Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Maar als je overdag iets gaat doen, vlot bouwen, survivalen, kookclinic, etc. etc. kost dat al gauw 40~60e de man, excl. eten en drinken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietIk vind het zelfs de grootste onzin. Als ik ooit ga trouwen, wil ik echt geen vrijgezellen feest, sowieso wil ik geen bruiloft grote bruiloft.
Sowieso is de kans dat ik ooit ga trouwen klein
Trouwen lijkt me nog wel leuk, ergens ben ik daar wel romantisch in, maar dan wel met ook een groot vrijgezellen feest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ben ik niet ouderwets, maar ik zie echt het nut van een vrijgezellen feest nietIk vind het zelfs de grootste onzin. Als ik ooit ga trouwen, wil ik echt geen vrijgezellen feest, sowieso wil ik geen bruiloft grote bruiloft.
Ik heb er wel een leuk verhaaltje van gemaakt zie ikquote:
Ach ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh dat is die dude die z'n chick overal heen sleept?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel wat hebben.
Nog 1 keer echt helemaal los gaan met de jongens.
In zijn geval ook grote kans dat het de laatste keer is.
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel wat hebben.
Nog 1 keer echt helemaal los gaan met de jongens.
In zijn geval ook grote kans dat het de laatste keer is.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.
Die ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat is die dude die z'n chick overal heen sleept?
Haha, ja alsof je ze na de bruiloft nooit meer mag zien of zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af wat voor relatie je hebt als je vrijgezellenfeest de laatste keer is dat je lekker los kan gaan met je maten.
Het is stervenskoud.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... het is best lekker weer... Zal ik m'n peep toe's aan doen?
kossgeldquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwen lijkt me nog wel leuk, ergens ben ik daar wel romantisch in, maar dan wel met ook een groot vrijgezellen feest.
http://www.heretical.com/miscellx/girlfr50.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach je bent nog zo jong... en die eierstokken gaan ook echt nog wel rammelen hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Als ik zou gaan trouwen, grote als, dan wil ik een Vera Wang of een L'Wren Scott jurk en witte Louboutin pumps.
En een heel klein besloten feestje met familie en naaste vrienden. Maar zoals ik zei, de kans is klein
Ja, idd. Daarom snap ik een vrijgezellenfeest ook niet zo... Net of je leven eindigt als je getrouwd bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ja alsof je ze na de bruiloft nooit meer mag zien of zo.
Zorgen die eierstokken ook voor trouwhormonen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach je bent nog zo jong... en die eierstokken gaan ook echt nog wel rammelen hoor.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat hoort er wel bij hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zorgen die eierstokken ook voor trouwhormonen?
Kou doet mij niet zo veel... Fashion over functionquote:
Maar ik wil dus geen kleddersquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat hoort er wel bij hoorKinderen zonder getrouwd te zijn kan echt niet
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak ergens een mannen-only avond van....quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.
De rest wat minder, omdat ze er echt altijd bij moet zijn en hij dan heel anders is
Daar was mijn moeder heel bang voor toen ik op m'n 19e met mijn 5 jaar oudere, trouw/kind/huis-rijpe vriendin naar Vegas (onder andere) ging.quote:
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
Ja, want dat hoort er wel bij hoorKinderen zonder getrouwd te zijn kan echt niet
Meesterlijk stukjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.heretical.com/miscellx/girlfr50.html
En vergeet de Golden Retriever nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.
Nee, komt ie niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maak ergens een mannen-only avond van....
of komt ie dan gewoon niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is er schijnbaar gelukkig mee.
De rest wat minder, omdat ze er echt altijd bij moet zijn en hij dan heel anders is
Niks mis met een primeraquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En een Opel Astra. Of een Nissan Primera. Of zo. En dan sparen voor een caravan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar was mijn moeder heel bang voor toen ik op m'n 19e met mijn 5 jaar oudere, trouw/kind/huis-rijpe vriendin naar Vegas (onder andere) ging.
Met vriendin ook niet, dus wees blij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
We gaan elk jaar met de mannen een weekendje weg, kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
En gaan er gewoon 2 niet mee, want is niet gezellig zonder vriendin
Op die plekken zou ik ook niet doodgevonden willen worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
Ja inderdaad, als ik af en toe een dipje heb qua vrijgezel zijn ga ik gewoon een avondje daar langs.quote:
Dat moet dan ook wel klein, het hele budget gaat op aan spullen die je maar 1x aan hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Als ik zou gaan trouwen, grote als, dan wil ik een Vera Wang of een L'Wren Scott jurk en witte Louboutin pumps.
En een heel klein besloten feestje met familie en naaste vrienden. Maar zoals ik zei, de kans is klein
Ik snap dat echt niet hoor...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
We gaan elk jaar met de mannen een weekendje weg, kalkar, preston palace, gewoon vreten en zuipen dus.
Zulke mensen zitten dus gewoon niet bij mn echte vrienden groepquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, komt ie niet.
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelfquote:
Denk je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
Als je gaat trouwen, is het hele gebeuren 1 grote traditie. Dat kun je dan zelf wel niet willen, maar je moet echt wel heel sterk in je schoenen staan als je iedereen om je heen wil overtuigen van dat feit. Dan moet je echt alleen maar met 2 getuigen gaan trouwen in het stadhuis, voor het papiertje.
Anders ontkom je er niet aan en dan is 1 van de tradities gewoon een vrijgezellenfeest.
Ja en daarvoor ging het feest gewoon niet door als hij er niet bij wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zulke mensen zitten dus gewoon niet bij mn echte vrienden groep
Golden retrieverquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Die schoenen ga ik echt wel vaker dragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet dan ook wel klein, het hele budget gaat op aan spullen die je maar 1x aan hebt
Weet ik, schatquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Trollquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Ik nodig sowieso alleen mensen uit die ik wil, doe ik nu ook altijd al met feestjes ed. Op een huwelijk moet ik zeker geen mensen hebben die ik niet magquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Oh maar dat doe ik ook niet. Was wel eens een leuke discussie met ex, die dacht echt dat de hele extended indische familie uitgenodigd zou worden mocht het zo ver komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
Denk je?
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die schoenen ga ik echt wel vaker dragen
Maar het is gewoon een mooie afschrikker, een jurk van + 10 000 euro
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :
Jaja, ik was even druk enzoquote:
hehe, hij waarschijnlijk welquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederen
De kans dat het ooit gebeurt, is klein. Maar toch, we gaan het zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.
Ik hou er ook niet van, maar ja.
Ze worden vast heel schattigquote:
Nadeel van de euro, het lijkt zo weinig nu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat moet ik echt niet, iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het niet
hatchbackquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zou overigens altijd voor een Mollosser of terrier van het Mollosser type gaan en niet voor een retriever
En ik wil al helemaal geen station
Welk deel van Mollosser snap jij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hatchbackmet zo'n kutkeffer op de hoedenplank
Met haar toekomstige baan zorgt ze daar zelf wel voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van Mollosser snap jij niet
Nee, een Range Rover of Land Cruiserquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadoh en met zo'n hond wil je volgens mij wel een station
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
RR S/C graagquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Doe maar 2, een witte city car en een zwarte waar ik nog echt mee door 't terrein kan knallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?
Schaamhaar? Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Etos verkoopt schaamhaarsjabloon
Lekker nuttig![]()
Laatste keer dat ik een vrouw met een volle bos schaamhaar zag was in een playboy uit 1962
Trapjes, loopplankjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die was ik vergeten. Wordt we lastig als de hond oud wordt, is flink tillen dan
passen geen honden meer in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ik vind de kleuren zo lelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wees anders, neem een Bowler Nemesis.
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
So I've seenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is een Skoda Yeti beter dan een Range Rover, heeft Clarkson bewezen.
Allicht. Maar dan toch liever een Range Roverquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor die prijs krijg je em ook wel in het zwart.
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken om Samzz te sms'en toen ik dat zag. Gelukkig was het weer doordrenkt met sarcasme, die review.
Voor de hond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die wil ik ook wel voor de hond
En voor het trekken van de trailer natuurlijkquote:
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtaflevering. Ook de mijlrace tussen een Kever en een ingeslagen Hitler-wagen
Misschien als je een snorretje probeert.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ligt eraan wie er is. Maar kan idd sowieso korter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna alle afleveringen leuk. Ik vind het alleen het 'star in a car' gedeelte te lang en niet leuk.
Die blijft ook zo mooi hequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |