Af en toe drink ik met Jackquote:
Dat weet ik wel. Door vriendinnen met foute vriendjes heb ik wel gezien hoe dat gaat en ook dat je dat soort dingen 9 van de tien keer keihard aan kan zien kopen als je je kop niet in het zand steekt.quote:
I'am hungover stay the fuck awayquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Morgen met kater een t-shirt scoren jeej en dan vervolgens met dat ding aan gaan werken
Ken je die ook al? En Glen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af en toe drink ik met Jackgoeie gozer
Ja en Johnnyquote:
Jah maar had het niet over vriendjes in dit geval..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Door vriendinnen met foute vriendjes heb ik wel gezien hoe dat gaat en ook dat je dat soort dingen 9 van de tien keer keihard aan kan zien kopen als je je kop niet in het zand steekt.
Please do tellquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik heb trouwens vanmiddag 4 jochies een veeg uit de pan gegeven in de bus.
Ga jij maar wijn drinken anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah maar had het niet over vriendjes in dit geval..Maargoed blijf jij lekker met je eigen kop in je nogal grote ego hangen
Ook goed!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en Johnny
Jan spreek ik het meest trouwens
Respectquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Die jaquote:
Ik vd week een marokkaan, maar das een lang verhaal en geen zin om te typen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!quote:
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....quote:
Begin er dan ook niet over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vd week een marokkaan, maar das een lang verhaal en geen zin om te typen.
Iets teveel hooi op de vork?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....
Damn. Heb je enig idee wat de oorzaak is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!
Dus ik draai me om: Anders blijf jij ff lekker met je pootjes van me af!
Hij: Maar ik heb geen pootjes. (met zo'n bek er ook bij he)
Ik: Kan me niet schelen, je blijft gewoon met je jatten van mensen af die bij je in de bus zitten verdomme!
Ze hielden wel op.
Eerst stompen, dan praten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!
Dus ik draai me om: Anders blijf jij ff lekker met je pootjes van me af!
Hij: Maar ik heb geen pootjes. (met zo'n bek er ook bij he)
Ik: Kan me niet schelen, je blijft gewoon met je jatten van mensen af die bij je in de bus zitten verdomme!
Ze hielden wel op.
Ja denk het... het is fucking 16 uurtjes maar.... Alleen denk ik dat ik het nog niet trek om 100% van de tijd in de winkel te staan en sociaal te doen naar klanten enzo...quote:
De " Hageneeseuh" aanpak.quote:
Kluts: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
Ze hielden wel op.
Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Kluts: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Deo spuitbus in je tas houden. Als je het in hun gezicht spuit, werkt het net zo fijn als peppersprayquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.
Je moet het niet zien als falen. Je hebt het iig geprobeerd en het valt blijkbaar wat tegen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja denk het... het is fucking 16 uurtjes maar.... Alleen denk ik dat ik het nog niet trek om 100% van de tijd in de winkel te staan en sociaal te doen naar klanten enzo...
* Lotusss faalt weer eens
Gewoon die AIVD bellen die weten wel raad met dat soort mensenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.
De andere reizigers waren al in shock dat ik ze erop aansprak, aan hun gezichten te zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Deo spuitbus in je tas houden. Als je het in hun gezicht spuit, werkt het net zo fijn als pepperspray
Mja dat dus.... maar wel klote. Morgen naar HA om te overleggen over evt nog meer therapie of aanpassing pillen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als falen. Je hebt het iig geprobeerd en het valt blijkbaar wat tegen.
Het was erger gewwest als je het niet geprobeerd had. Het zit er nu misschien nog ff niet in, das kut, maar dat komt ook goed.
Ze waren een jaar of 10.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon die AIVD bellen die weten wel raad met dat soort mensen
Inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze waren een jaar of 10.
Dit was veel leuker.
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Oh, je bedoelt de losse handjes aanpak?
Echt welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?
Als ze mij meeneemt en we elkaar opeen stapelen wordt het best wat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?
quote:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uitquote:
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uit
Geen idee.quote:
Van die dikke mensen zijn er vandaag de dag nog steeds hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uit
Huh, wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: ik begrijp nu in een keer waarom je van de bank af bent gerold.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
Miss B. Ik heb vandaag nog over jou gekletst.
Ja, ik denk, ik zeg het maar vast, dat je ex daar niet later een ander verhaal van maakt.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik zeg het maar vast, dat je ex daar niet later een ander verhaal van maakt.
Maar ik was bij Dev.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net Huppelmuts op de radio.
Wát een dame.
Dat ik binnenkort zombiefilms met je ga kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
En wat hebben jullie besproken, nou, nou? Alles goed met 'm?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik binnenkort zombiefilms met je ga kijken.
Ja, hij heeft oorontsteking.
Dus dit keer was het een pluspunt dat ik zo'n schetterbek ben.
Als ze nog een keer op de radio komt, dan wil ik daar speciaal ONZ radio wel voor aanzetten na zo'n opmerking. ;Dquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net Huppelmuts op de radio.
Wát een dame.
Hey paardenmeisjequote:
Ik was ook al heul lang niet meer bij Dev geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja ik spreek ze veel te weinig...
Ik heb vanmiddag aan je gedachtquote:
Jij bent dan ook geen Single. Jij bent CL.quote:
Beetje moequote:
Ik ben opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Single. Jij bent CL.
Drukquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje moe![]()
Ik ben toe aan vakantie en zulks....
En hoe is alles in het hoge noorden?
Same herequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij komt het gros van mijn muziek echt uit de tijd dat ik nog niet eens geboren was.
Ik zat tegenover de wienerquote:
Maakt niet uit toch? Want goede muziek is tijdloos.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij komt het gros van mijn muziek echt uit de tijd dat ik nog niet eens geboren was.
quote:
Nou niet overdrijven hequote:
Blondiequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Jij was clown?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is ooit mijn werk geweest.
Even overleggenquote:
True. Het is vooral typerend voor wat er de afgelopen 20 jaar is uitgebracht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Want goede muziek is tijdloos.
Heel veel succes jij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
DrukTentamens, tentamens en tentamens. En van 't weekend begin ik met voorbereidingen voor m'n stage. Maar dat is wel leuk
quote:
Ik vind zoveel nieuwe muziek zielloos om de een of andere reden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Het is vooral typerend voor wat er de afgelopen 20 jaar is uitgebracht.
Vind heus wel eens wat leuk wat in de top40 voorbijkomt (hoewel zelden tegenwoordig).
Maar het is altijd dezelfde muziek die op lange termijn mooi blijft.
Ouders hadden vroeger altijd muziek aan, dus dat scheelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |