quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n Mrs. Robinson-gevoel bij
Je zou ook wel seks met een bejaarde hebben, omdat de kans zich voordoet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
25 jaar en omdat de kans zich voor doet.
Zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor alleen nu krijg je pas aandacht van al die mannen/jongens
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatiequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Hmmmm, is dat een nieuwe trend dan? Het is me nooit zo opgevallen
en een leuke van 40 vs een leuke van 20?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatie
"Are you trying to seduce me?"quote:
Jij omschrijft het goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, trend. Dames van eigen leeftijd denk ik wel het liefst, maar een leuke van 40 zou wel eerder mijn voorkeur hebben boven een snol van 20. Vind wel dat oudere dames die zichzelf hebben bijgehouden, dat is wel erg sexy. Die stralen klasse en sex tegelijk uit, een hele fijne combinatie
Ik vind een leuke van 27 ook interessanter dan een snol van 27.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
en een leuke van 40 vs een leuke van 20?
Hmmmm, dus wel echt het 'couger'-type. (Nooit eerder van gehoord overigens).quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm, dus wel echt het 'couger'-type. (Nooit eerder van gehoord overigens).
Ik heb werk aan de winkel hoor ik al
Dat is een lastige, denk dat qua relatiemateriaal die van 20 handiger is aangezien ik zelf 27 ben. Dan is het gat naar 40 wel vrij fors.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Bedenk me net dat de helft van de guppies hier ws niet eens weet waar we het over hebben
Nee, ze moet zeker wel aantrekkelijk zijn en uitstraling hebben. Iemand die er ouder uitziet zal ik niet mee uit gaan. Maar met haar welquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou ook wel seks met een bejaarde hebben, omdat de kans zich voordoet?
Ja, lach maar.... where to start???quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijd
mja, ik vond die "snol van 20" nogal sterk uitgedrukt. niet alle 20'ers zijn snollen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een lastige, denk dat qua relatiemateriaal die van 20 handiger is aangezien ik zelf 27 ben. Dan is het gaat naar 40 wel vrij fors.
Is het puur voor wat leuk vertier dan is het mij om het even om eerlijk te zijn.
en leuke vrouw van 40 kan heel veel hebben, heb er wel en aantal ontmoet die ik ver boven eentje van 20 zou stellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar.... where to start???
Naar de sportschool daarna een make over en nieuwe garderobe om het af te makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lach maar.... where to start???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |