Nou... begint goed te klinkenquote:
Dat die vent maar flink ongelukkig mag eindigen. Die verdient weinig beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Same here.. degene met wie ik een relatie dacht te hebben en die zegt dat ie van me houdt en verliefd op me is blijkt een in intentie bijzonder polygame klooioo die vrouwen alleen aan lijntjes wenst te houden en voorliegt
Ach het blijft je eigen keuze, Ik zou je er iig niet minder leuk om door gaan vinden,,quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou... begint goed te klinken
Als ik lesbisch wordt ben je een van de 3 metwie ik dat wel zou willen proberen mocht ik ooit gevoelens krijgenquote:
2 mamma's, al het bier voor hem want zijn mamma's zitten toch aan de wodka. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik lesbisch wordt ben je een van de 3 metwie ik dat wel zou willen proberen mocht ik ooit gevoelens krijgen
Alleen een beetje gek voor je zoontje..hahaha
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
2 mamma's, al het bier voor hem want zijn mamma's zitten toch aan de wodka. Tel uit je winst.
Jep, morgen het laatste tentamen. Bedrijfsrecht. Scheelt dat het heel erg overeen komt met arbeidsrecht wat ik al geleerd hebquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik lesbisch wordt ben je een van de 3 metwie ik dat wel zou willen proberen mocht ik ooit gevoelens krijgen
Alleen een beetje gek voor je zoontje..hahaha
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik geen relatie heb momenteelquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, single zijn kan ook leuk zijn hoor
kijk dat is een meevallerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep, morgen het laatste tentamen. Bedrijfsrecht. Scheelt dat het heel erg overeen komt met arbeidsrecht wat ik al geleerd heb
En het is Multiple choice
ja, vooral als ze nog niet al te veel snappen, maar horende wat je over die van jou verteld zal hij al wel aardig wat snappenquote:
precies ik ook niet echtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik geen relatie heb momenteel
IK (vinden, verleden tijd)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
kijk dat is een meevaller![]()
En ik vondt multiple choice altijd leuk
Ik nooit echtquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies ik ook niet echten ik heb al tijden geen relatie gehad
ik wat kinderrelaties om ze maar even zo te noemen, dus relaties van behoorlijk korte duurquote:
Hij weet wat lesbisch is, we praten heel open over dat soort dingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, vooral als ze nog niet al te veel snappen, maar horende wat je over die van jou verteld zal hij al wel aardig wat snappen.
Okee. Ja ik ben ook nooit echt verliefd geweest volgens mij. Weet het zo niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wat kinderrelaties om ze maar even zo te noemen, dus relaties van behoorlijk korte duurik ben trouwens nu pas iets serieuzer in dat opzicht
Kijk dat is positief en werkt alleen maar in je voordeel mocht je ooit wat met een andere vrouw willenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij weet wat lesbisch is, we praten heel open over dat soort dingen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK (vinden, verleden tijd)
A Vind
BVIndt
C Vond
D Vondt
ik weet niet of ik ooit echt verliefd ben geweest, ik heb wel van mensen gehouden en mensen leuk gevonden..maar echt verliefd zijn..ik weet nog niet wat dat isquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja ik ben ook nooit echt verliefd geweest volgens mij. Weet het zo niet eigenlijk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
Kijk dat is positief en werkt alleen maar in je voordeel mocht je ooit wat met een andere vrouw willen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ooit echt verliefd ben geweest, ik heb wel van mensen gehouden en mensen leuk gevonden..maar echt verliefd zijn..ik weet nog niet wat dat is
hahaha..ik zou dan voor je hem wurgt er toch voor zorgen dat hij er eerst voor zorgt dat je beoordeling positief isquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
+1000.![]()
Ik ga mijn beoordelaar wurgen.
24quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
Cafpow, hoe oud ben jij eigenlijk?
ZOiets heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet niet of ik ooit echt verliefd ben geweest, ik heb wel van mensen gehouden en mensen leuk gevonden..maar echt verliefd zijn..ik weet nog niet wat dat is
Misschien vindt hij het wel lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
+1000.![]()
NOg 2 maandenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
+1000.![]()
Oh jong blommetje nogquote:
Het is een zij, er is ook een 2e beoordelaar en ze is vervangbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik zou dan voor je hem wurgt er toch voor zorgen dat hij er eerst voor zorgt dat je beoordeling positief is
Voorzichtige +1quote:
Vond 24 toch wel een fijne leeftijd, geen idee waarom, maar het leek zo jong en krachtig en zo.quote:
Jammerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ha tijn, ben jij er ook weerdus ga ik er zometeen maar vandoor
![]()
Niet vanwege jou hoor
ja, en nog meer aangezien ik een paar jaartjes "heb overgeslagen" vanwege wat omstandigheden en nu dus met een inhaalspurt bezig ben zit ik waarschijnlijk rond de 20 pasquote:
Och ik ben ook nog een halve puberquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, en nog meer aangezien ik een paar jaartjes "heb overgeslagen" vanwege wat omstandigheden en nu dus met een inhaalspurt bezig ben zit ik waarschijnlijk rond de 20 pas![]()
helaas....maar ach als je haar wurgt nadat ze je een beoordeling geeft heb je alvast 1 positieve beoordelingquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een zij, er is ook een 2e beoordelaar en ze is vervangbaar.
12 dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik ben ook nog een halve puber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |