Eensch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die niet met het metrische systeem werken moeten lekker in de middeleeuwen blijven en zich niet meer bemoeien met de moderne wereld
gewoon n nieuw hemd of das en je kunt weer gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleding? Misschien heb ik het makkelijker als man zijnde, maar ik hoef niet een nieuwe outfit voor een bruiloft
Hoezo nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, onder de 100 euro doe je bijna niks meer.
Het is alleen een beetje jammer dat er maar een maand tussen zit
Nee hoeft niet. Maar als je overdag iets gaat doen, vlot bouwen, survivalen, kookclinic, etc. etc. kost dat al gauw 40~60e de man, excl. eten en drinken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo nietMoeten feesten tegenwoordig een bepaald aantal euro's kosten?
Een activiteit ben je tussen de 40 en 60 euro kwijt, drinken erbij, eten erbij, vervoer, huren van een stom pak voor de vrijgezel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan je denkt hoor. Meningsverschillen vallen meer op en blijven langer hangen.quote:
een vrijgezellen feest zonder stripperquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een activiteit ben je tussen de 40 en 60 euro kwijt, drinken erbij, eten erbij, vervoer, huren van een stom pak voor de vrijgezel.
En dan mocht ik niet eens een stripster regelen
Niet geheel nieuw, maar ik ben naar een aantal bruiloften met kledingvoorschriften geweest. Een strandfeest waarbij iedereen in het wit verwacht werd bijvoorbeeld. Op zich handig, want zo kwamen er geen willekeurige andere mensen naar binnen gewandeld. Maar ik draag zelf heel veel zwart en had gewoon helemaal niks witsquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleding? Misschien heb ik het makkelijker als man zijnde, maar ik hoef niet een nieuwe outfit voor een bruiloft
bij mijn zwager gingen we paintballen, daarna uit eten en uiteindelijk stappen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrijgezellen feest zonder stripper
Trouwen dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen wil ik ook vrouwelijke strippers.
Gemengde vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in maart een vrijgzellenfeestje van een (niet heel goede) vriend. Werd gebeld door 2 vriendinnen van haar....dus ik denk dat het een gezamenlijke dag wordt. Dat lijkt me echt verschrikkelijk en dan ben je toch ook niet goed bezig op een vrijgezellendag. Naar de hoeren is misschien wat overdreven maar op de laatste dag van je 'vrijgezelle bestaan' wil je toch niet met die wijven zitten te ouwehoeren.
Als ik het zou organiseren zou ik hem zijn ballen teruggeven en apart gaan.
Ga ik wel bij jouw groepjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen wil ik ook vrouwelijke strippers.
Haha, maar dan mag jij niet op mijn vrijgezellenfeestje komenquote:
Dat was ook mijn ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een vrijgezellen feest zonder stripper
Ik heb mijn beste vriendinnetje al gewaarschuwd dat ze niet met dudes moet aankomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik wel bij jouw groepje![]()
Als ik ooit ga trouwen weet ik zeker dat mn beste vriend een paar bloed mooie strippers uitzoekt
Afterparty.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Haha, maar dan mag jij niet op mijn vrijgezellenfeestje komen
Ja bij mij ook, en 2 andere maten van me krijgen ook zeker een stripster.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik wel bij jouw groepje![]()
Als ik ooit ga trouwen weet ik zeker dat mn beste vriend een paar bloed mooie strippers uitzoekt
Ons hele leven is dan een grote afterpartyquote:
Nou inderdaad. Geef dan geen feest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in maart een vrijgzellenfeestje van een (niet heel goede) vriend. Werd gebeld door 2 vriendinnen van haar....dus ik denk dat het een gezamenlijke dag wordt. Dat lijkt me echt verschrikkelijk en dan ben je toch ook niet goed bezig op een vrijgezellendag. Naar de hoeren is misschien wat overdreven maar op de laatste dag van je 'vrijgezelle bestaan' wil je toch niet met die wijven zitten te ouwehoeren.
Als ik het zou organiseren zou ik hem zijn ballen teruggeven en apart gaan.
weet ik, kom wel eens in een striptentquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat lijken ze vaak op de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |