Neequote:
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet de goede instelling
Nee, deze is ook voor de oudjes hierquote:
Jaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dat soort foto's bestaan toch niet van de mensen hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik dan weer een foto zien?
Ik vind het een verneukte tiefus UIquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Vindt iedereen mijn UI nu ontzettend verneuckt?
Kan 'm niet zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ze lachen me soms uit om mijn jaren '80 muziek... Maar nee, deze ken ik toevallig niet (denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kennen die jonkies deze prachtige jaren 80 muziek niet eens
Ik vind alleen Nijntje beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
neequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze lachen me soms uit om mijn jaren '80 muziek... Maar nee, deze ken ik toevallig niet (denk ik)
Tuurlijk ken ik deze nog. Maar wel pas gehoord toen het al een klassieker was. Niet toen het in de hitlijsten stond.quote:
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een verneukte tiefus UI
Bosje tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik deze nog. Maar wel pas gehoord toen het al een klassieker was. Niet toen het in de hitlijsten stond.
Ja hoor, deze herinner ik me welquote:
Ach jij kende van de week een klassieker van Tom Petty and the Heartbreakers nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
Kennen die jonkies deze prachtige jaren 80 muziek niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |