Chiquequote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn lang gekoesterde weerstation gekregen van mijn vrouwke voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was er vast geen stilte van 23 minuten gevallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Ik mis de schaduw van Verhagen in de TT
Nee hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan was er vast geen stilte van 23 minuten gevallen
Hillary Clinton?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie keer raden waar die hand in gaat
Ceeeeeeeeeeeeeeelebrate.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
Voor eriksd, omdat we het een keer eens zijn:
En omdat het weekend is
Niets moet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ik Ajax missen omdat ik moet socializen. Wat een nonsens!
quote:
Jouw koekjespot?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie keer raden waar die hand in gaat
Foei.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ik Ajax missen omdat ik moet socializen. Wat een nonsens!
Een grapje toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
Oke ik ben eruit op wie ik moet stemmen in maart!
http://www.schreeuwomleve(...)&archief=archiefstuk
Cadeautjequote:
quote:
Mooie Aviator bril, maar wat heeft 'ie in zijn oren zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Cadeautje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
Met een koord eraan zodat je ze er makkelijk uit kunt halen?quote:
Het is me er eentje jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Bert DorenbosNog walgelijker dan menig linkschmens.
http://www.timesonline.co(...)e/article1921296.ecequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
George Bush heeft altijd een timex gedragen a 10 dollar.
Je lacht hierom, toch denk ik echt dat jij er op lijkt. Anders moet je even een foto plaatsen als bewijs dat mijn veronderstelling niet klopt.quote:
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wiltquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je lacht hierom, toch denk ik echt dat jij er op lijkt. Anders moet je even een foto plaatsen als bewijs dat mijn veronderstelling niet klopt.
Bangerik:Pquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wilt
Ben jij dik dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga geen foto plaatsen maar ik ben blond en lijk ook in bouw echt niks op die jongen. Maar denk lekker wat je zelf wilt
Inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je je foto op fok knallen?
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.quote:
Zeer rankquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.
Maar goed, hoe zie jij er uit?
Magere lat?quote:
Ben je Marokkaans dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet maar ook geen kleine, iele Marokkaan.
Maar goed, hoe zie jij er uit?
Geen idee, ik schaam me iig niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je je foto op fok knallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |