Dat gaat vanzelf als je jezelf horkerig genoeg opstelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ik heb dat met Alles is liefde, gelukkig wordt die nooit gedraaid en luister ik alleen maar Arrow en Cityquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je een snorretje probeert.
Lijkt me een leuk experiment. Laat me weten hoe dat voor je aflooptquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Blossomquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Alleen op een vrachtwagen kenteken, hij is te zwaar voor een personen auto kentekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je daar in Nederland de weg mee op?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet opquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.
Volgens mij is dat nog steeds zijn vriendin jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:
Ja is Bernadettequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en strippers.
Ik kijk echt liever nog naar een vrouwelijke stripper dan een mannelijke stripper.
Huh? Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom. Jij komt toch ook tzt?
motoragent zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Mijn papa heeft een snor zonder baard ja en die is heul stoer.
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Net zoveel als ik op Hank.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Krea, je meent trouwens toch ook niet serieus dat ik op Cuddy lijk he?
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.quote:
Neen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
motoragent zeker..
Bernadette idd.
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we het erop houden dat Krea daar gewoon geen verstand van heeft?
Hank is hotter.quote:
quote:
En jij bent dat wel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop het, want echt een lekker wijf is het niet.
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Ja, voor iemand van in de 40.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
op cuddy lijken is geen straf volgens mij. Is een mooie vrouw
Heb je laatst hier nog gevragen en dat was weer niet goed genoegquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat, mocht ik ooit trouwen, ik alleen vrouwelijke strippers wil.
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.quote:
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
vind ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Even testenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou niet vragen naar de bekende weg babs.
Chiel says hi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar wel als je 27 bent en dus niet op iemand wil lijken die in de 40 is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met iemand in de 40?
Ik vond het ook niet echt een belediging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
Nou, bij dezen ben je uitgenodigd hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een uitnodiging voor een volslagen uit de hand lopend vrijgezellenfeest sla ik niet af.
Ik vind grote neuzen niet per definitie lelijk. Bij Cuddy vind ik juist diescherpe trekken wel interessantquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Chiel says hi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, bij dezen ben je uitgenodigd hoor.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je laatst hier nog gevragen en dat was weer niet goed genoeg
Op iemand lijken wil toch niet zeggen dat je een op een iemand bent? Ik lijk op mijn moeder maar die is 25 jaar ouder zeg maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks, maar wel als je 27 bent en dus niet op iemand wil lijken die in de 40 is.
Dan was die meid waar Mata van de week mee aankwam toch leuker.
quote:
Grote neuzen vind ik wel per definitie lelijk. De verhouding is dan gelijk weg uit het gezicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind grote neuzen niet per definitie lelijk. Bij Cuddy vind ik juist diescherpe trekken wel interessant
Die uit House. Dat is net een toekan met die snavel van haar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met haar jodenneus? Neh, niks voor mij.
Rip, ik neem het heus niet zo serieus hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op iemand lijken wil toch niet zeggen dat je een op een iemand bent? Ik lijk op mijn moeder maar die is 25 jaar ouder zeg maar.
De kwaliteit van de striptenten hier in NL is niet veel beter helaasquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
Ben wel in een striptent in Vegas geweest, maar daar mag je alleen kijken. En het is duur. En ik vond echt maar matig. Doe me dan toch maar gewoon 1 van vlees en bloed.
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote neuzen vind ik wel per definitie lelijk. De verhouding is dan gelijk weg uit het gezicht.
Ja truequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
De enige op wie ik echt lijk is Isabelle Brinkman.
[ afbeelding ]
Krea postte er al een van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
Dan zul je wel lelijke strippers hebben gehad.
quote:
Die kleine imperfecties maken iemand juist bijzonder vind ik over het algemeen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingMeestal vind ik niet perfect aantrekkelijker dan alles precies zoals het hoort.
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou van foutjes in gezichten, dus dat is dan waarschijnlijk mijn afwijkingMeestal vind ik niet perfect aantrekkelijker dan alles precies zoals het hoort.
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.quote:
Ik dus niet. Ik kan een man met een enorm grote neus ook heel aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingen
Cuddy is het logo van der Valk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt foutjes en je hebt een enorme gok, vind ik twee verschillende dingen
Ik bedoelde gevragen als in aanzoekquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.
Dit kan je heel dubbelzinnig opvatten hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Ja kijk, geen wonder dat ik niet kwam.
Een aanzoek over Fok is nou ook niet echt een succesrecept voor een goed huwelijk denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gevragen als in aanzoek
Het houdt wel ergens op hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik kan een man met een enorm grote neus ook heel aantrekkelijk vinden
Denk niet dat de manier van het aanzoek doen enige garantie bied op succesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een aanzoek over Fok is nou ook niet echt een succesrecept voor een goed huwelijk denk ik.
Vast wel. Maar ik vind adrian brody's neus bijvoorbeeld niet storend terwijl dat ding echt huge isquote:
Over hoe het mentaal met je gaat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Bij de huisarts nu. Kijken wat hij zo zegt...
Sterkte mop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
Bij de huisarts nu. Kijken wat hij zo zegt...
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over hoe het mentaal met je gaat?
Ik vind hem altijd ver weg iets weg hebben van Krea.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik vind adrian brody's neus bijvoorbeeld niet storend terwijl dat ding echt huge is
Misschien te vroeg weer aan het werk gegaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.
Wat vervelend! Hoop dat je kunt achterhalen waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep... heb nu halve paniek aanvallen op de morgen dat ik moet werken... fucking 16 uur maar.
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!quote:
Geen sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef Ripley het volgende:
ow, dat wist ik niet, sorry. Maar fijn dat het goed met haar gaat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gevragen als in aanzoek
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!
Wanneer ben je ook al weer uitgerekend Tal?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij gaat lekker met mijn dochtertje!
Geen probleem. Op 15 april. Over 78 dagen dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer ben je ook al weer uitgerekend Tal?
Sorry dat ik het voor de 65414ste keer vraag.
Oh ja, zou nog iets verzinnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hahaha. Ja maar je zou iets speciaals doen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen probleem. Op 15 april. Over 78 dagen dus![]()
![]()
Ik kan echt niet wachtenquote:
Dat mag hoorquote:
Jullie moesten ook nog verbouwen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten
5 maart is mijn eerste verlofdag
Of 1 waarbij het kind minstens 16 is voor ze haar eigen naam goed kan spellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eentje uit de top 10 waarschijnlijk!
Als ik ooit een dochter krijg noem ik haar Sophie. En die staat nu ook in de top 10.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eentje uit de top 10 waarschijnlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |