ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
RR S/C graagquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Doe maar 2, een witte city car en een zwarte waar ik nog echt mee door 't terrein kan knallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Schaamhaar? Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Etos verkoopt schaamhaarsjabloon
Lekker nuttig![]()
Laatste keer dat ik een vrouw met een volle bos schaamhaar zag was in een playboy uit 1962
Trapjes, loopplankjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen dan
passen geen honden meer in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ik vind de kleuren zo lelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
So I've seenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
Allicht. Maar dan toch liever een Range Roverquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor die prijs krijg je em ook wel in het zwart.
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.
Voor de hond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die wil ik ook wel voor de hond
En voor het trekken van de trailer natuurlijkquote:
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagen
Misschien als je een snorretje probeert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ligt eraan wie er is. Maar kan idd sowieso korter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |