Af en toe drink ik met Jackquote:
Dat weet ik wel. Door vriendinnen met foute vriendjes heb ik wel gezien hoe dat gaat en ook dat je dat soort dingen 9 van de tien keer keihard aan kan zien kopen als je je kop niet in het zand steekt.quote:
I'am hungover stay the fuck awayquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Morgen met kater een t-shirt scoren jeej en dan vervolgens met dat ding aan gaan werken
Ken je die ook al? En Glen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af en toe drink ik met Jackgoeie gozer
Ja en Johnnyquote:
Jah maar had het niet over vriendjes in dit geval..quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Door vriendinnen met foute vriendjes heb ik wel gezien hoe dat gaat en ook dat je dat soort dingen 9 van de tien keer keihard aan kan zien kopen als je je kop niet in het zand steekt.
Please do tellquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik heb trouwens vanmiddag 4 jochies een veeg uit de pan gegeven in de bus.
Ga jij maar wijn drinken anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah maar had het niet over vriendjes in dit geval..Maargoed blijf jij lekker met je eigen kop in je nogal grote ego hangen
Ook goed!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en Johnny
Jan spreek ik het meest trouwens
Respectquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Die jaquote:
Ik vd week een marokkaan, maar das een lang verhaal en geen zin om te typen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!quote:
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....quote:
Begin er dan ook niet over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vd week een marokkaan, maar das een lang verhaal en geen zin om te typen.
Iets teveel hooi op de vork?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....
Damn. Heb je enig idee wat de oorzaak is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet waarschijnlijk ontslag vragen omdat ik een halve paniekaanval krijg als ik naar mijn werk moet....
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!
Dus ik draai me om: Anders blijf jij ff lekker met je pootjes van me af!
Hij: Maar ik heb geen pootjes. (met zo'n bek er ook bij he)
Ik: Kan me niet schelen, je blijft gewoon met je jatten van mensen af die bij je in de bus zitten verdomme!
Ze hielden wel op.
Eerst stompen, dan praten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat in de bus, achter me zo'n stukje met 4 stoeltjes. Zaten van de superirritante kereltjes achter me, maar boeiend, ik heb toch een koptelefoon op. Voel ik iemand aan mijn haar trekken, dus ik dacht eerst "Dat heb ik vast verkeerd". Daarna nog een keer!
Dus ik draai me om: Anders blijf jij ff lekker met je pootjes van me af!
Hij: Maar ik heb geen pootjes. (met zo'n bek er ook bij he)
Ik: Kan me niet schelen, je blijft gewoon met je jatten van mensen af die bij je in de bus zitten verdomme!
Ze hielden wel op.
Ja denk het... het is fucking 16 uurtjes maar.... Alleen denk ik dat ik het nog niet trek om 100% van de tijd in de winkel te staan en sociaal te doen naar klanten enzo...quote:
De " Hageneeseuh" aanpak.quote:
Kluts: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
Ze hielden wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |