt en vandaaag niet echt de moed gehad om naar een supermarkt te gaan.
je kan er ook een hoop shampo ingooienquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet weg hoor, denk alleen dat ik er wat eerder in ga dan normaal. Misschien ook dadelijk even onder de douche. In bad lijkt me niet verstandig en ik heb gisteren de badschuim opgemaakt en vandaaag niet echt de moed gehad om naar een supermarkt te gaan.
Ja, is wel het slimstequote:
Bedankt manquote:
Ja, dan maakt ie die vandaag opquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan er ook een hoop shampo ingooienschuimt ook
Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik voel me nu wel een beetje zo, dat een bad het erger maakt, dat ik beter even via een douche alles kan laten bezinken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan er ook een hoop shampo ingooienschuimt ook
huhquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry jongens en meisjes, maar ik ga waarschijnlijk het Kunduz-debat voornamelijk volgen
en dat is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry jongens en meisjes, maar ik ga waarschijnlijk het Kunduz-debat voornamelijk volgen
Dan even lekker alle sores van je afspoelen onder de douchequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik voel me nu wel een beetje zo, dat een bad het erger maakt, dat ik beter even via een douche alles kan laten bezinken..
Koen Does.. die ken je toch wel??quote:
Debat over missie naar Afghanistan in de TKquote:
Afganistanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Debat over missie naar Afghanistan in de TK
Wie doet Koenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Koen Does.. die ken je toch wel??
Nee, dan zou het andersom zijnquote:
Hey Barretjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Barretje80 het volgende:
FHA!!!
welkom bij de club!!
super gaaf hoe je em gevraagd hebt!
al een idee wanneer het gaat gebeuren??
Jajaja, als vraag schrijf je het dan nog steeds zo hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan zou het andersom zijn
DoeS.. niet doeTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DoeS.. niet doeTDoes, das engels voor doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ahhhhquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij gaan zijn ze daar nu aan het over debatteren
Nou, niet zo, want daar snapt natuurlijk niemand een hol vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja, als vraag schrijf je het dan nog steeds zo hoor!
Zo ook een professor computerarchitectuur. De beste man had het in zijn eerste college over de schroefpoes van een pijplijnd processor.quote:
Niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, niet zo, want daar snapt natuurlijk niemand een hol van
Ik heb dus ook een keer een docent gehad die niet engels of zo kon en vrij monotoon praattequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ook een professor computerarchitectuur. De beste man had het in zijn eerste college over de schroefpoes van een pijplijnd processor....
hmm.. das ook niet best..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ook een professor computerarchitectuur. De beste man had het in zijn eerste college over de schroefpoes van een pijplijnd processor....
Koen does?quote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. das ook niet best..
* Barretje80 gaat pitten.. morgen belangrijk gesprek en de Zinfadel doet z'n werk
trusten lieverds!
Heeft me weken gekost om uit te vogelen dat het over de throughput of a pipelined processor gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. das ook niet best..
* Barretje80 gaat pitten.. morgen belangrijk gesprek en de Zinfadel doet z'n werk
trusten lieverds!
Neenee, de vraag was:quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen does?
Nee, ik vind het niet een heel uitgebreide vraag
Dat is heul geen Engelsquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, de vraag was:
"Wie doet Koen?"
Nee, das klauft!quote:
Owquote:
EN wij weten niet wie jij doetquote:
En wat bedoelde de beste man dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft me weken gekost om uit te vogelen dat het over de throughput of a pipelined processor ging![]()
...
Slaap lekker en geniet van je rozige gevoel van de Zinfandel![]()
![]()
Dus jij gaat zo al slapenquote:
je vrouw toch??quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je vrouw toch??
*gaat nu echt slapen! *
Komt uit ONZ topicquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
Moet je dit vertalen bij http://translate.google.nl/#
Buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel.
Zeg dan er wel bij eerst van nederlands naar engels en dan weer terugquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
Bah! Viespeuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ehm, nee want het is weekend en dan drink ik zonder limietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat bedoelde de beste man dan?
[..]
Dus jij gaat zo al slapen
Ik denk niet dat jij je lazers gaat zuipenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee want het is weekend en dan drink ik zonder limiet
Ik kan wel wat hebben qua drankquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je lazers gaat zuipen
als jij al een oude lul bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ben misschien een ouwe lul maar ik vind dit een pracht nummer
Tot ik in slaap valquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als nog niet zuipen tot je er bij neer valt dus wel met een limiet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee want het is weekend en dan drink ik zonder limiet
Schenk de glazen maar volquote:
mag ik dan weer een foto zien?quote:
Ja, neem wat te drinken en doe gezelligquote:
Prachtig inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ben misschien een ouwe lul maar ik vind dit een pracht nummer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik dan weer een foto zien?
Nee, mijn lazers zijn niet om te drinken hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je lazers gaat zuipen
Soms mag he wel ja . Maar mij niet gezienquote:
Ja, ieder heeft zijn eigen manierquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms mag he wel ja . Maar mij niet gezien![]()
Ik probeer wel op een andere manier de ellende te vergeten
Ben al verkouden dus eigenlijk maakt het niet uitquote:
mooi.. kucht en hoest extra richting engelandquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben al verkouden dus eigenlijk maakt het niet uit
I like itquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi.. kucht en hoest extra richting engeland
Moet nog heel levensbeschouwing, maar Nederlands ken ik nu goedquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet nog heel levensbeschouwing, maar Nederlands ken ik nu goed
Ik heb lekker geen levensbeschouwing Oo<quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet nog heel levensbeschouwing, maar Nederlands ken ik nu goed
Met een aantal jaar ervaringquote:
Met die faal ik altijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen levensbeschouwing Oo<
Best cool vak met onze leraarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen levensbeschouwing Oo<
Neequote:
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet de goede instelling
Nee, deze is ook voor de oudjes hierquote:
Jaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dat soort foto's bestaan toch niet van de mensen hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik dan weer een foto zien?
Ik vind het een verneukte tiefus UIquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Vindt iedereen mijn UI nu ontzettend verneuckt?
Kan 'm niet zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ze lachen me soms uit om mijn jaren '80 muziek... Maar nee, deze ken ik toevallig niet (denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kennen die jonkies deze prachtige jaren 80 muziek niet eens
Ik vind alleen Nijntje beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
neequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze lachen me soms uit om mijn jaren '80 muziek... Maar nee, deze ken ik toevallig niet (denk ik)
Tuurlijk ken ik deze nog. Maar wel pas gehoord toen het al een klassieker was. Niet toen het in de hitlijsten stond.quote:
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een verneukte tiefus UI
Bosje tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik deze nog. Maar wel pas gehoord toen het al een klassieker was. Niet toen het in de hitlijsten stond.
Ja hoor, deze herinner ik me welquote:
Ach jij kende van de week een klassieker van Tom Petty and the Heartbreakers nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kennen die jonkies deze prachtige jaren 80 muziek niet eens
Toen was ik een jaar of 4 ofzo. Echt veel nummers bleven toen neit bij me hangen..quote:
Brandon Flowers is nog leuker dan Mattquote:
Goed, een 2e poging dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach jij kende van de week een klassieker van Tom Petty and the Heartbreakers niet
quote:
quote:
Die ken ik uit mijn peuterkleutertijdquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandon Flowers is nog leuker dan Matt![]()
Misschien ben jij nog leukerquote:
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daardoor hoor je zulke nummers nog al eens
Heb ik al zo vaak laten zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog leuker![]()
Pics?
Ik heb nog nooit een pic van je gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak laten zien![]()
Wat krijg ik ervoor terug?
quote:
Ok, je mag het zien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pic van je gezien
Tot later misschienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Douchen en dan een poging tot nachtrust denk ik. Misschien dat ik nog even reageer na het douchen
Die is zekerquote:
Bis Later Bosquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Douchen en dan een poging tot nachtrust denk ik. Misschien dat ik nog even reageer na het douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |