auwquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik had mijn contacten opgeslagen op mijn sim maar volgens mij ben ik ze kwijt
het waren meer dan 100 contactenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
auw
een pluspuntje kun je wel aan het toetsenbord wennen als je ze opnieuw gaat invoeren
Dat is balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Allemaal?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja, ik wilde iemand gaan smsen, kom ik erachter, nu mijn simkaartje in mijn oude mobiel gepropt en ben ze nu aan het overschrijven, ben 10 minuten bezig en ben nu pas bij de D....quote:
Oh. Dat is kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik wilde iemand gaan smsen, kom ik erachter, nu mijn simkaartje in mijn oude mobiel gepropt en ben ze nu aan het overschrijven, ben 10 minuten bezig en ben nu pas bij de D....
woow dat was pas engquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
pfff. Was maar kort toch. Vroegah was FOK! gewoon zomaar een paar dagen niet of nauwelijks bereikbaar.
Dat kan echt niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
pfff. Was maar kort toch. Vroegah was FOK! gewoon zomaar een paar dagen niet of nauwelijks bereikbaar.
GM, Danny & Breulsquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vaaaag En kut zegggggquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze staan al op mijn sim en nu poef weg
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben 15 minuten bezig en nu bij de F
ja maar dat gaat ook van FOK!tijd afquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoet
Wel handig om alle nummers die je niet meer nodig hebt weg te knikkerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoet
en het toetsenbord van je nieuwe telefoon te leren kennenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel handig om alle nummers die je niet meer nodig hebt weg te knikkeren.
door dat ben ik nu al bij de Jquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, het is soms tijd voor een schoonmaakbeurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik zei het je tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke leiden was inderdaad saai
zelfs breda stad is leuker/groter.
Haha, ja idd. Zijn daarna naar Den haag gegaanquote:
quote:
Delenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Omnomnom. Even een appelflap erbij gepakt.
De eerste, van een puzzelrit, na 2,5 uur slaap.quote:
Kom maar bij mij brengenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Omnomnom. Even een appelflap erbij gepakt.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
DelenIk ben gek op appelflappen ?
Wat wil je.quote:
Ik wil bier, en meeten.quote:
Niet zomaar bier...... Hertog Janquote:
Ik ook. Maar op het station hebben ze alleen heineken en bavariaquote:
Dankjequote:
Trouwenquote:
Kom je naar de meet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op het station hebben ze alleen heineken en bavaria
Ik heb een kriebelhoest en probeer dat te verdoven met alcohol maar dat wil nog niet goed lukken.quote:
Okidokiquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom maar bij mij brengen
Bavariaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Maar op het station hebben ze alleen heineken en bavaria
Hoi esmeralda, hoe gaat het met je sm-leven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Grrrr, nog iets wat mijn ouders doen om mij terug te pakken de verwarming uitdraaien op mijn kamer als ik weg ben zodat ik 's avonds het ijskoud heb op mijn kamer
Vaak werkt het wel!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een kriebelhoest en probeer dat te verdoven met alcohol maar dat wil nog niet goed lukken.
Weet ik niet.quote:
Het is dat je net zoń cool dansje voor me gedaan hebt, maar anders...quote:
Denk er maar goed over na!quote:
Wooh rellenquote:
Achja, kan gebeurenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel zonde van de appelflappen
quote:
Dat zal heus werken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Alleen met bier gaat 't me niet snel genoeg.Ik ga maar eens over op rum.
ahhhh oke!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
die had het nu druk op z'n werk enzo
Ja maar er is dan ook nog een andere meet, in Arnhem.quote:
Doe mij er ook 1?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Alleen met bier gaat 't me niet snel genoeg.Ik ga maar eens over op rum.
Okee sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is dat je net zoń cool dansje voor me gedaan hebt, maar anders...
Anders zou ik je ontvrienden.quote:
oh... kan dat niet in utrechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar er is dan ook nog een andere meet, in Arnhem.
nu nog in je telefoon zetten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
zo eindelijk klaar, 2,5 kantjes volgeschreven met nummers
Het is een gelderland meetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef NBT het volgende:
[..]
oh... kan dat niet in utrechtpfffff
Ja sorry, ik ben een rokerquote:
Puur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sure. Mixje? of puur? Ik heb een pittig mixje rum / chocolademelk atm. Best te doen!
Rellen is leuker. Vooral als het om jou en lipjes gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
haha
nee geen rellen, gewoon normaal
En dichterbij, hoef alleen maar een kwartier in de bus te zitten.quote:
oh dat scheelt wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dichterbij, hoef alleen maar een kwartier in de bus te zitten.
Dat hoeft niet meer want er is geen "jou en lipjes" meer dus hoeven er ook geen rellen meer door te ontstaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Puur.
[..]
Rellen is leuker. Vooral als het om jou en lipjes gaat.
Pics.quote:
Da's niet meer nodig. Nu ze moderator is en haar leven zich op FOK! afspeelt zijn al die sociale contacten toch verwaterd.quote:
Nogal. Anders is het een kwartier in de bus, en een uur in de trein. Maar als we samen gaan treinen dan wil ik misschien wel.quote:
Dat weet ik, maar dat hield jullie niet tegen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer want er is geen "jou en lipjes" meer dus hoeven er ook geen rellen meer door te ontstaan
quote:
Dan kan ik wel bij de klomp opstappen maar west is dichterbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Anders is het een kwartier in de bus, en een uur in de trein. Maar als we samen gaan treinen dan wil ik misschien wel.
[..]
Dat weet ik, maar dat hield jullie niet tegen.
Wel nice.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kan ik wel bij de klomp opstappen maar west is dichterbij
Mensen die denken dat die .zip überhaupt bestaat,quote:
Dat is waar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel nice.en dan kan je langer blijven
Een goede plek om meteen wat pics te maken zeg ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo nu even douchen, later kindjes
Gezelligquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is waar!Hmmmmmmmm.... als jij dan komt dan doe ik het wel
ik moet nog verder reizen en kom ook dus jij moet ook komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GezelligWant vanaf driebergen-zeist is het nog maar een kwartier ofzo tot utrecht
Klopt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GezelligWant vanaf driebergen-zeist is het nog maar een kwartier ofzo tot utrecht
Je komt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet nog verder reizen en kom ook dus jij moet ook komen
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet nog verder reizen en kom ook dus jij moet ook komen
Niet genoeg tijd voor tietenpics op de wc dus!quote:
het diepe zuidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
samen tieten pics maken ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd voor tietenpics op de wc dus!
Hoe diep ?quote:
Dat bedoel ikquote:
Waar stap jij op dannnnnnnnquote:
Heel diep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
in de buurt van maastricht
is dat diep genoeg?
[..]
jij ook
Arrrrrrnhem.quote:
Jij doucht snel.quote:
dan zitten we toch vanaf de klomp samen, dat is een klein halfuurtjequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel diep.
[..]
Arrrrrrnhem.
Nu alweer uit de douchequote:
hihi, snel klaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent wel snel klaar moet ik zeggen.
ja maar dat is beter dan een kwartier!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef NBT het volgende:
[..]
dan zitten we toch vanaf de klomp samen, dat is een klein halfuurtje
zeker welllllll!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi, snel klaar.
[..]
ja maar dat is beter dan een kwartier!
En anders gewoon carpoolen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Tdrone jij treint neem ik aan?
Moet je even kijken hoe laat je trein in Eindhoven is,
Mocht ik komen, kunnen we elkaar daar misschien al zien?
Samen biertjes drinken heeeuuuuuhhh!quote:
Zeker wel!!! BIER EN TIETEN MEET!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen biertjes drinken heeeuuuuuhhh!
Sorry maar helaas de pret is overquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Anders is het een kwartier in de bus, en een uur in de trein. Maar als we samen gaan treinen dan wil ik misschien wel.
[..]
Dat weet ik, maar dat hield jullie niet tegen.
dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Tdrone jij treint neem ik aan?
Moet je even kijken hoe laat je trein in Eindhoven is,
Mocht ik komen, kunnen we elkaar daar misschien al zien?
Maar alleen in de trein.quote:
Date je nu een andere fokker? En doe je daarmee ook aan sm?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Sorry maar helaas de pret is over
Wie weet bij andere fokkers ooit.
Wie zullen er nu weer een relatie verprutsen en er op fok over zeikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Sorry maar helaas de pret is over
Wie weet bij andere fokkers ooit.
Like doh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn![]()
ik moet nog even kijken of ik een uur eerder kan beginnen op mijn werk smorgens anders ben ik pas later daar
Ik niettttquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Wie zullen er nu weer een relatie verprutsen en er op fok over zeiken
dat is ook het domste wat ik heb gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
[..]
jaja we weten het crazy5465 ofzooquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
dat is ook het domste wat ik heb gedaanmaar hij heeft vroeger op andere accounts dit ook gedaan maar doet er niet meer toe
Ik ga niets meer over fok doen, haha heb er van geleerd.
Ik en chocoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:16 schreef NBT het volgende:
[..]
jaja we weten het crazy5465 ofzoowhatever
doegg
Omdat je met mij danst?quote:
Nee, je kan er binnen een maand uitgeschopt worden dus het is heel onzeker. Maar je kan er wel snel aan komen, als je het via de goede instellingen doet, met een reden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand ervaring met antikraak woningen in de omgeving van apeldoorn, deventer. Hoe dat zit , hoe snel je hier aan komt en hoe lang je hier kunt wonen?
Hmm oke, lastig. Maar moet thuis wel wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, je kan er binnen een maand uitgeschopt worden dus het is heel onzeker. Maar je kan er wel snel aan komen, als je het via de goede instellingen doet, met een reden.
Als je eenmaal in dat wereldje zit en je houdt oren en ogen open heb je zo weer een andere antikraakwoning.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, lastig. Maar moet thuis wel weg
het is dus best moeilijk om antikraak te wonen dus door de onzekerheid.. ?!]
Ja, de kans is groot dat je er opeens uitmoet en dan weer terug naar je ouders oid. Je kan beter iets langer doorzoeken naar iets met zekerheid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, lastig. Maar moet thuis wel weg
het is dus best moeilijk om antikraak te wonen dus door de onzekerheid.. ?!]
Gewoon gaan kraken, is leuker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als je eenmaal in dat wereldje zit en je houdt oren en ogen open heb je zo weer een andere antikraakwoning.
Nooit gedaan. Tegenwoordig lijkt het me ook lang zo leuk niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gaan kraken, is leuker.
Nee hoor, was maar een grapje, Ik heb niks met choco en zal ook waarschijnlijk nooit krijgen ook niet. Ik ben namelijk 12 jaar ouderquote:
Ik ook niet, maar ben in aardig wat kraakpanden geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Tegenwoordig lijkt het me ook lang zo leuk niet meer.
Nou en, moet kunnen. Ik en mn vriend schelen 8 jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, was maar een grapje, Ik heb niks met choco en zal ook waarschijnlijk nooit krijgen ook niet. Ik ben namelijk 12 jaar ouder
Als ik hier eenmaal weg ben wil ik nooit meer terug naar mijn ouders en hoef ik ze verder ook niet meer te zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, de kans is groot dat je er opeens uitmoet en dan weer terug naar je ouders oid. Je kan beter iets langer doorzoeken naar iets met zekerheid.
je bedoelt de codes van je router?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Als ik hier eenmaal weg ben wil ik nooit meer terug naar mijn ouders en hoef ik ze verder ook niet meer te zien
Iemand enig idee ik probeer op het "netwerk" te komen, ken die woordtermen niet. Om in in te loggen zodat ik de instellingen kan veranderen. Mijn ouders proberen mij steeds te blokeren zodat ik geen verbinding meer kan maken, zodat ik niet meer aan mijn school kan werken.Nu wil ik het even terug doen zodat ik dit wel kan. Maar ik weet de inlogcodes niet, kan ik die niet ergens vinden.. ?
Adminquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Als ik hier eenmaal weg ben wil ik nooit meer terug naar mijn ouders en hoef ik ze verder ook niet meer te zien
Iemand enig idee ik probeer op het "netwerk" te komen, ken die woordtermen niet. Om in in te loggen zodat ik de instellingen kan veranderen. Mijn ouders proberen mij steeds te blokeren zodat ik geen verbinding meer kan maken, zodat ik niet meer aan mijn school kan werken.Nu wil ik het even terug doen zodat ik dit wel kan. Maar ik weet de inlogcodes niet, kan ik die niet ergens vinden.. ?
Hebben ze daar geen eenkamer woningen dan? HAT eenheden ofzo? Die zijn wel te betalen en heb je iig een stabiel dak boven je hoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand ervaring met antikraak woningen in de omgeving van apeldoorn, deventer. Hoe dat zit , hoe snel je hier aan komt en hoe lang je hier kunt wonen?
Achterkant van de modem mits hij niet veranderd is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Idd, ga op zoek naar een studio.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen eenkamer woningen dan? HAT eenheden ofzo? Die zijn wel te betalen en heb je iig een stabiel dak boven je hoofd.
ook geprobeerd beide codes, ok de codes die ze eerst gebruiktequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee het is veranderd. Voor heen speedtouch en hadden ze de inlogcode alleen veranderd en die kon ik vinden op mijn broertjes pc. Maar nu hebben ze het verder geblokkeerd
Kinderachtig inderdaad. Geen eten, was, internet meer. Bah.
En dan boos worden dat ik geen hoi meer terug roep
Opa.Bakkebaard. Dat kan wel, maar daar moet je toch voor ingeschreven staan dus dan sta je niet op nr 1 van de lijst neem ik aan?
Je kunt hem stiekem resetten dan valt wel het internet weg voor een minuut of 2 maar dan is alles weer standaardquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ook geprobeerd beide codes, ok de codes die ze eerst gebruikte
Dit heb ik ook in het begin gedaan, maar dan bleef de oude code gewoon nog staan zodat ik er niet in kwam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kunt hem stiekem resetten dan valt wel het internet weg voor een minuut of 2 maar dan is alles weer standaard
I know i know.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dit heb ik ook in het begin gedaan, maar dan bleef de oude code gewoon nog staan zodat ik er niet in kwam.
user, user.quote:
Ik bedoelde reset, hoe heb je gereset?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
user, user.
gebruikersnaam, gebruikersnaam
admin, admin
als codes.
Je zit nu toch op internet? Wat wil je doen wat nu geblokkeerd is dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
user, user.
gebruikersnaam, gebruikersnaam
admin, admin
als codes.
vgm zit ze mobiel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zit nu toch op internet? Wat wil je doen wat nu geblokkeerd is dan?
dat kan door bij je broertje op de pc te gaan dan de router in te gaan via http://speedtouch.lan/quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kunt hem stiekem resetten dan valt wel het internet weg voor een minuut of 2 maar dan is alles weer standaard
Wat ben jij trouwens soft geworden!quote:
Wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben jij trouwens soft geworden!
Ik dacht, even kijken wat die dekselse Opa op zijn kerfstok heeft. Kom ik erachter dat je soft bent sinds je een modje bentquote:
Op het reset ding aan de achterkantquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik bedoelde reset, hoe heb je gereset?
maar sinds nu hebben ze ziggo, dat werkt dan niet meer via speedtouch lijkt me. Want via speedtouch is het me wel keer zelf gelukt jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat kan door bij je broertje op de pc te gaan dan de router in te gaan via http://speedtouch.lan/
en daar terugzetten naar fabrieksinstellingen
LOL. Je zit m'n notes te lezen zekerquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht, even kijken wat die dekselse Opa op zijn kerfstok heeft. Kom ik erachter dat je soft bent sinds je een modje bent
Probeer het eens langer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Op het reset ding aan de achterkant![]()
Juistem!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
LOL. Je zit m'n notes te lezen zekerTja als mod kan je niet meer helemaal losgaan nee. Maar ik wil nog wel eens lekker rellen in KLB hoor.
Maak ze allemaal doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben bang voor vogels wat doe ik hier aan
quote:
laat dat merel maar niet horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Stekkers ook al opnieuw ingeplugdquote:
het probleem met dat blauwe is dat ze meteen komen uithuilen in feedback als je eens lekker aan het rellen bent. Dat is een beetje jammer. Als user heb je daar geen last van.quote:
15+ seconde ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Stekkers ook al opnieuw ingeplugd
Deze staat op mijn kastquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat is inderdaad wel jammer. Hier in de SC nemen ze me niet meer serieus als ik serieus ben, en visa versaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
het probleem met dat blauwe is dat ze meteen komen uithuilen in feedback als je eens lekker aan het rellen bent. Dat is een beetje jammer. Als user heb je daar geen last van.
Mooie totaal niet scherpe fotoquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze staat op mijn kast
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Merel is aardig
maar ik weet niet ik ben er bang voor. In leiden centraal een mega groot beest voor de ingang. Geen meeuw hij was groter.
In de stad hele tijd het gevoel raak gevlogen te worden en die beesten komen te dicht bij bij me en dan moet ik gillen
paar keer kort paar keer langer want toen ging ik chocomel makenquote:
ze vliegen altijd expres mijn kant op , op het station ook. Ze voelen gewoon aan dat ik bang voor ze ben. Ze kijken nooit uit waar ze vliegen en dan gaan ze zo scheef en dan moet ik uitwijkenquote:
Daar gaat het fout. Je moet net als in een drukke winkelstraat je badassmotherfuckinggezicht opzetten en rechtdoor lopen. De duiven gaan voor jou aan de kant, niet andersom!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
paar keer kort paar keer langer want toen ging ik chocomel maken
[..]
ze vliegen altijd expres mijn kant op , op het station ook. Ze voelen gewoon aan dat ik bang voor ze ben. Ze kijken nooit uit waar ze vliegen en dan gaan ze zo scheef en dan moet ik uitwijken
Bang dat ze gaan poepen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Merel is aardig
maar ik weet niet ik ben er bang voor. In leiden centraal een mega groot beest voor de ingang. Geen meeuw hij was groter.
In de stad hele tijd het gevoel raak gevlogen te worden en die beesten komen te dicht bij bij me en dan moet ik gillen
Dat werkt jammer genoeg niet bij die vogelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaat het fout. Je moet net als in een drukke winkelstraat je badassmotherfuckinggezicht opzetten en rechtdoor lopen. De duiven gaan voor jou aan de kant, niet andersom!
Nee tegen me aan vliegenquote:
Ik ken een jongen die voor school geraakt is door een vogelquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee tegen me aan vliegennooit gezien hoe ze vliegen?
waar ze hun vliegbewijs toch gehaald hebben
Probeer het eerst maar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat werkt jammer genoeg niet bij die vogels
Auw en toenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die voor school geraakt is door een vogel
alleen bij mensen lukt dat, bij de vogels nietquote:
Ik word er gek vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:46 schreef tdrone het volgende:
pfffff die media markt reclames worden ook steeds irritanter
In de tijd dat ik op school zat waren de "kuiven" bij de dames erg in. Halve spuitbus erin en dan omhoog met die kuif. Ook de lelijke onzekere meisjes natuurlijk. En natuurlijk vloog er bij zo'n bakvis precies een duif over die vol op de kuif van zo'n meisje scheet. Dat was mooi. Het droop er zo vanaf. Wat heb ik toen gelachen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die voor school geraakt is door een vogel
Zie je gewelddadig zijn die beesten, gewelddadig zeg ik jequote:
die ari koomen vond het zelf ook irritant wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word er gek van![]()
Ze denken ook nog dat ze grappig zijn
Vroeger, altijd beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In de tijd dat ik op school zat waren de "kuiven" bij de dames erg in. Halve spuitbus erin en dan omhoog met die kuif. Ook de lelijke onzekere meisjes natuurlijk. En natuurlijk vloog er bij zo'n bakvis precies een duif over die vol op de kuif van zo'n meisje scheet. Dat was mooi. Het droop er zo vanaf. Wat heb ik toen gelachen.
Lijfwacht nodig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zie je gewelddadig zijn die beesten, gewelddadig zeg ik je
En terecht!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
die ari koomen vond het zelf ook irritant worden
Jaa !quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vroeger, altijd beter
[..]
Lijfwacht nodig?
Man, hoe oud ben je dat je het over vroeger hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In de tijd dat ik op school zat waren de "kuiven" bij de dames erg in. Halve spuitbus erin en dan omhoog met die kuif. Ook de lelijke onzekere meisjes natuurlijk. En natuurlijk vloog er bij zo'n bakvis precies een duif over die vol op de kuif van zo'n meisje scheet. Dat was mooi. Het droop er zo vanaf. Wat heb ik toen gelachen.
Hee ik zie je ninjaeditquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik doe het voor 3 kusjes per uur,
Vermoedelijk een stuk ouder dan jij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, hoe oud ben je dat je het over vroeger hebt?
En in de avond en weekend reken ik 200%quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hee ik zie je ninjaedithier staat dit en hierboven nog wat anders
![]()
![]()
ik heb betaald voor een uur numaar ik zit nu binnen daar volgen ze me niet.
Op zich hoef ik niet zo nodig want ik heb het huidige maandrecord alquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent op weg naar een maandrecord zag ik
ga je wel nog proberen het maandrecord te verbreken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich hoef ik niet zo nodig want ik heb het huidige maandrecord al
Misschien. Morgen en maandag moet ik werken en zondag ben ik naar drama classes maar vrijdag en zaterdag heb ik best veel vrije tijd. Ik zal er eens over nadenken. Op zich is het leuk om het te verbeteren en aan de andere kant is het leuk als het blijft staan want het staat er al sinds juni 2006quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga je wel nog proberen het maandrecord te verbreken?
Er staat dat ze in de 12e minuut bezig zijn, en dat PSV in de 15e minuut een overtreding heeft gemaaktquote:
okquote:
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vermoedelijk een stuk ouder dan jij.
Er moet iets achter worden getyptquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]waarom lukt die niet bij mij
edit ow toch wel
P-
Ahh je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er moet iets achter worden getypt
Waaromquote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in Cre is iemand overenthousiast met vogelhuisjes
Ga naar bedquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
Fuck dit, ik voel mij ineens heel erg ziek[ afbeelding ]
okquote:
Je kan er weinig aan doen, bannen omdat iemand onhandig is met forums is niet de oplossing.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie het ja![]()
. Even achter neerleggen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |