Tijn, leer het nu eindelijk eens. Niemand mag jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Gelukkig ik was even bang dat je mij niet meer mocht
Nog even volhouden meid, het zit er bijna op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me momenteel net een wijf van 50M'n hersenen zijn pulp.
Ik ga maar eens douchen en dan even niksen en voor het slapen bedrijfsrecht nog even doornemen.
Ik ben het, zo voel ik me en dat wil ik voelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben jong alleen zo voel ik mij nu even niet
Dat jaquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ja
Ik word in Maart 30 maar zo voel ik me totaal niet
* tijnbrein pakt een scheermesjequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijn, leer het nu eindelijk eens. Niemand mag jou
Een stanleymesje snijdt veel makkelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein pakt een scheermesje
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef cafpow het volgende:
ik voel ook jong en ben het nog ook
Maar goed ik ervandoor ..ga Dr. house kijken
Doe Greg doe groeten van mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef cafpow het volgende:
ik voel ook jong en ben het nog ook
Maar goed ik ervandoor ..ga Dr. house kijken
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog even volhouden meid, het zit er bijna op!
Een bijl gaat nog snellerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een stanleymesje snijdt veel makkelijker
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag toch wezen shoppenwel heel leuk vestje en leuk bustier dingetje gekocht
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een stanleymesje snijdt veel makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig 2 plusjes vandaag: Ik heb mijn tentamen geweldig gedaan (verwacht ik). En het logboek is 4 dagen voor de deadline 'al' af.![]()
Nog 3 verslagen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |