Nog wel eens naar een concert van geweest in Den Haagquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Taint no big thing
To wait for the bell to ring
Taint no big thing
The toll of the bell
Aggravated - spare for days
I troll downtown the red light place
Jump up bubble up - whats in store
Love is the drug and I need to score
Hier maken ze geen kans (doen ook niet mee) laatste TK verkiezingen 0,35 %quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben de SGP hier acht jaar geleden verdreven uit de raad. In de buurgemeenten is de SGP still going strong. Sterker, daar wonnen ze afgelopen maart zelfs een extra zetel.
Bofkont. En houden zo!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier maken ze geen kans (doen ook niet mee) laatste TK verkiezingen 0,35 %
Ik ben blij dat ik in een ketterse stad woon, hier heeft de CU nog net één zetelquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier maken ze geen kans (doen ook niet mee) laatste TK verkiezingen 0,35 %
Op de regionale sites. RTV-Oost heeft in jouw geval vast al iets gepeild.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kun je de huidige peilingen vinden van de provincies?
Ik ga lachen als jij bestuurd wordt door een een SGP CU PVV college.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een ketterse stad woon, hier heeft de CU nog net één zetel
Hier is bij de afgelopen raadsverkiezingen de CU weer van 2 naar 1 gegaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een ketterse stad woon, hier heeft de CU nog net één zetel
Dan moet de PVV even 40% van de stemmen halen en dan ook nog eens niet ten kostte van SGP en CUquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga lachen als jij bestuurd wordt door een een SGP CU PVV college.
Alles mag. We hebben hier vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben fan geworden vannacht Elbert Dijkgraaf
Mag dit?
Hier is het nu:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is bij de afgelopen raadsverkiezingen de CU weer van 2 naar 1 gegaan. En CDA bakte er ook niet veel van.
Lijkt mij wel een leuke combinatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga lachen als jij bestuurd wordt door een een SGP CU PVV college.
Ik heb het ook gemistquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Heb ik een avondje gewerkt, meteen een 2 topieks durende ruzie tussen mijn favoriete mlg en php gemist. Kunnen jullie de volgende keer niet wachten totdat GS-mediator er weer is?
Danku!
OKquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles mag. We hebben hier vrijheid van meningsuiting
W'rom?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Holograph het volgende:
Google heeft het Android 3.0 interface naar mijn gebruikersnaam vernoemd, wat een eer!
Hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier is het nu:
PvdA 7
VVD 6
CDA 3
GroenLinks 5
SP 7
D66 4
Zuid Centraal 3
Pro Arnhem 2
CU 1
TON 1
Maar de PvdA zit niet in het college, hebben ze mede aan hun eigen gepruts te danken
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef eriksd het volgende:
Fantastische band.
Laatste clip btw voor vandaag.
Mij niet, CU is een vreselijke partij, dan nog liever de SGP.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke combinatie
Misschien moeten we de vrijheid van meningsuiting toch een beetje aan banden leggenquote:
Je wilt een veredeld staatssecretariaat opwaarderen tot een ministerspost die een vice-premier waardig isquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij niet, CU is een vreselijke partij, dan nog liever de SGP.
Nee ik wil graag een echte rechts-conservatief kabinet, beetje deze opstelling President Wiegels, vice-premier Geert en tevens minister van immigratie, Teeven minister van veiligheid, Weekers op financiën, Agema op de zorg, Bosma op onderweis en kultuur, Van Baalen op defensie.
Shit, ik dwaal af.
Hee arbeider alles goed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Heb ik een avondje gewerkt, meteen een 2 topieks durende ruzie tussen mijn favoriete mlg en php gemist. Kunnen jullie de volgende keer niet wachten totdat GS-mediator er weer is?
Danku!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien moeten we de vrijheid van meningsuiting toch een beetje aan banden leggen
Hall & Oatesquote:
Ergens moet een grens getrokken worden, regels zijn regels.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef betyar het volgende:
hmm, Erik je hebt wel een voorliefde voor ontzettende jankerige gay-muziek waar een gemiddeld stelletje voor de eerste keer nog niet op wil neuken al kregen ze de condooms gratis.
CU is ook OKquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij niet, CU is een vreselijke partij, dan nog liever de SGP.
Nee ik wil graag een echte rechts-conservatief kabinet, beetje deze opstelling President Wiegels, vice-premier Geert en tevens minister van immigratie, Teeven minister van veiligheid, Weekers op financiën, Agema op de zorg, Bosma op onderweis en kultuur, Van Baalen op defensie.
Shit, ik dwaal af.
Dat zijn de 80's.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef betyar het volgende:
hmm, Erik je hebt wel een voorliefde voor ontzettende jankerige gay-muziek waar een gemiddeld stelletje voor de eerste keer nog niet op wil neuken al kregen ze de condooms gratis.
Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CU is ook OK
Ik wil graag een zeer conservatieve combinatie. Niet links en niet rechts
Alle volksvoorzieningen bij overheid, rest markt
Anti Europa. Joods christelijke land
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef betyar het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
![]()
Die jaren tachtig homoherrie is gewoon niet om aan te horen
dat weet ik, ik ben ook opgegroeid in die herrie. Ben blij dat ik de jaren 90 bewuster mee heb gemaakt.quote:
Je bent gewoon jaloers. Iedereen heeft zijn minpunten, bij mij is dat een klein aspect: jaren 80 muziek voorliefde. Bij jou is dat links zijn, das veel erger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef betyar het volgende:
toevallig nog over gehad op het werk vandaag en we kwamen tot de conclusie dat er verdomd weinig goede muziek is gemaakt in de jaren '80. Behalve dan in Nederland (Doe Maar).quote:
We kunnen elkaar deels vinden, ik weet alleen niet wat jij precies bedoeld met ''joods/christelijk''. Als dat inhoud dat ik op zondag niet kan winkelen of dat ik gestimuleerd word om in de kerk te gaan zitten dan zeg ik nee. Als je bedoelt dat veel van onze normen en waarden voortvloeien uit het joden/chr -dom dan ben ik het met je eens, sterker nog, die moeten we koesteren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CU is ook OK
Ik wil graag een zeer conservatieve combinatie. Niet links en niet rechts
Alle volksvoorzieningen bij overheid, rest markt
Anti Europa. Joods christelijke land
Oef, volgens deze redenering heb ik het wel erg slecht getroffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Iedereen heeft zijn minpunten, bij mij is dat een klein aspect: jaren 80 muziek voorliefde. Bij jou is dat links zijn, das veel erger.
Zou een prachtsamenleving zijn .quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik zet liever in op vooruitgang dan op de jaren '50.
Dijkgraaf is inhoudelijk wel sterk, alleen heeft die vlerk wel het initiatief genomen om peuken weer duurder te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop btw dat Mutant01 mij nog aardig vind nu ik fan ben van Elbert Dijkgraaf
He, multinational-in-de-dop, met mij prima! Hoe was jouw avond?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Iedereen heeft zijn minpunten, bij mij is dat een klein aspect: jaren 80 muziek voorliefde. Bij jou is dat links zijn, das veel erger.
Ik vind de 80's wel wat hebben. Het is qua muziek een vrij divers tijdperk. Het laatste decennium is pas erg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
toevallig nog over gehad op het werk vandaag en we kwamen tot de conclusie dat er verdomd weinig goede muziek is gemaakt in de jaren '80. Behalve dan in Nederland (Doe Maar).
Vergeleken met die bagger is zelfs dit zo slecht nog niet
Neuh die vijver is maar heel klein.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou een prachtsamenleving zijn .
Ik denk als er zo'n partij komt, dan wordt het een succes
maw het gilde was dicht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
He, multinational-in-de-dop, met mij prima! Hoe was jouw avond?
Jaren 50 is wel heel erg overdreven he? Maar het progressieve denken is langzaam aan wel aan het stranden, en het conservatisme rukt op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou een prachtsamenleving zijn .
Ik denk als er zo'n partij komt, dan wordt het een succes
Ook al zo'n baggerquote:
Dat is de lokale kroegquote:
Er borrelt toch wel wat onder de oppervlakte hoor. Maar wat betreft de wereldsterren en hits heb je gelijk, dat is allemaal prut.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind de 80's wel wat hebben. Het is qua muziek een vrij divers tijdperk. Het laatste decennium is pas erg.
Ja we vergrijzenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaren 50 is wel heel erg overdreven he? Maar het progressieve denken is langzaam aan wel aan het stranden, en het conservatisme rukt op.
Ga toch weg man. The Cure, The Smiths, The Housemartins, New Order, Madness, Kate Bush etc etc etcquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
toevallig nog over gehad op het werk vandaag en we kwamen tot de conclusie dat er verdomd weinig goede muziek is gemaakt in de jaren '80. Behalve dan in Nederland (Doe Maar).
Vergeleken met die bagger is zelfs dit zo slecht nog niet
Moeilijk figuur. Herkansing dan.quote:
Precies. Wacht maar tot die bejaarden het loodje leggen. Let the good times rollquote:
En de 90's dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind de 80's wel wat hebben. Het is qua muziek een vrij divers tijdperk. Het laatste decennium is pas erg.
Ik volg je niet, vertel voor de niet-insiders wat "het gilde" isquote:
De 90's zijn echt top, qua hele tijdperk. Ik heb het gevoel dat alles, de samenleving als geheel, stukken relaxter was.quote:
Nee joh:quote:
The Ramones, iggy pop, velvet underground, Bowie, The sex pistols noem maar op...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Morendo het volgende:
Wat is eigenlijk typisch 70's, ABBA ofzo? Maar wat nog meer....
Links Nederland zingt:quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh:
Islamisering, here we come!
Punk, das waar. Maar dat is een niche. Elton John had je natuurlijk.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
The Ramones, iggy pop, velvet underground, Bowie, The sex pistols noem maar op...
Het gilde http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterijquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik volg je niet, vertel voor de niet-insiders wat "het gilde" is
Ik laat tegenwoordig niet voor niets mn baard staan. Hoort nou eenmaal bij de integratie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Holograph het volgende:
[..]
Links Nederland zingt:
Is overigens wel een goed nummer.
Someone asked to be rickroll'dquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Punk, das waar. Maar dat is een niche. Elton John had je natuurlijk.....
Dat laatste is wel hoopgevendquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaren 50 is wel heel erg overdreven he? Maar het progressieve denken is langzaam aan wel aan het stranden, en het conservatisme rukt op.
quote:
Och, wat is dat extreem slecht.quote:
Ah, okay. Niet bekend met dergelijke fenomenen hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterij
route naar gilde
[ link | afbeelding ]
Dat is een schuur? In the middle of nowhere?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gilde http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterij
route naar gilde
[ link | afbeelding ]
Noem Bowie maar niche. of Crosby, Stills & Nash, Neil Young.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Punk, das waar. Maar dat is een niche. Elton John had je natuurlijk.....
Nee dat is de gilde accommodatie. Wel in het buitengebiedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is een schuur? In the middle of nowhere?
Metallica rules altijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:28 schreef Holograph het volgende:
[..]
TDTNC is een van de beste nummers van Metallica.
mag er ook zijn.
Vergeleken met de 60's was het natuurlijk een mager decennium. Christiane F. was natuurlijk een behoorlijke cultfilm.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Noem Bowie maar niche. of Crosby, Stills & Nash, Neil Young.
Is altijd gezellig. Een gezonde competitie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay. Niet bekend met dergelijke fenomenen hier.
Ajaxquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
Morgen komt de grootste club van het noordelijk halfrond in actie.
Klopt, er was consensus, Paarsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 90's zijn echt top, qua hele tijdperk. Ik heb het gevoel dat alles, de samenleving als geheel, stukken relaxter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |