dat de vliegtuigen projecties zijn. duhquote:
Nee, dat 'weet' ik dus niet. Dat doen alleen jij en een select groepje andere mensen. Ik vind het vooral grote onzin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat de vliegtuigen projecties zijn. duh
Om te beginnen staan de vermeende vliegtuigen niet in het BTS-systeem en waren ze niet regulier ingeroosterd. Gros van de passagiers zou last minute zijn hergeplaatst. Vliegtuigen waren onderbezet. Passagiers maken onmogelijke telefoongesprekken en getrainde piloten zijn met een zielig goedkoop plastic stanleymesje te overmesteren. Geen van de vermeende kapers was capabel om een vliegtuig te besturen. Daarnaast zijn alle protocollen van hoe te handelen van een gekaapt vliegtuig genegeerd. Doelbewust getraineerd, vertraagd en gesaboteerd. Plus dat het protocol van een kapot vliegtuig niet is nageleefd. Tel daar boven op de cartooneske impact waar elke newton wet faalt en dat er onmogelijk cameraposities zijn gebruikt en dat elke van de vermeende impact videos andere cruise-snelheden hebben eigen doppler-effecten en flightpaths heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat 'weet' ik dus niet. Dat doen alleen jij en een select groepje andere mensen. Ik vind het vooral grote onzin.
Kan ik hiermee aannemen dat je jezelf betitelt als zijnde afzijdig van intellect?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Voor mij is het woord intellect synoniem voor media gebrainwashde niets-weter.
Toch wel opvallend dat alle argumenten die je noemt niet kloppen dan wel niet relevant zijn en een beetje kwade genius dit allemaal veel doortrapter zou hebben aangepakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Om te beginnen staan de vermeende vliegtuigen niet in het BTS-systeem en waren ze niet regulier ingeroosterd. Gros van de passagiers zou last minute zijn hergeplaatst. Vliegtuigen waren onderbezet. Passagiers maken onmogelijke telefoongesprekken en getrainde piloten zijn met een zielig goedkoop plastic stanleymesje te overmesteren. Geen van de vermeende kapers was capabel om een vliegtuig te besturen. Daarnaast zijn alle protocollen van hoe te handelen van een gekaapt vliegtuig genegeerd. Doelbewust getraineerd, vertraagd en gesaboteerd. Plus dat het protocol van een kapot vliegtuig niet is nageleefd. Tel daar boven op de cartooneske impact waar elke newton wet faalt en dat er onmogelijk cameraposities zijn gebruikt en dat elke van de vermeende impact videos andere cruise-snelheden hebben eigen doppler-effecten en flightpaths heeft.
Het is de groots mogelijk onzin dat er vliegtuigen zijn gebruikt. Het is een ware belediging dat het ons zo ons verkondigd is.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat 'weet' ik dus niet. Dat doen alleen jij en een select groepje andere mensen. Ik vind het vooral grote onzin.
Omdat Dhalsim kennelijk zo geinteresseerd is in mijn persoontje heb ik besloten hem een wederdienst te verlenen en werk te maken van deze weddenschap. Ik zal eens informeren in hoeverre deze overeenkomst die we hebben gesloten rechtsgeldig is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Dhalsim het volgende:
Terecht, ik heb een voorstel. Zullen we een weddenschap aangaan voor 1000 euro dat binnen nu en 2 jaar bewezen wordt dat 9'/11 een inside job was? Ik ben serieus. PM je adresgegevens maar, dan doe ik hetzelfde.
Er zijn genoeg getuigen.hier...buitenkansje, toch?
je hoeft niet iemand zijn adresgegevens te hebben om geld over te maken,hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Terecht het volgende:
We zijn inmiddels op de laatste pagina van het topic beland (50ppp jwz) en dit moment wil ik graag even gebruiken om nog even de aandacht te vestigen op de enorm sneue droeftoeter die naar mijn adresgegevens zat te hengelen:
[..]
Omdat Dhalsim kennelijk zo geinteresseerd is in mijn persoontje heb ik besloten hem een wederdienst te verlenen en werk te maken van deze weddenschap. Ik zal eens informeren in hoeverre deze overeenkomst die we hebben gesloten rechtsgeldig is.,
,
.
Ik vraag iemand zijn adres alleen wanneer ik diegene in zijn slaap wil vermoorden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft niet iemand zijn adresgegevens te hebben om geld over te maken,hoor
Dat weet ik. Het was 'm dan ook niet te doen om de weddenschap maar om mijn adresgegevens. Vandaar dat ik deze sneue droeftoeter dan ook ga houden aan die weddenschap, volgens mij is deze rechtsgeldig nl.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft niet iemand zijn adresgegevens te hebben om geld over te maken,hoor
Een weddenschap aangegaan via een internet forum rechtsgeldig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het was 'm dan ook niet te doen om de weddenschap maar om mijn adresgegevens. Vandaar dat ik deze sneue droeftoeter dan ook ga houden aan die weddenschap, volgens mij is deze rechtsgeldig nl.,
,
.
Ik heb het wel eens meer geprobeerd in BNW maar nooit echt antwoord gehad. Kunnen we ook een keer op een mooie dag in het voorjaar op een terrasje ergens een pilsje pakken onder het genot van deze discussie? Ik geloof namelijk niet dat dit soort mensen echt bestaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Om te beginnen staan de vermeende vliegtuigen niet in het BTS-systeem en waren ze niet regulier ingeroosterd. Gros van de passagiers zou last minute zijn hergeplaatst. Vliegtuigen waren onderbezet. Passagiers maken onmogelijke telefoongesprekken en getrainde piloten zijn met een zielig goedkoop plastic stanleymesje te overmesteren. Geen van de vermeende kapers was capabel om een vliegtuig te besturen. Daarnaast zijn alle protocollen van hoe te handelen van een gekaapt vliegtuig genegeerd. Doelbewust getraineerd, vertraagd en gesaboteerd. Plus dat het protocol van een kapot vliegtuig niet is nageleefd. Tel daar boven op de cartooneske impact waar elke newton wet faalt en dat er onmogelijk cameraposities zijn gebruikt en dat elke van de vermeende impact videos andere cruise-snelheden hebben eigen doppler-effecten en flightpaths heeft.
Het is de groots mogelijk onzin dat er vliegtuigen zijn gebruikt. Het is een ware belediging dat het ons zo ons verkondigd is.
Je kunt het zien als een 'mondelinge' overeenkomst volgens mij, met dit verschil dat het zwart-op-wit staat. Ik weet het fijne er niet van dus ik zal binnenkort eens navraag doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een weddenschap aangegaan via een internet forum rechtsgeldig?
Je geloof niet dat mensen als Lambiekje echt bestaan of anders?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meer geprobeerd in BNW maar nooit echt antwoord gehad. Kunnen we ook een keer op een mooie dag in het voorjaar op een terrasje ergens een pilsje pakken onder het genot van deze discussie? Ik geloof namelijk niet dat dit soort mensen echt bestaan.
Mensen die zulke dingen geloven.. Ik wil wel eens zien of dat echt is of troll, en wat voor mensen dat dan zijn. Ik ben serieus overigens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Je geloof niet dat mensen als Lambiekje echt bestaan of anders?
Dat je het onderscheid tussen ernst en parodie niet meer kunt maken is al erg genoeg... voor Lambiekje dan hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen die zulke dingen geloven.. Ik wil wel eens zien of dat echt is of troll, en wat voor mensen dat dan zijn. Ik ben serieus overigens.
Heb je inhoudelijk ook nog iets toe te voegen aan het topic of kom je hier alleen om BNW'ers te daten? R&P is verder opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Geen probleem dus om een keertje 1op1 onder het genot van een pilsje zo'n discussie te houden met Lambiekje of Tinker bijv
nee, want we moeten nog terugrijden,he!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meer geprobeerd in BNW maar nooit echt antwoord gehad. Kunnen we ook een keer op een mooie dag in het voorjaar op een terrasje ergens een pilsje pakken onder het genot van deze discussie? Ik geloof namelijk niet dat dit soort mensen echt bestaan.
Ik snap het wel... ik kom niet uit een eiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Terecht het volgende:
De verbazing kan ik mij anders alleszins voorstellen hoor, en misschien moet je daar zelf ook eens bij stilstaan...
Als je bang bent om buiten te komen hoef je niet te reageren. Ik discussieer liever IRL dan op internet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je inhoudelijk ook nog iets toe te voegen aan het topic of kom je hier alleen om BNW'ers te daten? R&P is verder op
Ik ga met het OV naar steden, parkeren is veel te duur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want we moeten nog terugrijden,he!
Jaja.. kom eens met iets nieuws.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Als je bang bent om buiten te komen hoef je niet te reageren. Ik discussieer liever IRL dan op internet.
Het OV is gelukkig goedkoop.quote:Ik ga met het OV naar steden, parkeren is veel te duur.
-edit, nee doe maar niet-quote:quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een weddenschap aangegaan via een internet forum rechtsgeldig?
Je kunt het zien als een 'mondelinge' overeenkomst volgens mij, met dit verschil dat het zwart-op-wit staat. Ik weet het fijne er niet van dus ik zal binnenkort eens navraag doen.,
,
.
-normaal doen-quote:Hé, een kutkloontje.
Dhalsim?, je ziet spoken jonge, neem mss eerst ff bakkie pleur, lees dan rustig trug. Tel tot 10, en druk dan op reply knop voordat er weer zulke nonsens uitkomtquote:Loopt het al een beetje dun langs je broek, Dhalsim? Hahahahaha. Daar sta je dan, met je grote waffel..
Whatever. Het is misschien nog wel sneuer als je géén kloontje van Dhalsim zou zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef HeleHeteHenk het volgende:
[..]
Dhalsim?, je ziet spoken jonge, neem mss eerst ff bakkie pleur, lees dan rustig trug. Tel tot 10, en druk dan op reply knop voordat er weer zulke nonsens uitkomt
Je bent iig niet ontopic en wekt de indruk aan het trollen te zijn. (google maar)quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef HeleHeteHenk het volgende:
Snap gaan zak ervan wat je allemaal post, wie die kahlim is dat mag joost weten
Zie post boven je schatquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe zaken onthuld door Wiki![]()
Nog 3 personen bij 9/11 betrokken
http://www.nu.nl/buitenla(...)trokken-bij-911.html
wel veel H's in je naam, hey, HoppaHoppaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:52 schreef HeleHeteHenk het volgende:
Snap gaan zak ervan wat je allemaal post, wie die kahlim is dat mag joost weten
En zo wordt onwelgevallige informatie in een oogwenk terzijde geschoven. Zie je hier zelf nu geen enkel probleem in?quote:
het wordt pas interessant als de secret cables gepubliceerd gaan worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
En zo wordt onwelgevallige informatie in een oogwenk terzijde geschoven. Zie je hier zelf nu geen enkel probleem in?
Ik denk dat als 9/11 een inside job zou zijn daar niets over vermeld zou worden in ambassade cables.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het wordt pas interessant als de secret cables gepubliceerd gaan worden.
jep, vind het alleen bijzonder wat assange erover zei, alsof men die info gefilterd zou hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik denk dat als 9/11 een inside job zou zijn dat niet vermeld zou worden in ambassade cables.
Assange zei volgens mij ooit eens dat 9/11 complotdenkers er volledig naast zitten en geen aandacht hebben voor échte complotten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jep, vind het alleen bijzonder wat assange erover zei, alsof men die info gefilterd zou hebben
als hij dat nu eens onderbouwt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
Assange zei volgens mij ooit eens dat 9/11 complotdenkers er volledig naast zitten en geen aandacht hebben voor échte complotten.
Je laat je eigen overtuigingen kortom niet beinvloeden door informatie van buitenaf tenzij het instemt met wat je toch al dacht. Verder volgt Assange gewoon de lijn die uit gelekte ambstberichten is te halen dus wdb is het geen wonder dat zijn opvattingen in het verlengde van de van de VS liggen hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vertrouw dat hele Wikileaks voor geen cent. Er worden teveel documenten 'gelekt'. Buiten dat,
meent Julian Assange dat 9-11 geen conspiracy was en onderschrijft dus min of meer de officiële lezing. Dit is een onhoudbaar standpunt. Assange gelooft zelfs in Osama Bin Laden als mega-terrorist en heeft documenten ‘gelekt’ dat hij ‘nog in leven is en leiding geeft aan Al Qaida’. Deze standpunten van Assange zijn direct in lijn met die van de VS.
Die onderbouwing ligt er denk ik in het feit dat vele andere complotten en doofpotten inmiddels wél zijn ontmaskerd en er voor 9/11 nog geen hint te vinden is, ook al is het een van de meest -zo niet de meest- besproken complottheorie van de afgelopen 10 jaar.quote:
Er worden ineens honderdduizenden documenten gelekt en het gaat maar door. Wat een ontzettend toeval weer zeg. De documenten m.b.t. 9/11 die zijn 'gelekt' zijn er om het officiële verhaal, waar zo ontzettend veel twijfel over bestaat, te onderschrijven. Dit wordt gewoon opzettelijk door de V.S. de wereld in geholpen... evenals de overige, meestal niet zo boeiende stukken, die niets met 9/11 te maken hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Terecht het volgende:
Je laat je eigen overtuigingen kortom niet beinvloeden door informatie van buitenaf tenzij het instemt met wat je toch al dacht. Verder volgt Assange gewoon de lijn die uit gelekte ambstberichten is te halen dus wdb is het geen wonder dat zijn opvattingen in het verlengde van de van de VS liggen hè.
quote:Die onderbouwing ligt er denk ik in het feit dat vele andere complotten en doofpotten inmiddels wél zijn ontmaskerd en er voor 9/11 nog geen hint te vinden is, ook al is het een van de meest -zo niet de meest- besproken complottheorie van de afgelopen 10 jaar.
Hier wordt wel duidelijk wat voor een immens belang je aan 9/11 hecht. Het is echt een grondpijler onder je wereldbeeld, niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er worden ineens honderdduizenden documenten gelekt en het gaat maar door. Wat een ontzettend toeval weer zeg. De documenten m.b.t. 9/11 die zijn 'gelekt' zijn er om het officiële verhaal, waar zo ontzettend veel twijfel over bestaat, te onderschrijven. Dit wordt gewoon opzettelijk door de V.S. de wereld in geholpen... evenals de overige, meestal niet zo boeiende stukken, die niets met 9/11 te maken hebben.
Ik vind het wel opvallend dat voor de complottheorie waarover het meest wordt gepraat het minste bewijs bestaat, en er ook nog niemand naar buiten is getreden met interne bewijsstukken voor deze monsterachtige samenzwering.quote:[..]
![]()
Cirkelredenering. Omdat andere complotten en doofpotten inmiddels wel zijn ontmaskerd, zou dat ook voor 9/11 het geval moeten zijn.
Máár een kwart of een derde?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier wordt wel duidelijk wat voor een immens belang je aan 9/11 hecht. Het is echt een grondpijler onder je wereldbeeld, niet?
Je overschat imo de mate van twijfel die over het gangbare verhaal bestaat, de meest recente polls laten telkens zien dat niet meer dan een kwart tot een derde twijfelt aan de reguliere lezing. Véél minder dan bij de moord op JFK het geval is bijv, of wat recenter de oorlog in Irak.
Dat er nog geen mensen, bijvoorbeeld uit de betrokken media of van de betrokken bedrijven, hebben gelekt is best bijzonder ja. Aan de andere kant wil dat natuurlijk nog niets zeggen. In het geval van Pearl Harbour schijnt er ook sprake te zijn geweest van voorkennis. Dat is ook jaaaren lang geheim gebleven. Zelfde geldt voor het Tonkin incident.quote:Ik vind het wel opvallend dat voor de complottheorie waarover het meest wordt gepraat het minste bewijs bestaat, en er ook nog niemand naar buiten is getreden met interne bewijsstukken voor deze monsterachtige samenzwering.
Daarnaast laten de gelekte wikileaksstukken zien dat men telkens verzandt in chaos en daar maar het beste van probeert te maken, men sukkelt maar een beetje aan. De mate van controle die al die 9/11-samenzweringstheorieen vereisen bestaat helemaal niet in de borstelige werkelijkheid.
Alleen al deze twee feiten zijn op zichzelf behoorlijk destructief voor 9/11-complottheorieen en ik denk dat veel truthers dat ook wel inzien, dus hoe beter dan deze onwelgevallige zaken weg te rationaliseren door te stellen dat al deze informatie onderdeel uitmaakt van het Grote Complot...
De geschiedenis toont iig aan dat het altijd uitkomt, met de komst van inet, verwacht ik dat dit sneller gaat dan vroeger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Máár een kwart of een derde?Enig idee hoeveel dat is? Zeker als je weet dat de meerderheid van de bevolking zich meestal niet bezighoudt met dit soort zaken.
[..]
Dat er nog geen mensen, bijvoorbeeld uit de betrokken media of van de betrokken bedrijven, hebben gelekt is best bijzonder ja. Aan de andere kant wil dat natuurlijk nog niets zeggen. In het geval van Pearl Harbour schijnt er ook sprake te zijn geweest van voorkennis. Dat is ook jaaaren lang geheim gebleven. Zelfde geldt voor het Tonkin incident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |