Ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, daar wil en kan ik niet over oordelen.
Maar eerst haal je alles terug naar Nederland, en vervolgens wil je ze er weer naar toe sturen (wel in ander formaat, maar dat doet er niet toe).
Gewoon onnodig kosten gemaakt.
Dat dus, in 2008 heeft men er 2 jaar bij gerommeld door verdwenen brieven bij de NAVO en weet ik veel wat voor smoesjes.quote:Dat niet alleen... weg = weg
Kapsalon... ik ken het alleen maar van dit forum, maar de gedachte alleen al...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Ik proef nog steeds mijn kapsalon van gister
quote:
Hahaha...quote:Dat dus, in 2008 heeft men er 2 jaar bij gerommeld door verdwenen brieven bij de NAVO en weet ik veel wat voor smoesjes.
Daarna zouden we echt weg zijn in 2010... (alhoewel ze in 2007 gezegd hebben dat we vertrokken uit Uruzgan, dat wil dus niet zeggen Afghanistan)
Er is maar 1 oplossing voor dat land, 1 grote glasplaat van maken en een Mc Donalds in het midden zetten.
Avond!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Ik proef nog steeds mijn kapsalon van gister
Morgen na de bevordering uit eten met t peloton, dan de spijkerbar in en vervolgens de stad (on)veilig maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
morgen eindfeest en donderdag naar huis?
Prima wachtvoedsel bij falende opvoerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kapsalon... ik ken het alleen maar van dit forum, maar de gedachte alleen al...
Bestaat de Suykerkist nog?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef solidworks het volgende:
Evening! Het was weer een lange dag, krabbels halen en 'evalueren', want dat kunnen we heel goed... maar vooral heel lang...
[..]
Morgen na de bevordering uit eten met t peloton, dan de spijkerbar in en vervolgens de stad (on)veilig maken.
Vrijdag de boel aan kant maken en dan hakkebillen de poort uit
koop een pcquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eens 4 xboxen aan elkaar koppelen en nachtje gamen
Fideel van die ouwe van je... 100 jaar slechts...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Maitje het volgende:
Ik heb het er wel is met die ouwe over en het enige wat die altijd zegt.. "dat geitenland kunnen wij niet goed maken, ze willen niet en lopen minstens 100 jaar achter".
Absoluut, het is voor militairen natuurlijk een "mooie" missie en dan doe ik mooi tussen aanhalingstekens want ik ken genoeg collega's die het "mooi" vonden en terug kwamen met "minder mooi"quote:Wil niet zeggen dat een missie voor de militairen niet leuk is, want ik weet zeker dat er zat zullen zijn die er maar al te graag naar toe willen. Maar in mijn ogen, en vooral nu na het vertrekken ontzettend nutteloos.
Dat dus, hier in Nederland worden 10.000 man lachend het hek over gekieperd maar ondertussen verwacht politiek Den Haag wel dat wij vol goede moed en gemotiveerd een nieuwe missie gaan draaien. Laat ze dat geld maar besteden aan het zittende personeel, dan praten we wel verder.quote:NL moet eerst hier op "thuisbasis" alles maar is gaan regelen en reorganiseren en dan weer is verder kijken.
neuh nu hoef ik niet om het halfjaar een nieuwe videokaart te kopen of een nieuwe gamen kopen en omdat ervoor de pc versie bugs in zitten 3weken wachten op een nieuwe patchquote:
Tijdens mijn para opleiding en instuctie opleiding wel ja... Maar heb nooit "vast" in Breda gezeten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef solidworks het volgende:
[..]
Yes, in al zn glorie :p
Was dat je stamkroeg?
Ah, vandaar, Breda is een prima stad om "vast" te zitten... tenzij het in de Koepel isquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdens mijn para opleiding en instuctie opleiding wel ja... Maar heb nooit "vast" in Breda gezeten.
En voordat Rave begint te zeiken, ja het was ihkv grensverleggende activiteiten, kortom de tampon.
jij speelt liever bagger lelijke games voor 60 euro waar ook gewoon bugs op zitten met een kut controller, op een xbox die ieder moment uit elkaar kan klappen van hittequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
neuh nu hoef ik niet om het halfjaar een nieuwe videokaart te kopen of een nieuwe gamen kopen en omdat ervoor de pc versie bugs in zitten 3weken wachten op een nieuwe patch
PC!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Pumatje het volgende:
Xbox kan er niet aan tippen, never..
kom op.. microsoft
Ze hebben immers zelf de Taliban in het zadel geholpen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Clan het volgende:
Ik heb één mening over dat Aghanistan, wegwezen en nooit meer terugkeren, laat de Amerikanen maar hun eigen troep opruimen, we zijn daar zelfs twee jaar langer gebleven dan gepland.
Eerst gingen we Osama Bin Laden zoeken
Daarna gingen we opbouwen
Uiteindelijk zijn er meer dan 20 Nederlanders gesneuveld en 40 gewond.
Wat Amerika voor ogen heeft is even een moderne democratie brengen in een land waar mensen totaal geen educatie genoten hebben, alles van hun leiders geloven en in geesten geloven.
Ik heb Amerika dat nog niet zien doen in een Afrikaans land zoals Ethiopië, waarom dan wel daar?
Precies! twee compleet zinloze oorlogen die Amerika heeft gevoerd, die ook nog eens tegen het oorlogrecht en het Geneefse conventie ingaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze hebben immers zelf de Taliban in het zadel geholpen.
Maar dit is toch internationale kostenbatenachterkamerhandjeklap.
Voor zover ik weet heeft de Taliban de VS nooit aangevallen, maar was dat een terroristische orgnisatie die in wel meerdere landen actief is, dan moeten ze ook Iran, Saudi Arabie, Bosnië etc aanvallen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PC!
Clan: ik denk niet dat de Amerikanen er een prachtig werkende westerse democratie op willen zetten, maar er 'gewoon' een enigszins stabiel land van willen maken zodat ze vanuit Afghanistan niet meer zullen worden aangevallen.
Of dát realistisch is, is een tweede.
Wel meer, ligt er aan hoelang je terug kijkt in de tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Precies! twee compleet zinloze oorlogen die Amerika heeft gevoerd, die ook nog eens tegen het oorlogrecht en het Geneefse conventie ingaan.
En niet te vergeten half Afrika.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de Taliban de VS nooit aangevallen, maar was dat een terroristische orgnisatie die in wel meerdere landen actief is, dan moeten ze ook Iran, Saudi Arabie, Bosnië etc aanvallen.
Er zijn nog wat kopermijntjes in Afrika, maar die heeft, geloof ik, China al in handen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En niet te vergeten half Afrika.
Maarja daar valt niks te halen.
Veel geluk morgen ( al weet ik even niet precies waarvoor )quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Maitje het volgende:
Paracetamol in de snufferd en snurken..
Wish me luck voor morgenTruste
Good luck!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Maitje het volgende:
Succesquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef Maitje het volgende:
Meeste koper komt uit Chili. Afrika heeft wel wat schaarse grondstoffen, zoals bv. coltan in Congo. Maarja waarom zou je het binnenvallen als je het ook gewoon direct van de lokale warlords kan kopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Er zijn nog wat kopermijntjes in Afrika, maar die heeft, geloof ik, China al in handen.
Boer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kapsalon... ik ken het alleen maar van dit forum, maar de gedachte alleen al...
Jij woonde toch in de provincie Utrecht? Ga je nooit in de stad stappen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Maitje het volgende:
Ik heb het nog nooit gegeten.. moet er nu ook niet aan denken.
Reden genoeg dunkt mij..quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef EllaN het volgende:
Ik ga morgen weer voor het eerst sinds nieuwjaar uit.
Neen, dan focus ik me op andere uiers...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, heb jij na de kroegentocht in het weekend nog nooit een koe lopen melken?
nobody's ugly after midnightquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, dan focus ik me op andere uiers...
Eindelijk van de tentamens en deadlines af (op eentje na..). Dat mag gevierd wordenquote:
Vroegah toen AchJa nog niet bij defensie werkte....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, dan focus ik me op andere uiers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |