Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Maar als je overdag iets gaat doen, vlot bouwen, survivalen, kookclinic, etc. etc. kost dat al gauw 40~60e de man, excl. eten en drinken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietIk vind het zelfs de grootste onzin. Als ik ooit ga trouwen, wil ik echt geen vrijgezellen feest, sowieso wil ik geen bruiloft grote bruiloft.
Sowieso is de kans dat ik ooit ga trouwen klein
Trouwen lijkt me nog wel leuk, ergens ben ik daar wel romantisch in, maar dan wel met ook een groot vrijgezellen feest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietIk vind het zelfs de grootste onzin. Als ik ooit ga trouwen, wil ik echt geen vrijgezellen feest, sowieso wil ik geen bruiloft grote bruiloft.
Ik heb er wel een leuk verhaaltje van gemaakt zie ikquote:
Ach ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh dat is die dude die z'n chick overal heen sleept?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel wat hebben.
Nog 1 keer echt helemaal los gaan met de jongens.
In zijn geval ook grote kans dat het de laatste keer is.
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel wat hebben.
Nog 1 keer echt helemaal los gaan met de jongens.
In zijn geval ook grote kans dat het de laatste keer is.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.
Die ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat is die dude die z'n chick overal heen sleept?
Haha, ja alsof je ze na de bruiloft nooit meer mag zien of zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.
Het is stervenskoud.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... het is best lekker weer... Zal ik m'n peep toe's aan doen?
kossgeldquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwen lijkt me nog wel leuk, ergens ben ik daar wel romantisch in, maar dan wel met ook een groot vrijgezellen feest.
http://www.heretical.com/miscellx/girlfr50.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach je bent nog zo jong... en die eierstokken gaan ook echt nog wel rammelen hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Als ik zou gaan trouwen, grote als, dan wil ik een Vera Wang of een L'Wren Scott jurk en witte Louboutin pumps.
En een heel klein besloten feestje met familie en naaste vrienden. Maar zoals ik zei, de kans is klein
Ja, idd. Daarom snap ik een vrijgezellenfeest ook niet zo... Net of je leven eindigt als je getrouwd bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ja alsof je ze na de bruiloft nooit meer mag zien of zo.
Zorgen die eierstokken ook voor trouwhormonen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach je bent nog zo jong... en die eierstokken gaan ook echt nog wel rammelen hoor.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat hoort er wel bij hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorgen die eierstokken ook voor trouwhormonen?
Kou doet mij niet zo veel... Fashion over functionquote:
Maar ik wil dus geen kleddersquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat hoort er wel bij hoorKinderen zonder getrouwd te zijn kan echt niet
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak ergens een mannen-only avond van....quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.
De rest wat minder, omdat ze er echt altijd bij moet zijn en hij dan heel anders is
Daar was mijn moeder heel bang voor toen ik op m'n 19e met mijn 5 jaar oudere, trouw/kind/huis-rijpe vriendin naar Vegas (onder andere) ging.quote:
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Ja, want dat hoort er wel bij hoorKinderen zonder getrouwd te zijn kan echt niet
Meesterlijk stukjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.heretical.com/miscellx/girlfr50.html
En vergeet de Golden Retriever nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.
Nee, komt ie niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maak ergens een mannen-only avond van....
of komt ie dan gewoon niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.
De rest wat minder, omdat ze er echt altijd bij moet zijn en hij dan heel anders is
Niks mis met een primeraquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar was mijn moeder heel bang voor toen ik op m'n 19e met mijn 5 jaar oudere, trouw/kind/huis-rijpe vriendin naar Vegas (onder andere) ging.
Met vriendin ook niet, dus wees blij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
We gaan elk jaar met de mannen een weekendje weg, kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
En gaan er gewoon 2 niet mee, want is niet gezellig zonder vriendin
Op die plekken zou ik ook niet doodgevonden willen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
Ja inderdaad, als ik af en toe een dipje heb qua vrijgezel zijn ga ik gewoon een avondje daar langs.quote:
Dat moet dan ook wel klein, het hele budget gaat op aan spullen die je maar 1x aan hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Als ik zou gaan trouwen, grote als, dan wil ik een Vera Wang of een L'Wren Scott jurk en witte Louboutin pumps.
En een heel klein besloten feestje met familie en naaste vrienden. Maar zoals ik zei, de kans is klein
Ik snap dat echt niet hoor...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
We gaan elk jaar met de mannen een weekendje weg, kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
Zulke mensen zitten dus gewoon niet bij mn echte vrienden groepquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelfquote:
Denk je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
Als je gaat trouwen, is het hele gebeuren 1 grote traditie. Dat kun je dan zelf wel niet willen, maar je moet echt wel heel sterk in je schoenen staan als je iedereen om je heen wil overtuigen van dat feit. Dan moet je echt alleen maar met 2 getuigen gaan trouwen in het stadhuis, voor het papiertje.
Anders ontkom je er niet aan en dan is 1 van de tradities gewoon een vrijgezellenfeest.
Ja en daarvoor ging het feest gewoon niet door als hij er niet bij wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen zitten dus gewoon niet bij mn echte vrienden groep
Golden retrieverquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Die schoenen ga ik echt wel vaker dragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet dan ook wel klein, het hele budget gaat op aan spullen die je maar 1x aan hebt
Weet ik, schatquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Trollquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Ik nodig sowieso alleen mensen uit die ik wil, doe ik nu ook altijd al met feestjes ed. Op een huwelijk moet ik zeker geen mensen hebben die ik niet magquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Oh maar dat doe ik ook niet. Was wel eens een leuke discussie met ex, die dacht echt dat de hele extended indische familie uitgenodigd zou worden mocht het zo ver komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
Denk je?
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die schoenen ga ik echt wel vaker dragen
Maar het is gewoon een mooie afschrikker, een jurk van + 10 000 euro
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :
Jaja, ik was even druk enzoquote:
hehe, hij waarschijnlijk welquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederen
De kans dat het ooit gebeurt, is klein. Maar toch, we gaan het zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.
Ik hou er ook niet van, maar ja.
Ze worden vast heel schattigquote:
Nadeel van de euro, het lijkt zo weinig nu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat moet ik echt niet, iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het niet
hatchbackquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zou overigens altijd voor een Mollosser of terrier van het Mollosser type gaan en niet voor een retriever
En ik wil al helemaal geen station
Welk deel van Mollosser snap jij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hatchbackmet zo'n kutkeffer op de hoedenplank
Met haar toekomstige baan zorgt ze daar zelf wel voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van Mollosser snap jij niet
Nee, een Range Rover of Land Cruiserquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadoh en met zo'n hond wil je volgens mij wel een station
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
RR S/C graagquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Doe maar 2, een witte city car en een zwarte waar ik nog echt mee door 't terrein kan knallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Schaamhaar? Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Etos verkoopt schaamhaarsjabloon
Lekker nuttig![]()
Laatste keer dat ik een vrouw met een volle bos schaamhaar zag was in een playboy uit 1962
Trapjes, loopplankjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen dan
passen geen honden meer in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ik vind de kleuren zo lelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
So I've seenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
Allicht. Maar dan toch liever een Range Roverquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor die prijs krijg je em ook wel in het zwart.
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.
Voor de hond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die wil ik ook wel voor de hond
En voor het trekken van de trailer natuurlijkquote:
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagen
Misschien als je een snorretje probeert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ligt eraan wie er is. Maar kan idd sowieso korter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.
Die blijft ook zo mooi hequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Dat gaat vanzelf als je jezelf horkerig genoeg opstelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ik heb dat met Alles is liefde, gelukkig wordt die nooit gedraaid en luister ik alleen maar Arrow en Cityquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je een snorretje probeert.
Lijkt me een leuk experiment. Laat me weten hoe dat voor je aflooptquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Blossomquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Alleen op een vrachtwagen kenteken, hij is te zwaar voor een personen auto kentekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je daar in Nederland de weg mee op?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet opquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.
Volgens mij is dat nog steeds zijn vriendin jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:
Ja is Bernadettequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en strippers.
Ik kijk echt liever nog naar een vrouwelijke stripper dan een mannelijke stripper.
Huh? Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom. Jij komt toch ook tzt?
motoragent zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Mijn papa heeft een snor zonder baard ja en die is heul stoer.
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Net zoveel als ik op Hank.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.quote:
Neen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
motoragent zeker..
Bernadette idd.
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?
Hank is hotter.quote:
quote:
En jij bent dat wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Ja, voor iemand van in de 40.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
op cuddy lijken is geen straf volgens mij. Is een mooie vrouw
Heb je laatst hier nog gevragen en dat was weer niet goed genoegquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.quote:
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
vind ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Even testenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.
Chiel says hi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar wel als je 27 bent en dus niet op iemand wil lijken die in de 40 is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met iemand in de 40?
Ik vond het ook niet echt een belediging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Nou, bij dezen ben je uitgenodigd hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.
Ik vind grote neuzen niet per definitie lelijk. Bij Cuddy vind ik juist diescherpe trekken wel interessantquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Chiel says hi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, bij dezen ben je uitgenodigd hoor.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je laatst hier nog gevragen en dat was weer niet goed genoeg
Op iemand lijken wil toch niet zeggen dat je een op een iemand bent? Ik lijk op mijn moeder maar die is 25 jaar ouder zeg maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks, maar wel als je 27 bent en dus niet op iemand wil lijken die in de 40 is.
Dan was die meid waar Mata van de week mee aankwam toch leuker.
quote:
Grote neuzen vind ik wel per definitie lelijk. De verhouding is dan gelijk weg uit het gezicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind grote neuzen niet per definitie lelijk. Bij Cuddy vind ik juist diescherpe trekken wel interessant
Die uit House. Dat is net een toekan met die snavel van haar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.
Rip, ik neem het heus niet zo serieus hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op iemand lijken wil toch niet zeggen dat je een op een iemand bent? Ik lijk op mijn moeder maar die is 25 jaar ouder zeg maar.
De kwaliteit van de striptenten hier in NL is niet veel beter helaasquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
Ben wel in een striptent in Vegas geweest, maar daar mag je alleen kijken. En het is duur. En ik vond echt maar matig. Doe me dan toch maar gewoon 1 van vlees en bloed.
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote neuzen vind ik wel per definitie lelijk. De verhouding is dan gelijk weg uit het gezicht.
Ja truequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
De enige op wie ik echt lijk is Isabelle Brinkman.
[ afbeelding ]
Krea postte er al een van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
Dan zul je wel lelijke strippers hebben gehad.
quote:
Die kleine imperfecties maken iemand juist bijzonder vind ik over het algemeen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingMeestal vind ik niet perfect aantrekkelijker dan alles precies zoals het hoort.
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingMeestal vind ik niet perfect aantrekkelijker dan alles precies zoals het hoort.
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.quote:
Ik dus niet. Ik kan een man met een enorm grote neus ook heel aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingen
Cuddy is het logo van der Valk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingen
Ik bedoelde gevragen als in aanzoekquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.
Dit kan je heel dubbelzinnig opvatten hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.
Een aanzoek over Fok is nou ook niet echt een succesrecept voor een goed huwelijk denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gevragen als in aanzoek
Het houdt wel ergens op hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik kan een man met een enorm grote neus ook heel aantrekkelijk vinden
Denk niet dat de manier van het aanzoek doen enige garantie bied op succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een aanzoek over Fok is nou ook niet echt een succesrecept voor een goed huwelijk denk ik.
Vast wel. Maar ik vind adrian brody's neus bijvoorbeeld niet storend terwijl dat ding echt huge isquote:
Over hoe het mentaal met je gaat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Bij de huisarts nu. Kijken wat hij zo zegt...
Sterkte mop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Bij de huisarts nu. Kijken wat hij zo zegt...
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over hoe het mentaal met je gaat?
Ik vind hem altijd ver weg iets weg hebben van Krea.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik vind adrian brody's neus bijvoorbeeld niet storend terwijl dat ding echt huge is
Misschien te vroeg weer aan het werk gegaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.
Wat vervelend! Hoop dat je kunt achterhalen waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!quote:
Geen sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef Ripley het volgende:
ow, dat wist ik niet, sorry. Maar fijn dat het goed met haar gaat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gevragen als in aanzoek
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!
Wanneer ben je ook al weer uitgerekend Tal?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!
Geen probleem. Op 15 april. Over 78 dagen dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je ook al weer uitgerekend Tal?
Sorry dat ik het voor de 65414ste keer vraag.
Oh ja, zou nog iets verzinnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hahaha. Ja maar je zou iets speciaals doen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen probleem. Op 15 april. Over 78 dagen dus![]()
![]()
Ik kan echt niet wachtenquote:
Dat mag hoorquote:
Jullie moesten ook nog verbouwen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten
5 maart is mijn eerste verlofdag
Of 1 waarbij het kind minstens 16 is voor ze haar eigen naam goed kan spellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eentje uit de top 10 waarschijnlijk!
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En als het een jochie is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.
Nee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja mijn vader is bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie moesten ook nog verbouwen toch?
Geen idee, want er zijn eigenlijk geen jongensnamen die ik leuk vind.quote:
Wat zei hij over het werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Lotusss het volgende:
HA heeft mij geswitcht naar een broertje van mijn huidige AD, zodat ik zo min mogelijk last krijg van bijverschijnselen... en dan natuurlijk wel een hogere dosis.
Kijken of het werkt, hij zegt dat ik maandag al moet weten of het beter werkt.
Alweer? Dat liedje is toch al hartstikke oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.
Dakkapel was het toch ofzo? Sterkte dan nog maar ff.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
Ja mijn vader is bezigDie komt morgenavond weer om verder te klussen.
Nee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of 1 waarbij het kind minstens 16 is voor ze haar eigen naam goed kan spellen.
Dakkapel staat er op! Zijn werkkamer is klaar. Nu is mijn vader bezig met de babykamerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dakkapel was het toch ofzo? Sterkte dan nog maar ff.
Aangezien ik volgende week vrij heb, moet ik het nog even aankijken... en dat ik begin volgende week mijn beslissing maar moet maken. Omdat ik dan weet of de nieuwe pillen werken.quote:
Oh, het ergste zit er dus al op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dakkapel staat er op! Zijn werkkamer is klaar. Nu is mijn vader bezig met de babykamer
Nog even afwachten dus. Sterkte mop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aangezien ik volgende week vrij heb, moet ik het nog even aankijken... en dat ik begin volgende week mijn beslissing maar moet maken. Omdat ik dan weet of de nieuwe pillen werken.
Ja inderdaad. Wat een teringbende was dat zeg. Nu moet de babykamer voor 11 februari klaar zijn want dan komen ze de meubeltjes brengen.quote:
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
Eer gister hebben ze de kinderwagen gebracht. Die staat nu gigantisch in de weg![]()
Moet je nagaan als je 3 kinderen hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de weg
Ik ken iemand die Corneel heetquote:
Of is het Jan-Piet, Joris en Corneel? Of nog meer kraagjes: Jan-Piet-Joris (JPJ voor vrinden) en Corneel?quote:
Ja, sommige klassiekers ken ik wél.quote:
12? Maar er maar ruim 20 van and countingquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de weg
M'n zus ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12? Maar er maar ruim 20 van and countingmn broertje en ik nemen nog steeds flink wat opslag plek bij mn ouders in beslag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus ook.
Het heet een zwager
Eh, nee. Want dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat en de link eerder vanochtend van het nummer helpt
Ik las bontkraagjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Of is het Jan-Piet, Joris en Corneel? Of nog meer kraagjes: Jan-Piet-Joris (JPJ voor vrinden) en Corneel?
Ja, zo ongeveer. Hij heeft een mega burn-out en is bij ons komen wonen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zus woont samen bij jouw ouders?
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse manquote:
Diederik Doedel Zak Messchersmidt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of is het Jan-Piet, Joris en Corneel? Of nog meer kraagjes: Jan-Piet-Joris (JPJ voor vrinden) en Corneel?
VLCquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
ik download ook eens een film hoor, speelt m'n mediaplayer hem niet af
Moet je VLC downloaden... gratis software en kan zowat ALLES afspelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
CCCP codec pack, of VLC playerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja op m'n pc geen probleem, maar van de mediaplayer naar tv wil nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VLCspeelt zo'n beetje alles af en synct vrijwel altijd automatisch beeld en geluid
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Diederik Doedel Zak Messchersmidt?
Ik vind het zo grappig dat iedereen altijd anti-bont is, maar ondertussen loopt halfnederland met een dood dier om zijn nek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse man.
Ali, Mo en Achmed, die hebben baarden... en rare gewaden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse man.
Ik draag ook wel eens bont. Buffalo Bill-style!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iedereen altijd anti-bont is, maar ondertussen loopt halfnederland met een dood dier om zijn nek.
Oh, van die Nickelson jasjes e.d.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het zo grappig dat iedereen altijd anti-bont is, maar ondertussen loopt halfnederland met een dood dier om zijn nek.
Dito.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef STING het volgende:
Moet helaas wachten tot ie op de PC is verschenen. Release date nog onbekend.![]()
Leatherface.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik draag ook wel eens bont. Buffalo Bill-style!
Was laatst op tv, dat mensen denken dat het allemaal nepbont is omdat die jassen vrij goedkoop zijn. Maar minimaal 75% is dus gewoon echt bont, vanuit Oost-Europa of China...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar ik zal je vertellen of het de moeite van het wachten is dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Moet helaas wachten tot ie op de PC is verschenen. Release date nog onbekend.![]()
Bont interesseert me geen fuck. Ik zou het ook gewoon dragen, ik vind het net zoiets als leer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was laatst op tv, dat mensen denken dat het allemaal nepbont is omdat die jassen vrij goedkoop zijn. Maar minimaal 75% is dus gewoon echt bont, vanuit Oost-Europa of China...
Als ik ooit een bont-look doe, dan wil ik echt zeker weten dat het nep-bont is...
"Ze" zeggen dat je liever Fable II op de PC had kunnen hebben, maar we zien het welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Maar ik zal je vertellen of het de moeite van het wachten is dan.
Wel sexy en ruigquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon over straat zo in mijn berenvel!
Heb trouwens nu ook een botkraag... Stalin zit in mijn nekquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bont interesseert me geen fuck. Ik zou het ook gewoon dragen, ik vind het net zoiets als leer.
Maar ik vind het hypocriet dat 99% van de bevolking anti-bont is, terwijl elk bontkraagje dus gewoon een dood dier is.
Fable 2 heb ik ook, die was erg tof.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
"Ze" zeggen dat je liever Fable II op de PC had kunnen hebben, maar we zien het wel
Toen speciaal voor fable een xbox aangeschaft, vond hem eerlijk gezegd wel tegenvallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fable 2 heb ik ook, die was erg tof.
Toen Fable uitkwam op de oude XBOX vond ik die te moeilijk, omdat mijn laatste game-ervaring toen Super Mario was en de overgang wat te groot.Maar dat was ook al een tof spel.
Ik had destijds bijna voor Fable II een XBox aangeschaft, maar vond dat toch een beetje te overdrevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen speciaal voor fable een xbox aangeschaft, vond hem eerlijk gezegd wel tegenvallen
Ik kan me niet voorstellen dat een spel als Fable "tegenvalt".quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen speciaal voor fable een xbox aangeschaft, vond hem eerlijk gezegd wel tegenvallen
Het kwam ook door mijn verwachtingen denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een spel als Fable "tegenvalt".
Dat het misschien niet je ding is snap ik, maar het is mooi gemaakt, de gameplay, alles is heel goed uitgedacht en het zit goed in elkaar naar mijn idee.
Ja, met Fable zijn ze toen 5 jaar bezig geweest dat te ontwikkelen ofzo ook geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kwam ook door mijn verwachtingen denk ik.
Het was gewoon niet baanbrekend als Peter Molyneux ons weer wilde doen laten geloven.
Net als eerder met Black and white
Fable: The Lost Chapters vond ik geweldig op de PCquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kwam ook door mijn verwachtingen denk ik.
Het was gewoon niet baanbrekend als Peter Molyneux ons weer wilde doen laten geloven.
Net als eerder met Black and white
Mwah, B&W was gewoon Populus in een nieuw modern jasje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Fable: The Lost Chapters vond ik geweldig op de PC
En Black & White was erg origineel voor z'n tijd
Oh black and white was zeker niet slecht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Fable: The Lost Chapters vond ik geweldig op de PC
En Black & White was erg origineel voor z'n tijd
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik lees elke keer Fabio ipv Fable
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart opquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik 'wacht' op dit moment maar op 1 spel: Diablo III, en dat gaat nog wel even duren
Ik wacht vooral op :quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik 'wacht' op dit moment maar op 1 spel: Diablo III, en dat gaat nog wel even duren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik lees elke keer Fabio ipv Fable
K.O.T.O.R. ? Komt daar een nieuwe van uit dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart op
Ja, MMORPGquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
K.O.T.O.R. ? Komt daar een nieuwe van uit dan?
Ben heel erg benieuwd hoe die Tekken/streetfighter game gaat wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht vooral op :
[ afbeelding ]
Nog een paar weken.
Oeh, KOTOR, dat heb ik nog wel gespeeld ooit eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nieuwe knights of the old republic wacht ik met smart op
Zelfs ik. En ik heb de tyfus aan starwars of zelfs maar zo'n soort setting.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh, KOTOR, dat heb ik nog wel gespeeld ooit eens.
Startrek is ook beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs ik. En ik heb de tyfus aan starwars of zelfs maar zo'n soort setting.
Mja daar heb ik op de 1 of andere manier minder interesse in, terwijl ik beide games tof vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd hoe die Tekken/streetfighter game gaat worden
Daar heb ik zo mogelijk nog een grotere hekel aan.quote:
Heb nog nooit een marvel vs capcom deel gespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja daar heb ik op de 1 of andere manier minder interesse in, terwijl ik beide games tof vind.
Eerst MvC3, dan in maart de nieuwe Mortal Kombat, voor de rest kijk ik nog ff qua fighters.
quote:
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
Daar heb ik zo mogelijk nog een grotere hekel aan.
Ik heb gewoon een hartgrondige hekel aan zo'n soort science-fiction.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....
quote:
quote:
7o9 is te cool om het zich een reet te laten schelen wat bepaalde mensen zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
* 7of9 gaat maar eens op zoek naar een mes om te krassen....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een marvel vs capcom deel gespeeld.
Toch maar eens proberen
Weet ik tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |