Kende dit niet, geweldige site zo te zienquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Net notenmix, musli en noten voor de sla besteld bij sportsnuts.nl
Ben benieuwd, goede gezonde noten.
Vraagje over mijn magere kwark, eet dit met musli en honing om het weg te krijgen maar mag het met honing?
Goeie, gelijk morgen even bananen kopen. Had er gister een wortel in maar die combi is niet zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heel klein beetje suiker met bananenstukjes in je kwark doet wonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
IMAGESHACK DOET HET NIET PERRY, TINYPIC JONGEquote:
Ik zou 6 maaltijden doen en KCAL maakt niet uit, je moet zoveel KCAL hebben per dag hoeveel je nodig hebt op VVM (Vet vrije massa).quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga morgen ook cutten, afgelopen weken teveel gegeten/ te weinig getraind door iets wat ik hier liever niet bespreek if you dont mind:P
weinig vet, veel eiwitten voor spierbehoud. leven op water, en geen zoete drankjes.
5 maaltijden op een dag, weinig kcal.
maar hoe zit het met cardio?
lage intensiteit, lange duur was het toch?
komende weken maar even erin lassen na de krachttraining dan
Dit is een iets oudere foto ben inmiddels 5 kg zwaarder, maar borst loopt denk ik iets achter ja. bench ongeveer 8*70kg op 78kg bodyweight. Dit was toen ik net begon met trainen half jaartje geleden. Maar ging mij er meer om of dat dit echt maar 8% bf was wat die site zei want ik dacht dat het iets hoger zou zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IMAGESHACK DOET HET NIET PERRY, TINYPIC JONGE
[ afbeelding ]
En waar is je borst? Train je die wel?
Ik DENK rond de 12%..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dit is een iets oudere foto ben inmiddels 5 kg zwaarder, maar borst loopt denk ik iets achter ja. bench ongeveer 8*70kg op 78kg bodyweight. Dit was toen ik net begon met trainen half jaartje geleden. Maar ging mij er meer om of dat dit echt maar 8% bf was wat die site zei want ik dacht dat het iets hoger zou zijn.
ook op de niet-traindagen? dan werk ik meestal van 6 tot 10-11, vakkenvullen ik heb het idee dat ik dan ook aardig wat beweeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou 6 maaltijden doen en KCAL maakt niet uit, je moet zoveel KCAL hebben per dag hoeveel je nodig hebt op VVM (Vet vrije massa).
Gewoon voor in het cutten veel eiwit, weinig koolhydraten en vetten.
Veel water en rond de 0,5 L melk per dag sowieso.
Cardio gewoon proberen rond de 500 KCAL per dag te verbranden.
Jep, ook de niet traindagen, gewoon proberen om de 3 uur te eten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ook op de niet-traindagen? dan werk ik meestal van 6 tot 10-11, vakkenvullen ik heb het idee dat ik dan ook aardig wat beweeg.
Als je tijd hebt om op fok te posten en een uurtje niks te doen hebt kun je toch trainen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Agentperry het volgende:
Het is zo frusterend hier te kijken en te willen trainen maar het gewoon niet kunnen. Had mezelf ook als doel gesteld de 82kg te halen voor juli, wat waarschijnlijk wel gelukt was als ik niet noodgedwongen moet minderen.
Peper en wat stukjes augurk.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef stoeltafel het volgende:
Net weer lekker getraind. Nieuwe reps nu 4*8 alleen moet het gewicht worden verhoogd bij set 2/3/4? Heb het nu niet gedaan.
Ander vraagje, eet nu 4 boterhammen met tonijn in water, wel oke maar vind het een beetje flauw. Wat zou ik er nog op mogen/kunnen doen?
Tonijn even in de pan gooien en warm maken, dan is het best goed te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef stoeltafel het volgende:
Net weer lekker getraind. Nieuwe reps nu 4*8 alleen moet het gewicht worden verhoogd bij set 2/3/4? Heb het nu niet gedaan.
Ander vraagje, eet nu 4 boterhammen met tonijn in water, wel oke maar vind het een beetje flauw. Wat zou ik er nog op mogen/kunnen doen?
Nee mijn gym is in de stad waar ik studeer en dat is nu nog een uur reizen+ ik heb geen weekend ov. En de enige gym die hier in de buurt ligt is poep, alleen maar apparaten. En voor de eerst volgende gym moet ik 45 minuten fietsen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:28 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om op fok te posten en een uurtje niks te doen hebt kun je toch trainen?
Kwark.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie meestal rond deze tijd?
O magere kwark met müsli en melk
L 4 boterhammen tonijn in water
O aardappels bal gehakt en groent
Tussendoortjes rijstewafels en veel water
Alleen heb nu vet honger, boterham met pindakaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |