quote:
En dan toch een verrader van volk en vaderland?quote:
Ariër van nature.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Peroxide? Als politiek statement?
Door te pleiten tegen teveel invloed van een Israëlische infiltrant?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En dan toch een verrader van volk en vaderland?
Nou, overal een joodse samenzwering in zien is ook geen best teken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door te pleiten tegen teveel invloed van een Israëlische infiltrant?
En Ajax dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
20:30 het debat zie ik . Zet het wel aan denk ik.
Antisemietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach, Job neutraliseert zichzelf wel weer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het moet nog wel heel lang vriezen voordat je over de elfstedentocht kunt beginnen hoor.quote:
Was de buienradar niet voldoende?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn lang gekoesterde weerstation gekregen van mijn vrouwke voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog een van BMW van m'n baas gekregen. Is het wat mooisquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn lang gekoesterde weerstation gekregen van mijn vrouwke voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh mooi spul zo compleet met weersverwachtingquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was de buienradar niet voldoende?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van BMW van m'n baas gekregen. Is het wat moois?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |