auwquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik had mijn contacten opgeslagen op mijn sim maar volgens mij ben ik ze kwijt
het waren meer dan 100 contactenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
auw
een pluspuntje kun je wel aan het toetsenbord wennen als je ze opnieuw gaat invoeren
Dat is balenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Allemaal?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja, ik wilde iemand gaan smsen, kom ik erachter, nu mijn simkaartje in mijn oude mobiel gepropt en ben ze nu aan het overschrijven, ben 10 minuten bezig en ben nu pas bij de D....quote:
Oh. Dat is kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik wilde iemand gaan smsen, kom ik erachter, nu mijn simkaartje in mijn oude mobiel gepropt en ben ze nu aan het overschrijven, ben 10 minuten bezig en ben nu pas bij de D....
woow dat was pas engquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
pfff. Was maar kort toch. Vroegah was FOK! gewoon zomaar een paar dagen niet of nauwelijks bereikbaar.
Dat kan echt niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
pfff. Was maar kort toch. Vroegah was FOK! gewoon zomaar een paar dagen niet of nauwelijks bereikbaar.
GM, Danny & Breulsquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vaaaag En kut zegggggquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze staan al op mijn sim en nu poef weg
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben 15 minuten bezig en nu bij de F
ja maar dat gaat ook van FOK!tijd afquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoet
Wel handig om alle nummers die je niet meer nodig hebt weg te knikkerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh men, jij bent wel een uurtje zoet
en het toetsenbord van je nieuwe telefoon te leren kennenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel handig om alle nummers die je niet meer nodig hebt weg te knikkeren.
door dat ben ik nu al bij de Jquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, het is soms tijd voor een schoonmaakbeurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik zei het je tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke leiden was inderdaad saai
zelfs breda stad is leuker/groter.
Haha, ja idd. Zijn daarna naar Den haag gegaanquote:
quote:
Delenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Omnomnom. Even een appelflap erbij gepakt.
De eerste, van een puzzelrit, na 2,5 uur slaap.quote:
Kom maar bij mij brengenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Omnomnom. Even een appelflap erbij gepakt.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
DelenIk ben gek op appelflappen ?
Wat wil je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |