Sterktequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Meestal maakt het op bed liggen erger, maar echt erger dan nu, kan haast niet
Sterkte kerelquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Meestal maakt het op bed liggen erger, maar echt erger dan nu, kan haast niet
Hey Whisquote:
Gewoon rustig aan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet weg hoor, denk alleen dat ik er wat eerder in ga dan normaal. Misschien ook dadelijk even onder de douche. In bad lijkt me niet verstandig en ik heb gisteren de badschuim opgemaakt en vandaaag niet echt de moed gehad om naar een supermarkt te gaan.
je kan er ook een hoop shampo ingooienquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet weg hoor, denk alleen dat ik er wat eerder in ga dan normaal. Misschien ook dadelijk even onder de douche. In bad lijkt me niet verstandig en ik heb gisteren de badschuim opgemaakt en vandaaag niet echt de moed gehad om naar een supermarkt te gaan.
Ja, is wel het slimstequote:
Bedankt manquote:
Ja, dan maakt ie die vandaag opquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan er ook een hoop shampo ingooienschuimt ook
Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik voel me nu wel een beetje zo, dat een bad het erger maakt, dat ik beter even via een douche alles kan laten bezinken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan er ook een hoop shampo ingooienschuimt ook
huhquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry jongens en meisjes, maar ik ga waarschijnlijk het Kunduz-debat voornamelijk volgen
en dat is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry jongens en meisjes, maar ik ga waarschijnlijk het Kunduz-debat voornamelijk volgen
Dan even lekker alle sores van je afspoelen onder de douchequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik voel me nu wel een beetje zo, dat een bad het erger maakt, dat ik beter even via een douche alles kan laten bezinken..
Koen Does.. die ken je toch wel??quote:
Debat over missie naar Afghanistan in de TKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |