Je bent voor omdat maatschappelijk draagvlak irrelevant is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:48 schreef Innisdemon het volgende:
Voor. Maatschappelijk draagvlak is irrelevant.
Je kunt natuurlijk gewoon als huurling mee gaan vechten, als je zo voor bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef nikk het volgende:
Voor. Sterker nog, het is doodzonde dat we geen lead nation meer willen zijn.
Betaald Blackwater een beetje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon als huurling mee gaan vechten, als je zo voor bent.
Yep, zie ook www.iraqforsale.orgquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef ethiraseth het volgende:
Als je bij een Blackwater (of hoe ze tegenwoordig ook heten) gaat werken mag je legaal doden, plunderen, verkrachten en zulk soort leuks en de overheid beschermt je gewoon als die vervelende bruine mensen er wat over durven te zeggen.
Als ik militair was geweest had ik graag meegeholpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon als huurling mee gaan vechten, als je zo voor bent.
Wat let je om je als huurling in te zetten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Als ik militair was geweest had ik graag meegeholpen.
Geen idee, misschien kann Nikk het ons over een jaartje vertellen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Betaald Blackwater een beetje?
Is u voor of tegen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Geen idee of Bent voor of tegen is.
Ik geloof niet in organisaties als Blackwater. Die zie ik liever gisteren dan vandaag verdwijnen. Maar mocht de Nederlandse overheid een bepaalde opening hebben op mijn vakgebied in Afghanistan dan wil ik daar best op solliciteren (afhankelijk van de arbeidsvoorwaarden).quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat let je om je als huurling in te zetten?
Denk jij dat de VS dat zomaar gaat doen? Denk je dat het beter is voor de bevolking als Nederland haar handen er vanaf trekt. Ik ben het namelijk met je eens over de VS, maar ik weet niet of dit een reden is om als Nederland maar te zeggen "krijg allemaal lekker de tering".quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tegen. Amerika moet eerst stoppen met rotzooi maken voor we ze helpen opruimen.
Waarom moet Defensie een adempauze krijgen? Wat moeten ze in die tijd gaan doen volgens jou?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Tegen: geen geld, het wordt tijd dat Defensie een adempauze krijgt en ik verwacht niet dat het trainen van politiemensen veel zin heeft.
Verklaar U nader of is dat ook teveel gevraagd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:48 schreef Innisdemon het volgende:
Voor. Maatschappelijk draagvlak is irrelevant.
Materieel op orde krijgen, zorgen dat de bezettingsgraad van het personeel weer op een acceptabel niveau komt. Niet dat dat reëel is met de huidige bezuinigingen, en zo'n missie zal er voor zorgen dat de situatie alleen maar verergert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom moet Defensie een adempauze krijgen? Wat moeten ze in die tijd gaan doen volgens jou?
Die paar honderd mensen en vier straaljagers? Als ons leger zelfs dat niet meer kan opbrengen wordt het stevig tijd dat we er óf meer geld in steken of liever helemaal afschaffen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Materieel op orde krijgen, zorgen dat de bezettingsgraad van het personeel weer op een acceptabel niveau komt. Niet dat dat reëel is met de huidige bezuinigingen, en zo'n missie zal er voor zorgen dat de situatie alleen maar verergert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |