His loss not minequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slecht in manipuleren, matig in pijpen begrijp ik.
Neuh, zij is een mannenhater. En niet zomaar eentje, ze is voorzitter van de club van mannenhaters. Die neemt echt niks van mij aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Of jij wilt gewoon lief doen om een goed blaadje bij haar te halen
quote:
Dat was Seven toch al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, zij is een mannenhater. En niet zomaar eentje, ze is voorzitter van de club van mannenhaters. Die neemt echt niks van mij aan.
Die is van de Belgische divisie.quote:
Die is pot toch? Of is ze nu ook al vrouwenhater?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, zij is een mannenhater. En niet zomaar eentje, ze is voorzitter van de club van mannenhaters. Die neemt echt niks van mij aan.
Dat is een logisch gevolg als je alle mannen haat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Kluts het volgende:
Die is pot toch? Of is ze nu ook al vrouwenhater?
Aha, een mevrouw met meer snor dan een meneer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Potten zijn ook manwijven he.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg als je alle mannen haat.
Mannen haten vind ik zo nutteloos.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg als je alle mannen haat.
Een beetje vrouw verzint daar wel een mooie smoes bij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Kluts het volgende:
Potten zijn ook manwijven he.
Lastig dit.
Niet spotten met snorren, dat is de enige positieve eigenschap die ik van moeders heb meegekregen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een mevrouw met meer snor dan een meneer!
Mannenhaatsters zijn dan ook meestal gewoon wijven die de verkeerde vent uitkiezen.quote:
wedstrijdje doen?quote:
Ik verwacht van iemand die emotioneel is en aan de alcohol zit ook niet echt veel gezond verstandquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft dan ook verder weinig te maken met gezond verstand.
Ik blijf wel gewoon hetero dan. Zucht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje vrouw verzint daar wel een mooie smoes bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |