I have got a sick mindquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Oh boy! Really nice! Nu kan ik zien waar het allemaal naartoe spettert!'
Ik bedoelde natuurlijk sexy, hot, wow!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
schattig? :
[..]
schattig?maar hij staat me heul goed vond ik vooral halterding maakt t ook tof
en bijpassend hipstertje en voor 13 euro klaar
zo reageerden mijn buurvrouwen ook idd en op het nieuwe douchegordijn, de gerepareerde douchekop enzoquote:
Same herequote:
Jij moet ook de toiletruimte delen met meerdere mensen ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe zou mijn buurvrouw reageren als ze thuiskomt en ze ziet dat ik het toilet grondig gereinigd heb en voorzien van toiletpapier, toiletblokken, toiletreiniger, luchtverfrisser etc?
nouja ik ben veel maar niet schattig, ben geen 12quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk sexy, hot, wow!
Indeedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here
A dirty mind is a joy forever
Alleen met de buurvrouw.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij moet ook de toiletruimte delen met meerdere mensen ?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik ben veel maar niet schattig, ben geen 12![]()
quote:
Perspectieven, hmm?quote:
Waarschijnljik niet zo mooi als Yuki, Memento en Missb.quote:
Ja bevalt goed dus? Ik zag pas het kaartje ja, heerlijk centraalquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik deel dus met totaal 5 man, 2 wc's: dames- en herenwc en de douche, maar de locatie maakt dat goed,Utrecht had ik superwoonruimte maar kutlocatie
Ze is niet hot, wel raar.quote:
Mooie vrouwen poepen niet geloof ik altijd. Het heeft dus altijd voordelen om ernaast te wonen indien je een weecee deelt.quote:
Misschien vindt hij dat welquote:
Niet hot, raar, ze verschijnt zomaar uit het niets....eigenlijk zeg je dus dat het een spook is?quote:
Okee, dat is wel veel, maar gelukkig woon je dan wel mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik deel dus met totaal 5 man, 2 wc's: dames- en herenwc en de douche, maar de locatie maakt dat goed,Utrecht had ik superwoonruimte maar kutlocatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |