Tijn, leer het nu eindelijk eens. Niemand mag jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Gelukkig ik was even bang dat je mij niet meer mocht
Nog even volhouden meid, het zit er bijna op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me momenteel net een wijf van 50M'n hersenen zijn pulp.
Ik ga maar eens douchen en dan even niksen en voor het slapen bedrijfsrecht nog even doornemen.
Ik ben het, zo voel ik me en dat wil ik voelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben jong alleen zo voel ik mij nu even niet
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ja
Ik word in Maart 30 maar zo voel ik me totaal niet
* tijnbrein pakt een scheermesjequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijn, leer het nu eindelijk eens. Niemand mag jou
Een stanleymesje snijdt veel makkelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein pakt een scheermesje
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef cafpow het volgende:
ik voel ook jong en ben het nog ook
Maar goed ik ervandoor ..ga Dr. house kijken
Doe Greg doe groeten van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef cafpow het volgende:
ik voel ook jong en ben het nog ook
Maar goed ik ervandoor ..ga Dr. house kijken
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog even volhouden meid, het zit er bijna op!
Een bijl gaat nog snellerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een stanleymesje snijdt veel makkelijker
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag toch wezen shoppenwel heel leuk vestje en leuk bustier dingetje gekocht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een stanleymesje snijdt veel makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig 2 plusjes vandaag: Ik heb mijn tentamen geweldig gedaan (verwacht ik). En het logboek is 4 dagen voor de deadline 'al' af.![]()
Nog 3 verslagen te gaan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ligt er aan wat je doel isquote:
quote:
Thx!quote:
Ah fijn is dat he! Moet je nog veel tentamens?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx!Ondanks het slechte begin vandaag op school, voelde ik mij na het tentamen heel goed. Ik denk minstens een 7.
Zelfdestructie doe ik niet aan.quote:
Wat is dat 2e zinnetje dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfdestructie doe ik niet aan.
Nee, alleen nog 3 verslagjes op 1 feb. inleveren en daarna die onderzoeksopzet, die nu onvoldoende was, opnieuw inleveren. Dat is 10 feb. En daarna gaat alle tijd naar afstudeeronderzoek en stageopdrachten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah fijn is dat he! Moet je nog veel tentamens?
Soms post ik dingen die ik beter niet kan posten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is dat 2e zinnetje dan?
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, alleen nog 3 verslagjes op 1 feb. inleveren en daarna die onderzoeksopzet, die nu onvoldoende was, opnieuw inleveren. Dat is 10 feb. En daarna gaat alle tijd naar afstudeeronderzoek en stageopdrachten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms post ik dingen die ik beter niet kan posten.Zulke dingen doe ik dus echt niet. Daar is mij het leven te veel voor waard.
Hoezo?quote:
Pff het lijkt wel werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was gister, op vrije dag, half 8 opgestaan om aan de slag te gaan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag toch wezen shoppenwel heel leuk vestje en leuk bustier dingetje gekocht
Alcohol is wel lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. En was het ook nooit van plan om te gaan doen. Net zoals vluchten door alcohol of drugs te gebruiken. Of iets anders.
Je bent toch niet zo heel oud toch? Nog geen 35 toch?quote:
Nee, die eerste postquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. En was het ook nooit van plan om te gaan doen. Net zoals vluchten door alcohol of drugs te gebruiken. Of iets anders.
Jawohl, 35 alquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo heel oud toch? Nog geen 35 toch?
Wel goed hoor. Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was gister, op vrije dag, half 8 opgestaan om aan de slag te gaan.
Dat wel maar wel met mate(n).quote:
Welke post?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wel maar wel met mate(n).En zeker niet om pijn weg te drinken.
[..]
Welke post?ik volg je even niet meer.
Okequote:
Doe mijn best. Ik moet dit halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Wat studeer je eigenlijk?
Dat is wel de instelling he. En wat wil je worden als je later groot bent?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe mijn best. Ik moet dit halen.
Maatschappelijk werk en dienstverlening.
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.quote:
Ja precies, nu kom je er goed mee weg bosjequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dat je haar jonger inschat dan ouder. Dat schijnen vrouwen op een of andere vage manier niet leuk te vinden.
Hai vrouwtjequote:
Maatschappelijk werkster...misschien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling he. En wat wil je worden als je later groot bent?
quote:
Hoiquote:
Ik word altijd jonger geschat. Veel jonger 5 of 10 meestal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nog nooit ouder geschat en eerlijk gezegd zou ik dat denk ik ook best wel erg vinden
Duh, je hebt meer de uitstraling van een 28 jarige flirt dan van een 40 jarige die zich begint te interesseren in breien en geraniums.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nog nooit ouder geschat en eerlijk gezegd zou ik dat denk ik ook best wel erg vinden
quote:
Bij mijn begeleiding zitten/zaten ook een aantal mensen met jou studie-achtergrond. Lijkt jou dat iets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkster...misschien.Laatste jaar, dus ik moet het in juli weten.
Word jij 5 geschat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik word altijd jonger geschat. Veel jonger 5 of 10 meestal.
Zit je erg te twijfelen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maatschappelijk werkster...misschien.Laatste jaar, dus ik moet het in juli weten.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Duh, je hebt meer de uitstraling van een 28 jarige flirt dan van een 40 jarige die zich begint te interesseren in breien en geraniums.
Als mijn handschrift zien meestal wel jaquote:
Moet meteen denken aan een stukje uit Mock the Week (BBC2).quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef vencodark het volgende:
Ik moet trouwens eens nodig aan anger management doen. Ik heb inmiddels 2 'boeken' gesloopt.
Zoietsquote:
Ik heb in dergelijke richting stage te lopen en dat trekt me niet zo. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om te bedenken wat ik wel zou willen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mijn begeleiding zitten/zaten ook een aantal mensen met jou studie-achtergrond. Lijkt jou dat iets?
Dus mensen leren om een huishouden bij te houden..
Ja, nog steeds wel. Heb ik allang last van maar ik wil dit graag afmaken en dan zie ik verder wel. Ik heb ook simpelweg geen tijd op dit moment op bijv. vacatures te bekijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je erg te twijfelen dan?
5 jaar is mijn geestelijk leeftijd en jaar mijn lichaamelijke leeftijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah.. Sorry, dus hij is 5 of 10. hmmmmm.. weird..
Ja flirt. Waar heren (en eventueel dames gezien de eerdere posts) je willen aanspreken omdat je er uit ziet en doet als een leuk jong ding en je daar ook gewoon op kan reageren op een speelse manier, ipv te vragen of ze je kunnen helpen oversteken.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja flirt. Waar heren (en eventueel dames gezien de eerdere posts) je willen aanspreken omdat je er uit ziet en doet als een leuk jong ding en je daar ook gewoon op kan reageren op een speelse manier, ipv te vragen of ze je kunnen helpen oversteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breien en Geraniums dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms wil ik helemaal geen flirt zijn ja
OKeequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb in dergelijke richting stage te lopen en dat trekt me niet zo. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om te bedenken wat ik wel zou willen.
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
bustierdingetjeOeh schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
bustierdingetjeZiet er goed uit op de grond maar nog beter als jij het aan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dat weet je heel niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er goed uit op de grond maar nog beter als jij het aan hebt
Ehm, niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe zou mijn buurvrouw reageren als ze thuiskomt en ze ziet dat ik het toilet grondig gereinigd heb en voorzien van toiletpapier, toiletblokken, toiletreiniger, luchtverfrisser etc?
waarschijnlijk moet ze alleen van die gedachte al poepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe zou mijn buurvrouw reageren als ze thuiskomt en ze ziet dat ik het toilet grondig gereinigd heb en voorzien van toiletpapier, toiletblokken, toiletreiniger, luchtverfrisser etc?
Daar zal het sowieso bij blijven denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat weet je heel niet.soms is dromen beter
NIET OP MIJN SCHONE WCquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet ze alleen van die gedachte al poepen.
'Oh boy! Really nice! Nu kan ik zien waar het allemaal naartoe spettert!'quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
schattig?quote:
Hé Yuki! :wquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
NIET OP MIJN SCHONE WC
Dat doet ze maar op die smerige plee van de buurman
I have got a sick mindquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Oh boy! Really nice! Nu kan ik zien waar het allemaal naartoe spettert!'
Ik bedoelde natuurlijk sexy, hot, wow!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
schattig? :
[..]
schattig?maar hij staat me heul goed vond ik vooral halterding maakt t ook tof
en bijpassend hipstertje en voor 13 euro klaar
zo reageerden mijn buurvrouwen ook idd en op het nieuwe douchegordijn, de gerepareerde douchekop enzoquote:
Same herequote:
Jij moet ook de toiletruimte delen met meerdere mensen ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
nouja ik ben veel maar niet schattig, ben geen 12quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk sexy, hot, wow!
Indeedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here
A dirty mind is a joy forever
Alleen met de buurvrouw.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij moet ook de toiletruimte delen met meerdere mensen ?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik ben veel maar niet schattig, ben geen 12![]()
quote:
Perspectieven, hmm?quote:
Waarschijnljik niet zo mooi als Yuki, Memento en Missb.quote:
Ja bevalt goed dus? Ik zag pas het kaartje ja, heerlijk centraalquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik deel dus met totaal 5 man, 2 wc's: dames- en herenwc en de douche, maar de locatie maakt dat goed,Utrecht had ik superwoonruimte maar kutlocatie
Ze is niet hot, wel raar.quote:
Mooie vrouwen poepen niet geloof ik altijd. Het heeft dus altijd voordelen om ernaast te wonen indien je een weecee deelt.quote:
Misschien vindt hij dat welquote:
Niet hot, raar, ze verschijnt zomaar uit het niets....eigenlijk zeg je dus dat het een spook is?quote:
Okee, dat is wel veel, maar gelukkig woon je dan wel mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik deel dus met totaal 5 man, 2 wc's: dames- en herenwc en de douche, maar de locatie maakt dat goed,Utrecht had ik superwoonruimte maar kutlocatie
Dan moet ik je toch even uit de droom helpen. Ook mooie vrouwen poepen. En nee, als ze dat doen ruikt het niet naar bosviooltjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet geloof ik altijd. Het heeft dus altijd voordelen om ernaast te wonen indien je een weecee deelt.
alleen zo evil, ik verveel me: even de sta in wandelen, hey de new yorker, sale, en met een vest, bustier en hipster thuis komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bevalt goed dus? Ik zag pas het kaartje ja, heerlijk centraal
Waarom zou een spook niet hot kunnen zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet hot, raar, ze verschijnt zomaar uit het niets....eigenlijk zeg je dus dat het een spook is?
Haha ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen zo evil, ik verveel me: even de sta in wandelen, hey de new yorker, sale, en met een vest, bustier en hipster thuis komen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet hot, raar, ze verschijnt zomaar uit het niets....eigenlijk zeg je dus dat het een spook is?
Studentenhuis dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel veel, maar gelukkig woon je dan wel mooi.
Ik deel nu keuken, badkamer en toilet met 1 iemand anders.
Hiervoor deelde ik het met 22 mensen (3 keukens, 4 heren toileten, 2 damestoiletten (die hadden ook een douche erin) . en 4 heren douches.)
Trust me. She poopsquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet geloof ik altijd. Het heeft dus altijd voordelen om ernaast te wonen indien je een weecee deelt.
Omdat een spook iets is wat veelal voortkomt uit een dooie en dooie mensen zijn over het algemeen genomen maar een stel koude figuren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zou een spook niet hot kunnen zijn?
Wij niet natuurlijkquote:
Voorspelbaarquote:
Nee joh, dat is de ziel, daar kan nog genoeg leven in zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat een spook iets is wat veelal voortkomt uit een dooie en dooie mensen zijn over het algemeen genomen maar een stel koude figuren.
Skid marksquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*snif snif*
'Buuf! Sta je weer aan de deur te luisteren?!'
D'r slips raak ik niet aan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Boh gek, dat was een hendig sjieke bruine slip!'
quote:
Bridgetquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nou heren... herkenbaar?
http://www.telegraaf.nl/v(...)_vrouw__.html?p=21,1
Nou heren... herkenbaar?
quote:
Mwah, mits aantrekkelijk geen probleem mee hoor. Kan altijd wel leuk babbelen met oudere dames (sportschool, trein)quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nou heren... herkenbaar?
Nou heren... herkenbaar?
Relatie niet, maar om een keertje te neukenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nou heren... herkenbaar?
"Hello mommy."quote:
quote:
Babbelen is wat anders dan van bil gaan hequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, mits aantrekkelijk geen probleem mee hoor. Kan altijd wel leuk babbelen met oudere dames (sportschool, trein)
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nou heren... herkenbaar?
Welja, maak maar weer misbruik van onsquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef TwztId het volgende:
[..]
Relatie niet, maar om een keertje te neuken
ik heb volgende week een date met een 30+ damequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Babbelen is wat anders dan van bil gaan he
Nee, ik heb ze graag jonger tussen de 21-28quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
Nou heren... herkenbaar?
Okee, ik heb dat dus wel eens meegemaakt. Dat ik of naar de andere verdieping moest of even moest wachten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en bos wc en douche dus totaal met 5 dus met 4 anderen en valt wel mee hoeveel,heb nog nooit voor een bezette douche/wc gestaan
Date?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb volgende week een date met een 30+ dame
Ja ok, maar er moet wel 'iets' zijn, dat maakt het van bil gaan net wat lekker. Als ze aantrekkelijk is maar vind haar wel een bitch dan hoef ik ook niet van bil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Babbelen is wat anders dan van bil gaan he
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb volgende week een date met een 30+ dame
niet om ff te babbelen
25 jaar en omdat de kans zich voor doet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik neem dus aan dat je jonger bent dan 30? Waarom een oudere vrouw?
Ik krijg er zo'n Mrs. Robinson-gevoel bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja ok, maar er moet wel 'iets' zijn, dat maakt het van bil gaan net wat lekker. Als ze aantrekkelijk is maar vind haar wel een bitch dan hoef ik ook niet van bil.
Maar goed, ouder en aantrekkelijk, ja, dan is rommelen in bed ook geen probleem hoor
Nee hoor alleen nu krijg je pas aandacht van al die mannen/jongensquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Hmmmm, is dat een nieuwe trend dan? Het is me nooit zo opgevallen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n Mrs. Robinson-gevoel bij
Je zou ook wel seks met een bejaarde hebben, omdat de kans zich voordoet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
25 jaar en omdat de kans zich voor doet.
Zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor alleen nu krijg je pas aandacht van al die mannen/jongens
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatiequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Hmmmm, is dat een nieuwe trend dan? Het is me nooit zo opgevallen
en een leuke van 40 vs een leuke van 20?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatie
"Are you trying to seduce me?"quote:
Jij omschrijft het goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatie
Ik vind een leuke van 27 ook interessanter dan een snol van 27.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
en een leuke van 40 vs een leuke van 20?
Hmmmm, dus wel echt het 'couger'-type. (Nooit eerder van gehoord overigens).quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, dus wel echt het 'couger'-type. (Nooit eerder van gehoord overigens).
Ik heb werk aan de winkel hoor ik al
Dat is een lastige, denk dat qua relatiemateriaal die van 20 handiger is aangezien ik zelf 27 ben. Dan is het gat naar 40 wel vrij fors.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Bedenk me net dat de helft van de guppies hier ws niet eens weet waar we het over hebben
Nee, ze moet zeker wel aantrekkelijk zijn en uitstraling hebben. Iemand die er ouder uitziet zal ik niet mee uit gaan. Maar met haar welquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou ook wel seks met een bejaarde hebben, omdat de kans zich voordoet?
Ja, lach maar.... where to start???quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijd
mja, ik vond die "snol van 20" nogal sterk uitgedrukt. niet alle 20'ers zijn snollen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een lastige, denk dat qua relatiemateriaal die van 20 handiger is aangezien ik zelf 27 ben. Dan is het gaat naar 40 wel vrij fors.
Is het puur voor wat leuk vertier dan is het mij om het even om eerlijk te zijn.
en leuke vrouw van 40 kan heel veel hebben, heb er wel en aantal ontmoet die ik ver boven eentje van 20 zou stellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar.... where to start???
Naar de sportschool daarna een make over en nieuwe garderobe om het af te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar.... where to start???
Maar is het dan meer iets van dat je het van je checklist kunt strepen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ze moet zeker wel aantrekkelijk zijn en uitstraling hebben. Iemand die er ouder uitziet zal ik niet mee uit gaan. Maar met haar wel
Tijd voor triviantquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede algemene ontwikkeling, laten we het daar op houden.
Nog andere eisen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geef mij maar tieten met een leuke snoet erboven
Was ook meer om even het verschil aan te geven dat een ouder iemand niet is uitgesloten. Dat ik dus niet altijd naar jong zou neigen omdat het waarschijnlijk wel handiger is voor mij qua leeftijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
mja, ik vond die "snol van 20" nogal sterk uitgedrukt. niet alle 20'ers zijn snollen natuurlijk.
vandaar
tot die oudere vent niet meer kan presterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
geef mij maar n oudere vent :i9
En dat kan met veel leeftijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geef mij maar tieten met een leuke snoet erboven
Iig niet sexyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietDus geen idee
Als je 38 was dan wel voor mij dan tenmistequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik mag toch hopen dat een vent me niet alleen wil omdat ik toevallig 35 ben
Dat zal best meevallenquote:
Huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 38 was dan wel voor mij dan tenmiste
Sportschool heb ik niet nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar de sportschool daarna een make over en nieuwe garderobe om het af te maken
Was je idd maar 30 heh, dan had je dat gezeur nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Heel veelquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat zou een man nog meer kunnen wensen?
Dat 'ie je bij je verjaardag ook echt verlaat omdat je niet meer interessant bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was je idd maar 30 heh, dan had je dat gezeur niet![]()
Checklistmateriaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
24 en ik heb ook The Graduate gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijd
Nee hoor, ze is leuk en sexy, daar kijk ik naar, dat ze toevallig 30+ is maakt me niet uit, ik zie er wel de voordelen in zoals in het artikel beschrevnequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar is het dan meer iets van dat je het van je checklist kunt strepen?
As in: Neuk 30+ dame: Check
Na de 35 hangen ze toch ineens op je knieen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat kan met veel leeftijden
Nee ik bedoel dat het feit dat ik 'ouder' (quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat 'ie je bij je verjaardag ook echt verlaat omdat je niet meer interessant bent.
Nietsquote:
Doe eens een fotoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sportschool heb ik niet nodig
Een make-over? Ben je gek, daar wordt het alleen maar erger van
Nieuwe garderobe: dat kan ik niet betalen
Minstensquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na de 35 hangen ze toch ineens op je knieen?
Dus meer dan 'omdat het kan'. Dat wilde ik even wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is leuk en sexy, daar kijk ik naar, dat ze toevallig 30+ is maakt me niet uit, ik zie er wel de voordelen in zoals in het artikel beschrevne
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals? ik kan even zo snel niets bedenken.
Van kaal worden word je oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf eeuwig jong.Ik voel me iig jong. En vriend blijft ook eeuwig jong, zolang ie niet kaal wordt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van kaal worden word je oud?
Slechte pogingen worden niet beloondquote:
Kan je ze oprollen?quote:
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, heel handig joh!quote:
Visueel gezien wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openroltquote:
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.![]()
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openrolt
Nee, nu draai je het weer om.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzo
It's the best I can do. I am doomed to been loneyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte pogingen worden niet beloond
Iedereen heeft een andere smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogennee, maakt dus niets uit
Brrr....quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
Kunnen ze nog bouncen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
Dus snuit was nóg eerder oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
quote:
Minder hard proberen, misschien gaat het dan wel vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's the best I can do. I am doomed to been loney
[..]
Iedereen heeft een andere smaak
Maar het ging hier dan ook niet over jou maar over mijn lief!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!
quote:
Proof!quote:
en over oud en kaal enzo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het ging hier dan ook niet over jou maar over mijn lief!
Ik ga bij je in de leer voor als ik 35 wordquote:
Allemaal goed en aardig. Maar van mannen wordt toch verwacht dat zij de eerste stap zetten. Dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minder hard proberen, misschien gaat het dan wel vanzelf
Ja maar dat wil niet zeggen dat het over jou gaat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en over oud en kaal enzo!
quote:
er is een verschil tussen een man ouder (dan ik) of een oude vent, tis een feit dat ik mannen pas interessant begin te vinden vanaf een jaar of 5 ouder dan ikzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tot die oudere vent niet meer kan presteren
Ik zal mijn wijsheid delenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga bij je in de leer voor als ik 35 word
Alles gaat over mij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat het over jou gaat!
Dat is niet genoeg voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar uitgerolde voormalige boobies wel!
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Allemaal goed en aardig. Maar van mannen wordt toch verwacht dat zij de eerste stap zetten. Dus?
quote:
I fooled you!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar...maar...maar...daar ging het over.
quote:
quote:
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borstenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borsten
Makkelijker gezegd dan gedaan. Kut negatieve gedachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zetten
In een heel grijs, grauw en lang geleden verleden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
you've seen me.ergens een keer in een vaag hoekje
Daarmee haal je die jonge mannen wel binnen joh, kan je ook te 'cougar'en'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog even om te genieten van mijn stevige, pronte borsten
Precies. Het is namelijk best geil om zelf de eerste stap te hebben gezet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met dat soort denkbeelden uit je hoofd te zetten
quote:
Mooi hoekje it is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
In een heel grijs, grauw en lang geleden verleden.
Heb je wat over? Ik moet schoonmakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi hoekje it is!
Oe, straks weer sporten, even een potje met zin opentrekken
Potje met zin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi hoekje it is!
Oe, straks weer sporten, even een potje met zin opentrekken
Dat potje is het probleem hier nietquote:
Het ligt eraan in wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat potje is het probleem hier niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg in SIngles geweest voor even.
Tot de volgende keer
He bah!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
mijn dirty mind krijgt weer de overhand hier!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Genoeg in SIngles geweest voor even.
Tot de volgende keer
You can guessquote:
quote:
Pick me, pick me!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in. Wie is nu de biatch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |