slaat heul niet op mijquote:Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen
Je houdt niet van tier en bieten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Kn0x het volgende:
Hebben jullie gelijk iets om te veranderen in de OP, want
[..]
slaat heul niet op mij
Spanky heeft dit ooit erbij gezet ..
Wie houdt er in godsnaam niet van tier en bieten!?!!quote:
Jawel maar niet van makeupquote:
Djoed! Het weekend telt ook mee!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Kn0x het volgende:
Hebben jullie gelijk iets om te veranderen in de OP, want
[..]
slaat heul niet op mij
Spanky heeft dit ooit erbij gezet ..
Ik heb een toque omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Nebo het volgende:
Ik weet uit ervaring dat het geluid van een zombie aan je ballen klinkt als 'KAPLOOF' en niet als 'TOK', tenzij Kn0x hele vreemde ballen heeft natuurlijk.
Was een woordgrapje. TOK ipv toque enzulksquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Nebo het volgende:
Ik weet uit ervaring dat het geluid van een zombie aan je ballen klinkt als 'KAPLOOF' en niet als 'TOK', tenzij Kn0x hele vreemde ballen heeft natuurlijk.
En ik maar denken dat er kippetjes te vinden waren in deze topiquejequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was een woordgrapje. TOK ipv toque enzulks
En toch wil ik hem hebben denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Fallen het volgende:
Sony NeoGeoPocket (Next Gen Portable) ziet er wel awesome uit!
http://playstationlifesty(...)sony-ngp-spec-sheet/
Jammer alleen dat ik met de vorige PSP alleen zo weinig in de weer was. Dat zal met deze ook niet anders zijn.
Dat sowieso!quote:
Same en same.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat sowieso!
* Poit is Sony Fanboy
Maar ik sta er van te kijken hoeveel ze hebben vastgehouden aan het originele ontwerp.
Ja, die met dat schuifmechanisme. Leek me qua gewichtverdeling niet praktisch maar het zag er zeker vet uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Same en same.
Ik vond die vierkante look wel leuk die een fan gemaakt had (volgens mij).
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst maar eens kijken naar de PSP2, wil het nog allemaal wel zien eerst
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Hij ziet er wel tof uit, ben benieuwd hoe het er in beweging en in je hand uitziet!
quote:
quote:
Pijn in je arm van 3 uur zingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Van 3 uur RB3-en krijg je best pijn in je arm.
Zingen?quote:
Gitaar? Drums? Keyboard?quote:
Heb jij een PS3 in je auto!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Gitaar. En bas dan ook maar meteen. Drumkit staat op zolder, dat is allemaal nogal veel gesjouw.
En zingen doe ik alleen in de auto.
quote:
Gelukkig niet.quote:
Mijn PS3 en mijn auto lijken wel veel op elkaar.quote:
Nice, maar dat andere blijft toch een c-c-c-combo-breaker....quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Nebo het volgende:
9,5 voor mijn statistiek tentamen, BAM!!! Eer hersteld
Enige overeenkomst tussen m'n ps3 en m'n auto is dat ik ze allebei met veel plezier gebruikquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn PS3 en mijn auto lijken wel veel op elkaar.
Qua kleur. En sexyness.
Geen persoonlijke ervaring maar weet alleen dat je belachelijk weinig terug krijgt en dat de 2ehands games bij de GameMania vrij duur zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef Fallen het volgende:
Ik wil nieuwe games, maar weet niet wat.
Iemand trouwens ervaring met games inruilen bij de GameMania?
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring maar weet alleen dat je belachelijk weinig terug krijgt en dat de 2ehands games bij de GameMania vrij duur zijn.
PS2 games mag je hope dat je er nog 5 euro per stuk voor krijgt in een gameshop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.
Aan de andere kant heb ik ook geen zin om allerlei PS2 games te gaan verkopen via V&A of Marktplaats.
Het is dat ik geen Xbox heb. Anders had ik 'm ook wel willen hebbenquote:
Ik vrees dat 5¤ nog veel is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
PS2 games mag je hope dat je er nog 5 euro per stuk voor krijgt in een gameshop.
Welke games gaat het om?
daar doe ik aan mee, en ook met mooie gestroomlijnde rondingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn PS3 en mijn auto lijken wel veel op elkaar.
Qua kleur. En sexyness.
Een zeer lichte interesse in MGS2 voor de ps2 en AC2 voor de ps3.. Maar dan ook zeer licht..quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vrees dat 5¤ nog veel is.
Het gaat om o.a. PS2:
God of War 1&2, Tekken 4, Zone of the Enders, MGS2, GT3:A-Spec, Kingdom Hearts, Burnout3, Splinter Cell, Manhunt
PS3:
Assassin's Creed 2, GRAW2, The Darkness, Lego Star Wars, Untold Legends, Ratchet&Clank ToD, Burnout Paradise en Jericho (in steelcase!)
Kopen?? !!
Come friend, I make special price for you....quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Een zeer lichte interesse in MGS2 voor de ps2 en AC2 voor de ps3.. Maar dan ook zeer licht..
Je naam is wel eens genoemd ja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Morthill het volgende:
Men gaf op Twitter aan dat ik gemist werdklopt dat?
Morthillquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Morthill het volgende:
Nicequote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Morthill het volgende:
Deze is alleen onbewerkt en heeft een betere d-padquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice! Iemand in mijn woonplaats bewerkt ook die controllers
. Ziet er tof uit
LBP2? KZ3?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik word krankzinnig. Het is Games Komkommer Tijd
ER IS GEEN ENKEL TOF SPEL WAT BINNENKORT UIT KOMT OH MIJN GOD *snij snij*
Ziet er echt tof uit! Wel een echte van MS?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze is alleen onbewerkt en heeft een betere d-pad
Ja, ik vond het na 3 maanden geband te zijn wel genoeg geweestquote:
Deel 1.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef koei het volgende:
Fallen, Die R&C, is dat deel 1 of deel 2? Ben te lui om het na te zoeken...
En games inruilen is idd de moeite niet waard bij de gamemania. Verkoop 2 games via inet en je krijgt er al meer geld voor...
de grootste zijn gepatched.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen begin ik aan Fable 3! Zit er nog een bug in waar ik op moet letten?
Is er geen Storyline killer zoals in deel 2?quote:
was er wel volgens mij maar is gepatched. en ik heb daar ook geen last van gehad terwijl de patch er nog niet was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is er geen Storyline killer zoals in deel 2?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ziet er echt tof uit! Wel een echte van MS?
Maar Tain, jij had toch helemaal geen 360? Of ga je hem via wireless dongle op je PC brauchen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef Tain het volgende:
[..]http://news.cnet.com/8301-13506_3-20015189-17.html
Alleen nog niet bij de Europese winkels te krijgen
En het was KLOTEquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef DJ_ het volgende:
maar goed dat had ik ook met deel2 en jij kreeg het wel voor elkaar
Ik heb sinds dag 1 een 360quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar Tain, jij had toch helemaal geen 360? Of ga je hem via wireless dongle op je PC brauchen?
quote:
Jammerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deel 1.
Dat is de enige die ik heb.
D 'oh!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb sinds dag 1 een 360Maar ik ga deze wel voor mijn PC gebruiken
3 maanden?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik vond het na 3 maanden geband te zijn wel genoeg geweest
Mijn eerste nuttige mededeling: De CE van Dead Space 2 is prut, die replica is piepklein en dus de aanschaf niet waard
Ik was te laks om een unban te fiksenquote:
je had toch je andere user?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik was te laks om een unban te fiksen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef Nebo het volgende:
Morthiiiiiiiiiiiiiiiiiill, eindelijk iemand die tegen het gezeik van Jinglebones op kan!
Ziet er best goed uit moet ik zeggen. Typisch japans ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Fallen het volgende:
gofferdegofferdegoffer... wat is Demon's Souls een frustrerend kutspel!![]()
![]()
snel weer verder spelen!
Niemand kan tegen het gezeik van Jinglebones opquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef Nebo het volgende:
Morthiiiiiiiiiiiiiiiiiill, eindelijk iemand die tegen het gezeik van Jinglebones op kan!
Of het typisch Japans is weet ik eigenlijk niet. Het lijkt veel op een mix van een EU RPG met een Japanse twist en de bijbehorende Japanse Hardcore RPG-moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit moet ik zeggen. Typisch japans ook.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niemand kan tegen het gezeik van Jinglebones op
Dat is WIDMquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef koei het volgende:
Nou, ik heb zojuist nog even WIDM aflevering 1 en 2 gekeken, en ik heb nog steeds geen nieuwe verdachteIk twijfel nu tussen Anna, Karin, Pepijn en Patrick, en eigenlijk is Art qua acties het meest verdacht, maar die legt het er weer te dik bovenop om het echt te zijn... Lastig gedoe allemaal
Ah je kijkt dus ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:56 schreef Misan het volgende:
briljante aflevering vandaag, heerlijk puzzelen na deze aflevering
Er was een Promo te vroeg gelanceerd en daaruit was op te maken wie de aflevering moest verlatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lol op twitter is er al gelekt wie er uit is, dat kan toch niet :/..
Nja jij gezien Koei?
ik sta nu 5e in de pronoquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je kijkt dus ook? Tot nu toe is dit seizoen erg tof
, alleen andere BN-ers was misschien beter geweest
Schijnbaar was het dus waar van Twitter
Ik blijf dit soort dingen briljant vinden...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef koei het volgende:
http://www.27bslash6.com/f4s.html
Wederom briljant als je de tijd neemt het te lezen
Yep, met drie bedrijven uit die branche!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Misan het volgende:
FMCG? http://nl.wikipedia.org/wiki/Fast_moving_consumer_goods
En hoe staat het met je studie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef koei het volgende:
Pff, ik had me ingeschreven bij de recruitmentdays voor twee workshops, vier presentaties en als long shot een branchdinner. Ik wilde met name één workshop heel graag maar uiteindelijk mag ik dus geen workshops doen (voor alle activiteiten moet je geselecteerd worden), maar enkel de presentaties en het etentje. Het etentje ben ik wel erg blij mee, maar ik vind workshops toch leuker, dan kun je ook daadwerkelijk laten zien wat je kan... Plus dat ik het goed gepland had qua dagbesteding en ik nu op twee dagen maar één activiteit heb... Maar goed, ik heb wel het FMCG-etentje
sssst! Eerst is het tijd voor vakantie! En de dag daarna zit ik de hele dat in Rotterdam...quote:
Oh ja poedersuikerquote:
Deze was ook wel coolquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef koei het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
sssst! Eerst is het tijd voor vakantie! En de dag daarna zit ik de hele dat in Rotterdam...
Jij kan jezelf niet evenaren? Ben je zo goed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niemand kan tegen het gezeik van Jinglebones op
Maar waarom kwam je ook niet gewoon stiekem even met je kloontje binnenvallen hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik vond het na 3 maanden geband te zijn wel genoeg geweest
Mijn eerste nuttige mededeling: De CE van Dead Space 2 is prut, die replica is piepklein en dus de aanschaf niet waard
Ook zo.quote:
Heb je die van die kat gelezen? Die is ook tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef koei het volgende:
Die is idd ook grappigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die van die kat gelezen? Die is ook tof![]()
Missing Missy staat links in die lijst!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef RapZard het volgende:
Kom ik net met 16 ps2 games gamemania binnen, wilde ze er 6 niet hebben (prima). Wil ik de andere 10 verkopen.. boden ze me 9 !!!! Euro contant (inc FFXII).
Op marktplaats en fok kun je mensen makkelijker afzetten iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef RapZard het volgende:
Kom ik net met 16 ps2 games gamemania binnen, wilde ze er 6 niet hebben (prima). Wil ik de andere 10 verkopen.. boden ze me 9 !!!! Euro contant (inc FFXII).
Ja, maar wel mensen die er om vragen. Ik vond dit een geniale actie. Een slechte winkel wat gratis reclame gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Kn0x het volgende:
Ik vind hem de laatste tijd minder origineel worden. De kat en foggot was wel leuk maar ik vind hem nu te ... persoonlijk worden. Voorheen viel die de mensen neit persoonlijk aan maar lulde hij er omheen en kreeg hij zijn zin alsnog. Nu is hij gewoon rechtaan mensen aan het beledigen.
Dank voor het bevestigen dat het niet de moeite waard is om naar GameMania te gaan met oude games. Bespaart me weer een ritje naar de stad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef RapZard het volgende:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, mijn laptop gaat uit en ik ga richting Maastricht vertrekken! Tot over 10 dagen!
Dit was al bekend eigenlijk, doen meerdere winkels met het terug kopen van games/films.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen dat het niet de moeite waard is om naar GameMania te gaan met oude games. Bespaart me weer een ritje naar de stad.
Het is echt te erg dat ze zo dik willen verdienen aan tweedehands games. Zelf minder dan een euro bieden, maar wel voor dik tien euro verkopen.
Wist van te voren ook wel dat ik er minder voor zou krijgen als via MP ofzo. Maargoed, alles in 1 keer weg, lekker handig. Maar dit was me net ietsje TE gortig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen dat het niet de moeite waard is om naar GameMania te gaan met oude games. Bespaart me weer een ritje naar de stad.
Het is echt te erg dat ze zo dik willen verdienen aan tweedehands games. Zelf minder dan een euro bieden, maar wel voor dik tien euro verkopen.
Maastrichtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar wel mensen die er om vragen. Ik vond dit een geniale actie. Een slechte winkel wat gratis reclame gevenDat laatste plaatje is echt geweldig, daar heb ik hard om moeten lachen. Dat met die kat vond ik juist een beetje zielig voor het overduidelijk domme baasje die het gewoon niet begreep wat ze fout deed, maar deze winkeleigenaar maakt er zelf een puinhoop van en dan vind ik beledigen met kleintje prima kunnen! Een stuk beter dan hoe die winkeleigenaar zelf tekeer gaat!
Maar goed, mijn laptop gaat uit en ik ga richting Maastricht vertrekken! Tot over 10 dagen!
Is idd belachelijk. Ik ging laatst met drie titels erheen (PS3), boden ze 20 euro. Niet gedaan uiteindelijk. Ging ik bij de spellen kijken, liggen ze daar IEDER voor 20e. Pisnichtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je weet dat het niet echt is hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Kn0x het volgende:
Ik vind hem de laatste tijd minder origineel worden. De kat en foggot was wel leuk maar ik vind hem nu te ... persoonlijk worden. Voorheen viel die de mensen neit persoonlijk aan maar lulde hij er omheen en kreeg hij zijn zin alsnog. Nu is hij gewoon rechtaan mensen aan het beledigen.
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je weet dat het niet echt is he
Veel plezier !!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar wel mensen die er om vragen. Ik vond dit een geniale actie. Een slechte winkel wat gratis reclame gevenDat laatste plaatje is echt geweldig, daar heb ik hard om moeten lachen. Dat met die kat vond ik juist een beetje zielig voor het overduidelijk domme baasje die het gewoon niet begreep wat ze fout deed, maar deze winkeleigenaar maakt er zelf een puinhoop van en dan vind ik beledigen met kleintje prima kunnen! Een stuk beter dan hoe die winkeleigenaar zelf tekeer gaat!
TV besteld en zondag een nieuw TV-meubel halenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Tain het volgende:
meh ga je naar de stad om een jas te kopen en kom je bijna terug met een tv... jammer dat ons tvmeubel alleen te klein is
Nu de jas nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:58 schreef Tain het volgende:
[..]
TV besteld en zondag een nieuw TV-meubel halen
Vanaf maandag kan je weer terecht bij de dierenhuisarts om je in te laten slapen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef Nebo het volgende:
Mijn vriendin heeft me aangestoken met het Glee-virus, help me!
Je bedoelt een vee-arts?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vanaf maandag kan je weer terecht bij de dierenhuisarts om je in te laten slapen.
De medicatie om je vriendin wekelijjks te kunnen verdoven is verstuurd. Verzendtijd ongeveer 2 dagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef Nebo het volgende:
Mijn vriendin heeft me aangestoken met het Glee-virus, help me!
Dat meisje is je moeder en heeft zes tepelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
dit is wel de beste openings post van het forum en hoe heet dat meisje ?
I sure as hell hope notquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat meisje is je moeder en heeft zes tepels
Henk de Vriesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Dat zou je ondertussen toch wel al moeten weten Sigmund...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Weet je zeker dat het geen Herp was? Of een Derpduherp?quote:
Dus iemand heeft al een keer de sleutel kwijt gemaakt en nu is het puur jouw probleem?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:27 schreef Morthill het volgende:
Dus, ik ben de lul. Voor werk hebben we auto's waarmee personeel kan rijden tussen stalling en station en nu is er van een de sleutel kwijt en natuurlijk ben ik degene die er het laatst in gereden heeft. Nu heb ik de sleutels gewoon in de auto laten liggen, maar waarschijnlijk zijn ze in het stuk gevallen waar normaal de radio zit, dus diep in de auto tussen de kabels.
En er is geen reservesleutel.
Geen flauw idee of de sleutel eerder is kwijtgeraakt. Gelukkig is het morgen zondag, dan is dat kreng niet nodig, maar maandag dus weer wel. Hopelijk is er een Mercedes-dealer die het kan fiksen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus iemand heeft al een keer de sleutel kwijt gemaakt en nu is het puur jouw probleem?
Het is te fixen dat wel, maar niet zo goedkoop als een reservesleutel maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen flauw idee of de sleutel eerder is kwijtgeraakt. Gelukkig is het morgen zondag, dan is dat kreng niet nodig, maar maandag dus weer wel. Hopelijk is er een Mercedes-dealer die het kan fiksen.
Het is mij wel eens gebeurd puur doordat ik veel aan mijn hoofd had en dan vergat ik de sleutels. Toen zaten die die nog in contact en de auto op slot. Ik denk niet dat je zoiets bewust doet, wat had je trouwens zelf gedachtquote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom laat je ze in de auto liggen dan?
Ik vraag het gewoon hè ? Was geen aanval op hem, het kan toch zijn dat ze in de auto moeten blijven ?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is te fixen dat wel, maar niet zo goedkoop als een reservesleutel maken.
[..]
Het is mij wel eens gebeurd puur doordat ik veel aan mijn hoofd had en dan vergat ik de sleutels. Toen zaten die die nog in contact en de auto op slot. Ik denk niet dat je zoiets bewust doet, wat had je trouwens zelf gedacht?
Ik vond het nogal een rare vraag, meer nietquote:Op zondag 30 januari 2011 08:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon hè ? Was geen aanval op hem, het kan toch zijn dat ze in de auto moeten blijven ?
Wat is er raar aan dan? btw teefury shirts zijn onderwegquote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een rare vraag, meer niet
Greatquote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dan? btw teefury shirts zijn onderweg
pfff ik ben ook regelmatig de sleutels kwijt hierquote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Great
Ik moet de eerste namelijk nog tegenkomen die het bewust deedEn ik heb het al paar keer meegemaakt.
Dat is hier ook zo geval. Gelukkig leg ik ze 9 van de 10 keer op dezelfde plek neerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pfff ik ben ook regelmatig de sleutels kwijt hierDie hebben echt overal wel een keer gelegen
ik onderweg, opzoek naar mijn fietsquote:
Nog een paar maanden en ik hoef geen 11 km meer te rijden om uit te gaanquote:
Shift is wat serieuzer racen, HP is niet nadenken en alleen maar gasgeven en beuken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, wat is leuker. NFS Shift of NFS HP?
En euhm, ik zoek iets à la Uncharted, om de tijd te doden tot deel 3 uitkomt.
Tips?
Omdat dat de procedure is. Die dingen rijden zeker door de week af en aan en in de kantine op het station hebben we geen rekje hangen waar we ze kwijt kunnen. Dus laat iedereen ze in de auto's liggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom laat je ze in de auto liggen dan?
voor mij is het 6 km dus dat is te doen, alleen heb ik dan nooit zin om terug te fietsen en pak ik een taxi.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog een paar maanden en ik hoef geen 11 km meer te rijden om uit te gaanen dan gaat ook deze jongen weer met de fiets uit
Zoals ik al dacht dusquote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat dat de procedure is. Die dingen rijden zeker door de week af en aan en in de kantine op het station hebben we geen rekje hangen waar we ze kwijt kunnen. Dus laat iedereen ze in de auto's liggen.
Maar goed, ik gok dat ik er niet voor hoef te betalen. Collega keek vrijdag niet goed uit en ramde een andere college toen hij achteruit reed. Daarbij sneuvelde alle ruiten aan een kant van de bus, daarvoor krijgt hij ook niet meer dan een waarschuwing.
Wat een waardeloze procedure. Bij mij op het werk hangt er een kastje buiten met een combinatieslotje erop. Zo simpel kan het zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat dat de procedure is. Die dingen rijden zeker door de week af en aan en in de kantine op het station hebben we geen rekje hangen waar we ze kwijt kunnen. Dus laat iedereen ze in de auto's liggen.
Maar goed, ik gok dat ik er niet voor hoef te betalen. Collega keek vrijdag niet goed uit en ramde een andere college toen hij achteruit reed. Daarbij sneuvelde alle ruiten aan een kant van de bus, daarvoor krijgt hij ook niet meer dan een waarschuwing.
Als ik vragen mag: hoe duur is zo'n taxi ritje? De taxi kost hier al gauw 20 euro. En dat vind ik iets te veel van het goede. Eerder ging ik trouwens elk weekend braaf met de fiets uit en ging ook met de fiets naar huis. Het kwam gewoon niet in mij op om een taxi te nemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor mij is het 6 km dus dat is te doen, alleen heb ik dan nooit zin om terug te fietsen en pak ik een taxi.
met als resultaat dat ik dan s'ochtends mijn fiets moet gaan ophalen
en vaak weet ik niet meer waar die precies staat XD
heb een vaste taxi chauffeur en een prijs afspraak dat die voor 20euro ons weg brengt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als ik vragen mag: hoe duur is zo'n taxi ritje? De taxi kost hier al gauw 20 euro. En dat vind ik iets te veel van het goede. Eerder ging ik trouwens elk weekend braaf met de fiets uit en ging ook met de fiets naar huis. Het kwam gewoon niet in mij op om een taxi te nemen.
Dit zeg maar mijn grootste 'probleem'. Ik ga niet meer uit met de mensen uit het dorp waar ik nu nog woon. Dus ben ik de enige die hier na toe moet als ik naar huis wil. Mijn vrienden wonen grotendeels in Hengelo/Enschede. Dus dan moet ik die 20 dus alleen betalen. En dat is al gauw 5 la Chouffequote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb een vaste taxi chauffeur en een prijs afspraak dat die voor 20euro ons weg brengt.
maar dan gaan we met 4 personen en dus kost het maar 5euro p.p
nadeel is soms moet je wat langer wachten want dat is de eigenaar van de taxi centrale
en dan komt die zelf
scheelt btw 8,50 ongeveer
dan is het inderdaad niet rendabel neequote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit zeg maar mijn grootste 'probleem'. Ik ga niet meer uit met de mensen uit het dorp waar ik nu nog woon. Dus ben ik de enige die hier na toe moet als ik naar huis wil. Mijn vrienden wonen grotendeels in Hengelo/Enschede. Dus dan moet ik die 20 dus alleen betalen. En dat is al gauw 5 la Chouffe
had er laatst nog met college over, we waren er verbaasd over dat dat nog nooit gebeurd wasquote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze procedure. Bij mij op het werk hangt er een kastje buiten met een combinatieslotje erop. Zo simpel kan het zijn.
Edit: ligt het nu aan mij of zijn die dingen dan ook niet gigantisch makkelijk te jatten? Aangezien de sleutels gewoon voor het grijpen liggen?
Van dat laatste heb je natuurlijk helemaal gelijk, ik ging even uit van mijn eigen werksituatie.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
had er laatst nog met college over, we waren er verbaasd over dat dat nog nooit gebeurd wasdie POD-auto's zijn namelijk makkelijker te jatten dan een bus en dat laatste gebeurt nog wel eens.
Er hoeft niet eens een kastje met slot te zijn, gewoon een sleutelrekje is al genoeg, want de kantine kom je ook niet in zonder pasje.
Tja ik kom uit een dorp, ik moest voordat ik een auto had bijna altijd met de fiets om ergens te komen. Dus ik ben behoorlijk wat gewend nu. Ik bracht zelfs kranten rond toen iedereen in 1997, de dag dat de laatste elfstedentoch gehouden werd, en toen was de gevoelstemperatuur hier -25.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het inderdaad niet rendabel nee
in de zomer vind ik het niet erg terug fietsen dan is het lekker warm , maar in de winter brrrrr
heb zelf altijd in dropen gewoond , en altijd buitenaf op de rand van het bos ( op de veluwe )quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja ik kom uit een dorp, ik moest voordat ik een auto had bijna altijd met de fiets om ergens te komen. Dus ik ben behoorlijk wat gewend nu. Ik bracht zelfs kranten rond toen iedereen in 1997, de dag dat de laatste elfstedentoch gehouden werd, en toen was de gevoelstemperatuur hier -25.
Nee ik kan wel tegen een stootje
Dat kon ik wel gaan doen maar dan moest ik alsnog 15 min lopen naar school of werk. Dus dat schiet niet echt op. En na 5 minuten heb ik meestal al geen last meer van de kouquote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb zelf altijd in dropen gewoond , en altijd buitenaf op de rand van het bos ( op de veluwe )
dus moest ook altijd fietsen, maar als het zo koud was dan ging ik wel met de bus brrr
zeg kees, jij hebt zeker chinees gegeten ofniet!quote:
geen idee, maar ik las ook nog ditquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Fakjaw het volgende:
Dit is mischien een noobvraag, maar waar zijn nou die "minimaal 2 (half)naaktfoto's?"![]()
quote:TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren.
hierquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Fakjaw het volgende:
Dit is mischien een noobvraag, maar waar zijn nou die "minimaal 2 (half)naaktfoto's?"![]()
en groterquote:
So truequote:
Ik lees nooit wat jullie zeggen :pquote:
het interesseert ons ook niets wat jij tiktquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik lees nooit wat jullie zeggen :p
Meteen naar het typevenstertje en tikken maar
Ben nu mn scriptie aan het afronden, dinsdag begint mn tweede mastervak, vrijdag mn 3e!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef Morthill het volgende:
Morgen braaf nog een tweetal papers inleveren en dan even klaar met studie. Volgende tentamen is een her, dus hoef ik niet veel aan te doen. Ben er ook wel even klaar mee, vijf tentamens en drie opdrachten in een maandje.
Volgende semester beginnen aan bachelorscriptie
Balen man...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin over een weekje met mijn scriptie
ik weet nog steeds niet wat voor master ik wil doen. Twijfel tussen standaard master CIW of een research master Linguistics...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben nu mn scriptie aan het afronden, dinsdag begint mn tweede mastervak, vrijdag mn 3e!
Linguistics komt dan wel mooi het wetenschappelijke in terug naar voren, kan me nog herinneren dat je niet echt te spreken was over het niveau van je bachelor, research masters staan over het algemeen als wat zwaarder bekendquote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat voor master ik wil doen. Twijfel tussen standaard master CIW of een research master Linguistics...
Mijn bachelor heeft geen niveau, daarom volg ik er ook tweequote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Linguistics komt dan wel mooi het wetenschappelijke in terug naar voren, kan me nog herinneren dat je niet echt te spreken was over het niveau van je bachelor, research masters staan over het algemeen als wat zwaarder bekend
GOEDE GEILE MORGEN KUUKSKE ALLES GOED ONDER DE HOED HIHIHIquote:
Giel. Ben jij dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:22 schreef SpankmasterC het volgende:
GOEDE GEILE MORGEN KUUKSKE ALLES GOED ONDER DE HOED HIHIHI
Spank met tieten?quote:
Manboobs misschien. Kan toch?quote:
Pas op. Teleurstelling: nee.quote:
quote:
Dan had je moeten opletten in Utrechtquote:Op maandag 31 januari 2011 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Manboobs misschien. Kan toch?
Al denk ik dat Spanks een grote bonk spieren is.. Maar niemand kan aan Rossdale tippen natuurlijk.
Ik had het over Fallen. Nu is hij zekers heel teleurgesteld....quote:Op maandag 31 januari 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo? Spanks was er helemaal niet!
Edit: oh wacht.
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Manboobs misschien. Kan toch?
Al denk ik dat Spanks een grote bonk spieren is.. Maar niemand kan aan Rossdale tippen natuurlijk.
Speelsequote:
Strak plan.quote:
Sinds wanneer noem je me Drake?quote:
Sinds je met dieven omgaat!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had het over Fallen. Nu is hij zekers heel teleurgesteld....
Ik ben toch veels te verlegen.....
Meer dan op Giel Beelenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sinds je met dieven omgaat!
En Ross, dat ik op Kim Holland lijk,
Wat is bij jou asociaal lang?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Nebo het volgende:
Mijn weekend is trouwens chiiiiiill. Al een paar dagen asociaal lang uitslapen
Half 7, dat is uitslapen manquote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef Frankii het volgende:
School is weer begonnen. Mocht er weer half 7 uit vandaag.
Ik ben kapot.
Dat hangt er vanaf hoe laat je naar bed gaat....quote:
echt niet, 13:00 je bed uit komen is uitslapenquote:
Niet als je nachtdienst heb en pas om 8 uur thuis bentquote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt niet, 13:00 je bed uit komen is uitslapen
4 tot 11 hier! ('s middags - 's avonds, goddamn het zou kut zijn als het anders was!)quote:
random tot random hierquote:
haha true! maar niet irri die werktijden? of ben je sowieso een nachtmensquote:Op maandag 31 januari 2011 14:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
4 tot 11 hier! ('s middags - 's avonds, goddamn het zou kut zijn als het anders was!)
Ben sowieso een nachtmens, en het is baliewerk dus lekker relaxed, kan ik ondertussen nog studeren enzo!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha true! maar niet irri die werktijden? of ben je sowieso een nachtmens?
Half 12quote:Op maandag 31 januari 2011 13:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat is bij jou asociaal lang?
Half 3?
Doe je uberhaupt wel aan slapen, of is dat alleen iets voor plebejers?quote:
Ik kan het niet. Mijn vrouw zegt ook altijd: ik zie je nooit slapen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doe je uberhaupt wel aan slapen, of is dat alleen iets voor plebejers?
Haha maleisische baggerfilms moeten wel een heel episch laag niveau hebben! Sterkte!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Mijn vrouw zegt ook altijd: ik zie je nooit slapen.
Sterker nog, die ligt nu naast me te maffen. Ik fok wat op een wifi netwerk van een onbekende in maleisie en kijk een baggerfilm op de tv.
Nu heel verkeerd toch? Nja zaterdag misschienquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
En dan nu de mijne
Ma: 8:30-12:30 II:18:30- +/-23:00
Di: 8:30 - 15:00
Wo: 8:30-15:00 II:18:30- +/-23:00
Do:8:30 - 12:30
Vr: 8:30 - 12:30
Za: II: 13:00 - 18:30
Zo: vrij
II: staat voor het hotel waar ik werk. Maandag en Woensdag is het in pricipe: Ik mag naar huis als het klaar is, geen vaste eindtijd dus.
Oh dacht dat je al iets gevonden hadquote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Tain het volgende:
Ma: niet
Di: niet
Wo: niet
Do: niet
Vr: niet
Maar ik ben morgen dan ook pas officieel in dienst bij mijn detacheerder en ik heb nog geen project
Ik krijg gewoon uitbetaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh dacht dat je al iets gevonden had
Tain heeft de ultieme baan te pakken!quote:
Mij hoor je neit klagenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu heel verkeerd toch? Nja zaterdag misschien
[..]
Oh dacht dat je al iets gevonden had
Tis helaas niet voor langquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain heeft de ultieme baan te pakken!
Nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Misan het volgende:
allemaal niets te klagen dus hier qua werktijden
welke detacheerder? interessante projecten?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis helaas niet voor langLiggen nu twee mogelijke projecten voor me klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |