Neehee, dit is de VVD:quote:
quote:
quote:
quote:
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk slaat dit nummer op de politiek in het algemeen. Laten we eerlijk wezen:
Dat is wel makkelijk vind ik. Ik heb poltici in mijn nabije omgeving. Veel doen het werk toch wel met hart en ziel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk slaat dit nummer op de politiek in het algemeen. Laten we eerlijk wezen:
Bofkontquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Eens
Michael Jackson![]()
Geniale muziek
![]()
![]()
Mooiste show ooit gezien.![]()
In de Arena, 's nachts voor het postkantoor gelegen voor kaartjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
BofkontMJ was wel een mafketel, maar met name zijn plaatjes uit zn beginperiode waren de shizzle.
Heb je natuurlijk wel gelijk in. Veel mensen die de politiek ingaan hebben wel degelijk het beste voor met hun medemens. Echter, dan kijk ik naar een figuur als Verhagen en dan is dat nr het eerste wat in mij opkomt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk vind ik. Ik heb poltici in mijn nabije omgeving. Veel doen het werk toch wel met hart en ziel.
Misschien een aanklacht tegen de mens in het algemeen.
Nummer is wel goed.
Dat is dus niet eens zo gek lang geleden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef betyar het volgende:
[..]
In de Arena, 's nachts voor het postkantoor gelegen voor kaartjes.
quote:
1997quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dus niet eens zo gek lang geleden.
Die beschrijft gewoon de sfeer in Nederland op een druilerige en tevens verliefde dag , waar we zoveel van hebben.quote:
Toch welquote:
Mijn vriendin (nu vrouw) wilde niet mee, daar heeft ze nu ontzettende spijt van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch welToen was MJ tenminste nog een beetje helder.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat voor muziek hoort er bij dit kabinet?
Kan ik me goed voorstellen. Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vriendin (nu vrouw) wilde niet mee, daar heeft ze nu ontzettende spijt van.
mooi nummer om de avond mee af te sluiten. Tot ziens luitjesquote:
Ja, altijd lachen geblazen wanneer NL er weer eens uitvliegt na een penalty shootout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:22 schreef Morendo het volgende:
Ik vind penalty-shootouts verreweg het leukste moment van voetbal.
kluivert de boer en stamquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, altijd lachen geblazen wanneer NL er weer eens uitvliegt na een penalty shootout.
Zúlke goede spelers die zó slecht inschieten, echt ongelovelijk vond ik dat.quote:
Ooh ja die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zúlke goede spelers die zó slecht inschieten, echt ongelovelijk vond ik dat.![]()
En Seedorf dan, je zou bijna aan omkoping denken.
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn stream loopt dus 30 seconden achter....
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?quote:
ik in ieder geval niet....... staat soms wel in een kerk boekje volgens mij "agnus dei"quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?
Ja hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel iemand die m snapt?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef Morendo het volgende:
Engelaar wéér de schlemiel.![]()
Heerlijk.
Die ja!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor.
Lam Gods,
dat wegneemt de zonden der wereld,
ontferm U over ons.
Lam Gods,