Cadeautjequote:
quote:
Mooie Aviator bril, maar wat heeft 'ie in zijn oren zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cadeautje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
Met een koord eraan zodat je ze er makkelijk uit kunt halen?quote:
Het is me er eentje jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bert DorenbosNog walgelijker dan menig linkschmens.
http://www.timesonline.co(...)e/article1921296.ecequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
George Bush heeft altijd een timex gedragen a 10 dollar.
Je lacht hierom, toch denk ik echt dat jij er op lijkt. Anders moet je even een foto plaatsen als bewijs dat mijn veronderstelling niet klopt.quote:
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wiltquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je lacht hierom, toch denk ik echt dat jij er op lijkt. Anders moet je even een foto plaatsen als bewijs dat mijn veronderstelling niet klopt.
Bangerik:Pquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wilt
Ben jij dik dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wilt
Inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je je foto op fok knallen?
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.quote:
Zeer rankquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.
Maar goed, hoe zie jij er uit?
Magere lat?quote:
Ben je Marokkaans dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.
Maar goed, hoe zie jij er uit?
Geen idee, ik schaam me iig niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je je foto op fok knallen?
haha nee echt helemaal nietquote:
Maar hoe komt ie daarbij dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nee echt helemaal niet. Echtgaaf denkt wel meer gekke dingen
Blijft een monter en pientere man, die Mark.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef eriksd het volgende:
Rutte eerst keurig naar de kamerbankjes, alle fractievoorzitters de hand schudden. Netjes hoor.
Hij is een tikkie wappie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hoe komt ie daarbij dan?
quote:226 Belgen steken zichzelf in brand uit protest trage formatie
“Regeringsonderhandelingen uit respect voor slachtoffers stilgelegd’
Jij weet ook niet welk account je wiltquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
Bron: http://www.speld.nl/2011/(...)test-trage-formatie/
Nou, het is meer een associatie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hoe komt ie daarbij dan?
Nee jij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Jij begint telkens.
Kloon!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij weet ook niet welk account je wilt
Nee jij begon!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Jij begint telkens.
Dat was per ongeluk het verkeerde acount.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij weet ook niet welk account je wilt
Wmb wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de SC het debattopic geworden??
En Blok *RIL*
Zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap niet waarom de VVD op 37 zetels staat, nouja, dankzij Rutte natuurlijk. Maar die Blok is me 'n wel -20-zetels.
Want?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap niet waarom de VVD op 37 zetels staat, nouja, dankzij Rutte natuurlijk. Maar die Blok is me 'n wel -20-zetels.
Nee jij kijkt lekker fris uit je ogen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind hem een enge blik hebben.
Toch denk ik serieus wel overeenkomsten zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef IHVK het volgende:
Tofik Dibi <<>> du_ke![]()
Sorry hoor, maar ik denk het niet.
Omdat veel mensen stiekem PVV willen stemmen, maar dat is taboe dus dan maar VVD.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Altijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee jij kijkt lekker fris uit je ogen!
Zonder Blok hadden ze er 57quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent je ervan bewust dat er gordijntjes hangen in stemhokken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef IHVK het volgende:
Omdat veel mensen stiekem PVV willen stemmen, maar dat is taboe dus dan maar VVD.
Ik vind blok echt een dominee, al is hij zo heel af en toe inhoudelijk wel sterk. Maar zoals nu is het echt zum kotsen.quote:
Je stemt toch op de standpunten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind blok echt een dominee, al is hij zo heel af en toe inhoudelijk wel sterk. Maar zoals nu is het echt zum kotsen.
GL. Islam. Verder.......?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toch denk ik serieus wel overeenkomsten zijn.
Volgens mij is de enige overeenkomst dat we beiden man zijn geloof ikquote:
Ja, en voor 60 procent staat het vast dat ik VVD ga stemmen, maar ik vind Blok bepaald niet charismatisch.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat veel mensen stiekem PVV willen stemmen, maar dat is taboe dus dan maar VVD.
Zet ik hem uit omdat ik door Blok in slaap val, mis ik Cohenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Stotterjob! Hij stottert weer als vanouds.
Ik dacht serieus dat mijn stream haperde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
Stotterjob! Hij stottert weer als vanouds.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat mijn stream haperde.
Kuikens toch vandaag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef du_ke het volgende:
Wouter Klootwijk maakt veel leukere televisie dan zo'n debat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |