Lijkt me heel sterk.. 20% is vrij dik. Ik ben 1.82, weeg 85 en heb een vetpercentage van 14,5. Als je echt 20% had zou je een stuk zwaarder wegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef stoeltafel het volgende:
Weeg nu 78 kilo en ben 1.80m en vetprecentage is denk ik ruim 20% maar dit is een wilde gok.
hier vind je nog simpelere plaatjes, ook meer lichaamsgewicht gerichtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dankje, zal eens kijken.
Was zelf al een beetje aan de slag gegaan via die youtube filmpjes, dan krijg je zo iets:
[ afbeelding ]
En dat wou ik dan uitprinten, maar helaas hebben ze niet alle oefeningen.
lees je post nog eens terug, ik ben het eens met je impliciete uitspraak dat een vetpercentage snel te hoog of te laag wordt geschat maar je uitspraak dat iemand zwaarder zou moeten wegen bij een vetpercentage van 20% gaat nergens over.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk.. 20% is vrij dik. Ik ben 1.82, weeg 85 en heb een vetpercentage van 14,5. Als je echt 20% had zou je een stuk zwaarder wegen.
78 kg bij een lengte van 1.80.. Dat is al niet zwaar, dan lijkt het mij toch bijna onmogelijk een vetpercentage van 20% te hebben..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:43 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
lees je post nog eens terug, ik ben het eens met je impliciete uitspraak dat een vetpercentage snel te hoog of te laag wordt geschat maar je uitspraak dat iemand zwaarder zou moeten wegen bij een vetpercentage van 20% gaat nergens over.
Goed van je om met de medicatie te stoppen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kick! Ben gestopt met de medicatie. Te veel bijwerkingen in de vorm van geen eetlust, niet kunnen slapen enzo. Even paar vragen over eten.
Heb vanmorgen 1 glas verse jus gehad en 4 bruine boterhammen met een blikje tonijn in olie. Vet lekker, prima ontbijt?
Woon nu een tijdje alleen en als avond eten heb ik
Rijst met een blikje tonijn en olie met een appel en wat rozijnen
Kipfilet in marinade die ik grill en sla
Verder veel water en goede tussendoortjes eten
Ben aan het proberen om wat vaker te eten ivm stofwisselingen en natuurlijk vet te verliezen. Dit is vrij makkelijk omdat ik veels te slecht at. Vaak in de avond nog pizza's bestellen, weekenden veel bier, chips, chocolade enz maar ben me ervan bewust.
Super goede week gehad met sporten en voeding deze weekWeeg nu 78 kilo en ben 1.80m en vetprecentage is denk ik ruim 20% maar dit is een wilde gok.
Train altijd met reps van 12-10-8 en soms haal ik dan de 8 niet of net wel. Is het beter om over te gaan naar 3 x 8? Dan pas ik het gelijk maandag aan.quote:Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.
Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)
Ghehe, dat ben net ik, al kan je bij mij al redelijk wat spieren zien als ik ze aanspan vooral.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:51 schreef Spartacus911 het volgende:
een skinny fat guy bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tips. Het bruin brood is al volkoren brood dus dat kan gewoon blijven. Heb ook al enkele blikjes tonijn in water maar dat vind ik echt niks. Moet ook nog normaal kunnen leven:) Verder hoef ik echt niet zo breed te worden als jullie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed van je om met de medicatie te stoppen.
Verder zou ik bruin brood vervangen voor volkoren brood.
Blikje tonijn in olie vervangen door blikje tonijn in water, tevens kun je wat augurkjes snijden en peper toevoegen om de tonijn lekker te maken.
Verder kun je proberen om verse jus te vervangen door sinsasappel op eten voor meer Vit. C.
Bij je avondeten zou ik de tonijn ook vervangen voor tonijn in water en de kipfilet koken in plaats van grillen. Probeer ook zilvervliesrijst te eten (koken) in plaats van andere rijst.
Verder is het wel goed, probeer dit is. Is minder vet en gezonder.
Daarom zei ik dat je misschien de tonijn in water kon combineren met gesneden augurkjes en peper.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Het bruin brood is al volkoren brood dus dat kan gewoon blijven. Heb ook al enkele blikjes tonijn in water maar dat vind ik echt niks. Moet ook nog normaal kunnen leven:) Verder hoef ik echt niet zo breed te worden als jullie.
Zal straks een foto posten van 6 jaar geleden. Had toen 0 kracht training gedaan, wel 2 maanden iedere dag 30min hard gelopen in Miami, daarom was ik ook zo bruin op de foto maar dit is mijn streef foto. Dus echt niet breed maar wel licht gespierd. Ben al aardig op weg, mede door jullie tips, thnx!
Door 3/4/5 keer in de week 30min te sporten en krachttraining te doen weet ik zeker dat ik kan bereiken wat ik wil. Verder let ik goed op mijn eten en dit scheelt al 50%. At echt te slecht, zovaak pizza's eten, fucking veel bier, enz maar wel heel lekker. Wat goede motivatie geeft is dat ik mijn vriendin oveer 7 weken ga opzoeken in het buitenland, stage
Dat laatste is niet nodig. Je spieren moeten ook rust hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef DurumDoner het volgende:
Nieuw schematje, wat vinden jullie ervan?
Dag 1
Benen
Squat
Lunges
Leg Press
Leg Extension
Calf Raises
Borst
Bench Press
Incline Dumbell Press
Cable Flyes
Dag 2
Rug
Pull-ups/Pull-down
Barbell Rows
Deadlift
Seated Rows
Reverse Lat Pull Down
Biceps
Barbell Curls
Dumbell Curls
Cable Curls
Dag 3
Schouders
Behind the Neck Press
Seated Side Raises
Upright Rows
Rear Delt Pull
Shrugs
Triceps
Dips
Bar Pushdown
Rope Pulldown
Schiet er maar eens op mensen! Ben benieuwd wat anders/beter kan.
Verder doe ik nog 1 in de week een circuit-training waarin ik in 50 minuten het hele lichaam train eigenlijk.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Verder zou ik het zo doen:
Dag 1: Borst, Triceps
Dag 2: Rug, Biceps
Dag 3: Schouders, Benen.
quote:
Doe nog 1 dag die circuit training, 1 avond zaalvoetbal + vaak 1 x hardlopen in het bos. Vind het genoeg zo.quote:
Zeker maar hou echt niet van augurk. Hier is de foto van 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat je misschien de tonijn in water kon combineren met gesneden augurkjes en peper.
Honing is stukken beter dan suiker, maar als het kan, liever nietquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Net notenmix, musli en noten voor de sla besteld bij sportsnuts.nl
Ben benieuwd, goede gezonde noten.
Vraagje over mijn magere kwark, eet dit met musli en honing om het weg te krijgen maar mag het met honing?
Heel klein beetje suiker met bananenstukjes in je kwark doet wonderen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Net notenmix, musli en noten voor de sla besteld bij sportsnuts.nl
Ben benieuwd, goede gezonde noten.
Vraagje over mijn magere kwark, eet dit met musli en honing om het weg te krijgen maar mag het met honing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |