Ik ben opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Single. Jij bent CL.
Drukquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje moe![]()
Ik ben toe aan vakantie en zulks....
En hoe is alles in het hoge noorden?
Same herequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij komt het gros van mijn muziek echt uit de tijd dat ik nog niet eens geboren was.
Ik zat tegenover de wienerquote:
Maakt niet uit toch? Want goede muziek is tijdloos.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij komt het gros van mijn muziek echt uit de tijd dat ik nog niet eens geboren was.
quote:
Nou niet overdrijven hequote:
Blondiequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Kluts het volgende:
Jij was clown?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is ooit mijn werk geweest.
Even overleggenquote:
True. Het is vooral typerend voor wat er de afgelopen 20 jaar is uitgebracht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Want goede muziek is tijdloos.
Heel veel succes jij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
DrukTentamens, tentamens en tentamens. En van 't weekend begin ik met voorbereidingen voor m'n stage. Maar dat is wel leuk
quote:
Ik vind zoveel nieuwe muziek zielloos om de een of andere reden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Het is vooral typerend voor wat er de afgelopen 20 jaar is uitgebracht.
Vind heus wel eens wat leuk wat in de top40 voorbijkomt (hoewel zelden tegenwoordig).
Maar het is altijd dezelfde muziek die op lange termijn mooi blijft.
Ouders hadden vroeger altijd muziek aan, dus dat scheelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |