Mijn vriendin (nu vrouw) wilde niet mee, daar heeft ze nu ontzettende spijt van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch welToen was MJ tenminste nog een beetje helder.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat voor muziek hoort er bij dit kabinet?
Kan ik me goed voorstellen. Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vriendin (nu vrouw) wilde niet mee, daar heeft ze nu ontzettende spijt van.
mooi nummer om de avond mee af te sluiten. Tot ziens luitjesquote:
Ja, altijd lachen geblazen wanneer NL er weer eens uitvliegt na een penalty shootout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef Morendo het volgende:
Ik vind penalty-shootouts verreweg het leukste moment van voetbal.
kluivert de boer en stamquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, altijd lachen geblazen wanneer NL er weer eens uitvliegt na een penalty shootout.
Zúlke goede spelers die zó slecht inschieten, echt ongelovelijk vond ik dat.quote:
Ooh ja die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zúlke goede spelers die zó slecht inschieten, echt ongelovelijk vond ik dat.![]()
En Seedorf dan, je zou bijna aan omkoping denken.
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn stream loopt dus 30 seconden achter....
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?quote:
ik in ieder geval niet....... staat soms wel in een kerk boekje volgens mij "agnus dei"quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?
Ja hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Morendo het volgende:
Engelaar wéér de schlemiel.![]()
Heerlijk.
Die ja!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor.
Lam Gods,
dat wegneemt de zonden der wereld,
ontferm U over ons.
Lam Gods,