Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Kluts: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Deo spuitbus in je tas houden. Als je het in hun gezicht spuit, werkt het net zo fijn als peppersprayquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.
Je moet het niet zien als falen. Je hebt het iig geprobeerd en het valt blijkbaar wat tegen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja denk het... het is fucking 16 uurtjes maar.... Alleen denk ik dat ik het nog niet trek om 100% van de tijd in de winkel te staan en sociaal te doen naar klanten enzo...
* Lotusss faalt weer eens
Gewoon die AIVD bellen die weten wel raad met dat soort mensenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.64 en ze waren marokkaans/somalisch. Vooral die laatste staan bekend om hun kwaliteiten op genocide-gebied.
De andere reizigers waren al in shock dat ik ze erop aansprak, aan hun gezichten te zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Deo spuitbus in je tas houden. Als je het in hun gezicht spuit, werkt het net zo fijn als pepperspray
Mja dat dus.... maar wel klote. Morgen naar HA om te overleggen over evt nog meer therapie of aanpassing pillen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als falen. Je hebt het iig geprobeerd en het valt blijkbaar wat tegen.
Het was erger gewwest als je het niet geprobeerd had. Het zit er nu misschien nog ff niet in, das kut, maar dat komt ook goed.
Ze waren een jaar of 10.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon die AIVD bellen die weten wel raad met dat soort mensen
Inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze waren een jaar of 10.
Dit was veel leuker.
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Oh, je bedoelt de losse handjes aanpak?
Echt welquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?
Als ze mij meeneemt en we elkaar opeen stapelen wordt het best wat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij overweegt serieus om ook maar es deze kant op te komen en te gaan rellen?
quote:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uitquote:
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uit
Geen idee.quote:
Van die dikke mensen zijn er vandaag de dag nog steeds hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat zagen die mensen uit jouw jeugd er verschrikkelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |