krijgen dan, verdienen durf ik het niet te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geld mag je niet zelf makenWel verdienen
De vuile sletquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem jezelf mijn plekje toe te eigenen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaadDat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog een setje wat weg moet, zit wel een complete auto omheen
Weet je allang.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ook goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
krijgen dan, verdienen durf ik het niet te noemen
waar?quote:
daar kom je net achter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
vrouwen 'playen' is eigenlijk helemaal niet cool..
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
200 euroquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookIk heb ook nog een setje wat weg moet, zit wel een complete auto omheen
Als het cool is doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
Het ligt waarschijnlijk toch aan de vrouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?
Zou hij stiekem op Air vallen?quote:
Uiteraard, vrouwen zijn hoeren als ze je niet willenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk toch aan de vrouwen.
Alleen de velgen zijn al meer waardquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts danst even door het topic heen
Doe eens je vrolijkheid besmettelijk maken! Ik heb het nodig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts danst even door het topic heen
Ja, daar weet jij alles van natuurlijkquote:
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen zijn hoeren als ze je niet willen
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom past Chupa Chups Fruitella niet in mijn CC-molen?.
Fred Ast-AIRquote:
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Nouhou... ik was 'm bijna vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!
Als de tandarts niet genoeg verdient, verzint hij wel gaatjes, dus die heeft die lollies niet nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de velgen zijn al meer waard
Ik heb nog geen foto van zijn graf gezien, dus het is nog niet tijd om hem te vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nouhou... ik was 'm bijna vergeten
En andere Alfistenquote:
Ik hoef het niet te kunnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?
Dan ben ik dus regelmatig een sletquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
Ik vind het perversquote:
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?quote:
Des te beterquote:
quote:
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Dat is geheel afhankelijk van de manier waarop je dat gegeven gebruiktquote:
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg is het nou eens afgelopen?
Als je nu naast em zou zitten zou dat lukkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe eens je vrolijkheid besmettelijk maken! Ik heb het nodig!
Vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van de manier waarop je dat gegeven gebruikt
He, niemand zei iets over omkopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?
Dat zou zo fout aflopen, als ik zo'n molen op mijn bureau zou hebben staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staat.
[ afbeelding ]
Je hebt em ook helemaal vol? Daar zou mn tandarts echt héél vrolijk van wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staat.
[ afbeelding ]
Woohoo Peu heeft wederom een nieuw dieptepunt bereiktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?
Nou, misschien kan je er zelf nog een slaatje uit slaan... Misschien ligt jouw interesse wel bij MMV trio'squote:
Yes! Lager kan het niet meer toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woohoo Peu heeft wederom een nieuw dieptepunt bereikt
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als kitao!
*jaloers*quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn laquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt em ook helemaal vol? Daar zou mn tandarts echt héél vrolijk van worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn la.
Ik eet er zelf niet van hoor.
Nopez.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Yes! Lager kan het niet meer toch?
Ik wil zo'n molen ook wel op m'n kantoor hebben, straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou zo fout aflopen, als ik zo'n molen op mijn bureau zou hebben staan.
Het is om al die jonge chickies op je werk te hosselen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. er staan 2 tonnen van 120 stuks hier en er ligt nog een zak met die Fruitella-versie in mijn la.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op de combi Air-HW zit te wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, misschien kan je er zelf nog een slaatje uit slaan... Misschien ligt jouw interesse wel bij MMV trio'sDan is een man erbij wel handig.
Bang dat je te weinig aandacht krijgt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik op de combi Air-HW zit te wachten
Niet alleen de jonge hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is om al die jonge chickies op je werk te hosselen?
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw salaris kun je wel 10 van die krengen bestellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zo'n molen ook wel op m'n kantoor hebben, straks
bron?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.
In dat geval heb je er weinig aan en dan is pervers wel op z'n plaatsquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zit in niet bij jou op kantoor
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld worden
Maar dat doe ik maar niet, dan is m'n kont straks nog groterquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw salaris kun je wel 10 van die krengen bestellen
Hardlyquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bang dat je te weinig aandacht krijgt?
Dan nog zit IK er niet op te wachtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, HW houdt wel van penis2penis action.
403-Forbiddenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
www.hotgaysex.com/two-dutch-guys/pictures/001/img_3402.jpg
Zoiets vraag je alleen als het waar isquote:
niet klikken lijkt mij een goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
www.hotgaysex.com/two-dutch-guys/pictures/001/img_3402.jpg
Dan ga ik er wel met jou vandoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je er weinig aan en dan is pervers wel op z'n plaats
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets vraag je alleen als het waar is
I like big butts...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat doe ik maar niet, dan is m'n kont straks nog groter
Beste idee van de dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel met jou vandoor
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen met een compleet verzonnen link
Ik heb een gave.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf niet.
Ik wil geen kont a la Oprah Winfreyquote:
Ik heb mijn momentenquote:
Slecht geheugen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom hij het weet en ik zelf niet.
Angel! waar ben je?!.
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal isquote:
Ik wil bewijs!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Bruin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen kont a la Oprah Winfrey
Oh wacht... die heb ik al
Misschien, ik zal eens upgradenquote:
Window-licking, riding the short bus special?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, ik zal eens upgraden.
Zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, je bent er zoeen die heel speciaal is
Vrijdag de laatstequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten
Wanneer zijn je tentamens voorbij?
Het formaat! Jij weet best dat ik blank benquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'.
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat je hardware niet meer voldoet daarvoor
* MissMSX zet Twilight Zone-muziekje aan...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik heb wel de 'gave' dat ik mensen heel snel kan 'lezen'. Dat ik weet wat voor type het is, passief/agressief etc. Sneller dan andere mensen, dus dan is het een gave.
Niet Oprah formaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Doet hetzelfde, kost meer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Probeer je nu te zeggen dat je de komende jaren geen tijd hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag de laatsteDan beginnen met voorbereiden van m'n stage.
[..]
Het formaat! Jij weet best dat ik blank ben
Hoe 2007quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het een complete system upgrade, HW 2.0.
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef overquote:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had zelfs virtueel al door dat je een kneus bent die sociaal gehandicapt is.
Het gaat er niet om dat je het constateert, maar wanneer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Nou nou, wat een vaststelling, een kerel in Singles die een kneus is. Daar hoef je geen gave voor te hebben. De niet kneuzen zijn op 1 hand te tellen.
Das toch een redelijke verjonging danquote:
Krijg je dan ook een Apple-logo op je rug?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet nog minder, maakt er nog meer ophef over.
En tegelijk alweer hopeloos uit de tijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch een redelijke verjonging dan.
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een Apple-logo op je rug?
Daar zit vast een steek onder water verstopt, kan alleen niet helemaal vaststellen richting wiequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je het constateert, maar wanneer.
Vintage B, vintagequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En tegelijk alweer hopeloos uit de tijd
Je bent fanboi of niet hequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoor.
Ik ben blank jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet Oprah formaat.
En jij blank? Nou... vooruit.
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat je de komende jaren geen tijd hebt?
Ikquote:
Steve Jobs was vroeger een fruitarier. Dat alleen is al een reden om Apple te laten sterven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die tattoo gaat er echt niet meer af hoor.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blank jaZelfs arisch
[..]
Nee
Ach man, ga een androide pijpen ofzoquote:
*message*quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Daar zit vast een steek onder water verstopt
De eerste twee weken sowieso niet, omdat ik dan in de opstart fase van stage zit. En dat moet wel goed gebeuren want ik heb een hele belangrijke opdrachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Wanneer heb je tij?
Ik ben anders ook heel belangrijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste twee weken sowieso niet, omdat ik dan in de opstart fase van stage zit. En dat moet wel goed gebeuren want ik heb een hele belangrijke opdracht
Jaja, kijk jij nou maar uit met je billenquote:
Onderzoek doen naar de mogelijkheid van een mediator op paardengebied. En uiteraard meehelpen in zaken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben anders ook heel belangrijk
Wat is je opdracht?
Ik heb wel een zweep die je mag lenenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaja, kijk jij nou maar uit met je billen
Wat is een mediator in dit geval?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderzoek doen naar de mogelijkheid van een mediator op paardengebied. En uiteraard meehelpen in zaken.In het kort.
Op zijn verbrande billen? Da's nog eens SMquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een zweep die je mag lenen
een bemiddelaar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is een mediator in dit geval?
PMquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is een mediator in dit geval?
Jij ook babequote:
You can do better than thatquote:
Smakelijkquote:
Spaans, het is te lerenquote:
wat ben jij toch goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans, het is te leren.
Andere keer, nu eten, doei.
Andere keer. Ik ga nu eten. Toedelsquote:
Dank jequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans, het is te leren.
Andere keer, nu eten, doei.
ik heb ook een paar weken een cursus gevolgd, meer ook niet hoorquote:
NCIS-fan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef cafpow het volgende:
ik heb net ff een gemarineerd speklapje als tussendoortje gegeten
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Kan die hoerige PM-notificatie niet uitgezet worden?
Door het gele envelopje natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?
Owh, en het is megairritant dat dat bericht blijft staan terwijl je de PM al gelzen hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet Fok je er dan op attenderen dat je een PM van mij hebt?
Die niet geel wordt als je alleen maar auto-refreshed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door het gele envelopje natuurlijk
Je bedoelt email? Ja, dat kan volgens mij wel. Of ik ben in de war met een ander forum.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Kan die hoerige PM-notificatie niet uitgezet worden?
FOK!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die niet geel wordt als je alleen maar auto-refreshed.
Maar die zie je dus niet als je niet regelmatig op F5 druktquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door het gele envelopje natuurlijk
Que?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bedoelt email? Ja, dat kan volgens mij wel. Of ik ben in de war met een ander forum.
maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb ook een paar weken een cursus gevolgd, meer ook niet hoor.
Hoe raad je hetquote:
Je nick is een dode weggever.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar je hebt er in ieder geval wat geleerd, ik ken er zat die zo'n cursus doen maar ook niks ermee opschieten..
[..]
Hoe raad je het![]()
Wat goed van jequote:
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook watquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat dacht ik al..maar jij kent NCIS dus ga ik vanuit?
Kostte dat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoorquote:
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer joh, jaren terug. Maar was niet heel duur hoor.
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een naziquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En sindsdien probeer je ook latina's te scoren?
¿Donde esta la biblioteca, Pedro?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost een paar stuivers, zo'n cursus, maar dan heb je ook wat.
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ncis is leuk en ik ben dol op het abby personage
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds That 70's ShowDat blijft leuk
Ik ben niet blondquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Hoiquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, niet mijn ding, qua vrouwen ben ik echt een nazi.
Cote de Pablo vind ik leukerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
¿Donde esta la biblioteca, Pedro?![]()
[..]
Ik vond Caitlin Todd leuk maar die moest zo nodig dood.
Nu heb ik dus ook mn tv aangezetquote:
Ja, klopt, als je afleveringen te vaak hebt gezien. Maar ik had er juist eentje die ik nog maar een keer heb gezien, dan is het nog leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gaat op een gegeven moment vervelen. Vooral als je een seizoen per dag verstouwt. Je kan Freebird maar zo vaak op een dag horen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
¿Donde esta la biblioteca playa, Pedro Hispanola?![]()
[..]
Zo'n perfectionistische Nazi ook weer niet, meer een Nazi-light zeg maarquote:
Die heb ik nog lopen editen op mijn oude stage.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik had een That 70's Show porno remake
La biblioteca esta en el centro, almenos aqui en Rotterdamquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
¿Donde esta la biblioteca, Pedro?![]()
[..]
Enige serie die ik echt tig keer hebt gezien dat is de Fresh Prince. Al zoooo vaak herhaald en ik kijk bijna altijd weer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt, als je afleveringen te vaak hebt gezien. Maar ik had er juist eentje die ik nog maar een keer heb gezien, dan is het nog leuk
maar die is ook te grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige serie die ik echt tig keer hebt gezien dat is de Fresh Prince. Al zoooo vaak herhaald en ik kijk bijna altijd weer.
Dat heb ik dus met That 70's Showquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige serie die ik echt tig keer hebt gezien dat is de Fresh Prince. Al zoooo vaak herhaald en ik kijk bijna altijd weer.
Ik met de Cosby Showquote:
Ook vrij regelmatig gezien maar die vind ik toch weer saai worden. En Friends ook alles al zeker 3 keer gezien denk ik.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
Vriendin van me wil zoiets voor een Duits themafeestje van een vriend van ons aandoen.quote:
Ik zou de swastika en Hitlersnor laten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Vriendin van me wil zoiets voor een Duits themafeestje van een vriend van ons aandoen.
Cote de Pabloquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cote de Pablo vind ik leuker
[..]
Voor nu kan ik 'm nog steeds goed kijken zonder dat het verveeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook vrij regelmatig gezien maar die vind ik toch weer saai worden. En Friends ook alles al zeker 3 keer gezien denk ik.
Ach, het thema was fout Duits... Als prins Harry het kan, kunnen wij dat ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de swastika en Hitlersnor laten.
Dan zou ik toch voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, het thema was fout Duits... Als prins Harry het kan, kunnen wij dat ook.
Ik vind fout Duits wel iets anders, eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, het thema was fout Duits... Als prins Harry het kan, kunnen wij dat ook.
Toevallig... die foto is ook inderdaad op de Facebook eventpagina van het feestje gepost.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor
[ afbeelding ]
gaan.
Dat is m'n carnavals outfitquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor
[ afbeelding ]
gaan.
Voor mij moet er dan wel heel wat jaar tussen zitten, anders doe ik het niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
ow, ik kijk van alles meerdere keren. Ik lees boeken ook wel eens drie keer als afleiding
Waar ben je te bewonderen?quote:
Ja, dat ligt aan jou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:31 schreef Ludootje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dat "online status" symbooltje op FOK! ook op Hitler?
Kan goed... Ben hard bezig met het verzinnen een outfit voor dat themafeestje. Ik dacht aan een Derrick outfit.quote:
het offline-icoontje meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:31 schreef Ludootje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dat "online status" symbooltje op FOK! ook op Hitler?
Links naast je nickquote:
Ach so!quote:
Ik had dat vermoeden alquote:
quote:
Thanksquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat icoontje dat links voor mijn nick staat.
ow ja, en welke kleurquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, ik heb nieuwe haarverf, ik ben benieuwd... spannend
Kleur?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, ik heb nieuwe haarverf, ik ben benieuwd... spannend
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.quote:
oe, spannendquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.
Ja nogal!quote:
Wat ga je doen, alleen bijknippen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
ik moet naar de kapper! Dit weekend dan maar
dat heb ik vaak genoeg gezien, maar dan bij mijn ma.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal!Vooral bij de haargrens, zo lelijk als dat niet mooi loopt.
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
Ik doe het altijd zelf en ben er inmiddels best goed in al zeg ik het zelf. Maar toch...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat heb ik vaak genoeg gezien, maar dan bij mijn ma.
Ik heb mijn haar nooit willen verven
ach, bij niet iedere vrouw is het altijd zo duurquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.
foam?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.
Knippen kost mij dan weer niks, dat doet mijn haarhomo gratis buiten werktijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.
Dan heb je een goedkope kapper.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet ook weer, maar ik weet niet wat ik wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
Oeh, 7Gquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja!
http://www.johnfrieda.nl/(...)m-colour/shades.aspx
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je een goedkope kapper.
Ben meestal rond de 25 euro kwijt
ik ga vaak naar de kappersacademiequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.
Ja, ik heb alle kleurtjes al ongeveer gehad en ook allerlei lengtes. Lang en blond is het enige dat me staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ga je doen, alleen bijknippen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.
Ja je hebt eens een foto gepost, prachtig haar heb jequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle kleurtjes al ongeveer gehad en ook allerlei lengtes. Lang en blond is het enige dat me staat
lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Lekker pizza gehad
En ik hoef mijn haar het komende jaar niet meer te laten knippen
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Lekker pizza gehad
En ik hoef mijn haar het komende jaar niet meer te laten knippen
Omdat ik heel sterk haar heb dat bijna niet slijt en splijt. En ik wil het laten groeienquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik ga ook pizza bestellen denk ik.
welke buurt woon je zelf ergens dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Ludootje het volgende:
Ben van de week voor de verandering eens naar Haarfijn in overvecht geweest. Kostte me me 20 euro en zat er maar 10 minuten. Kon geeneens een kop koffie vanaf. Bij de Marokkaanse kapper zit ik voor 10 euro een half uur, inclusief hoofdmassage en cappucino.
Nadeel is dat ze maar 1 soort herenkapsel kennen.
Dat dacht ik toch ook, bij mij is t model er na 4-5 weken alweer uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik heel sterk haar heb dat bijna niet slijt en splijt. En ik wil het laten groeien
Maar waarschijnlijk ga ik met een paar maand toch wel naar de kapper om er weer model in te zetten
Ik zal zo wel even laten weten of het fijn spul is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil ook mijn haar weer een ander kleurtje hebben (is nu wat donkerder). Zit zelf te denken aan de 6N van de John Frieda lijn
Prachtwijk Ondiep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke buurt woon je zelf ergens dan?
Graag! Welke haarkleur heb je nu trouwens? (ongeveer)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even laten weten of het fijn spul is.
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee opquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch ook, bij mij is t model er na 4-5 weken alweer uit
ik heb steeds minder haar, dat gaat maar 1 kant opquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee op
aubergine-achtigquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Graag! Welke haarkleur heb je nu trouwens? (ongeveer)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
Zo de winkel afsluiten en dan lekker naar huis
Ik durf het door jullie ook amper nog zo te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat we ons wat meer moeten gedragen.
Ja, omlaagquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee op
Mijn haar kan ook heel mooi opgestoken wordenquote:
Wacht even... Aubergine... Is dat die paarse of die groene?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik durf het door jullie ook amper nog zo te noemen
Dat van mij niet, het is heel steil en dus best zwaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar kan ook heel mooi opgestoken worden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wacht even... Aubergine... Is dat die paarse of die groene?
paarsquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoondquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prachtwijk Ondiep.![]()
Eerder in Lombok gewoond.
Ik in augustus en toen was het eigenlijk te kort. Net zo'n net-niet lengte was datquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Ripley het volgende:
ik ben volgens mij een half jaar geleden voor het laatst bij de kapper geweest, dus het wordt welw eer tijd
die van de indianen en Tipi's, als je niet weet waarom, moet je huppelmuts ff een PM sturenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "paars"?
je haar zit nu wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik in augustus en toen was het eigenlijk te kort. Net zo'n net-niet lengte was dat
Was dat in het Kleine Wijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoond![]()
In t huis tussen de witte auto's (de lantaren paal stond midden voor mijn deur) Cypresstraat heette dat toen nog, nu bestaat het niet meer
Link vergeten en editen gaat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, heb ik ook gewoond![]()
In t huis tussen de witte auto's (de lantaren paal stond midden voor mijn deur) Cypresstraat heette dat toen nog, nu bestaat het niet meer
Omdat er minder tinten zijn die de naam "aubergine" mogen dragen dan dat er tinten zijn die het predikaat "paars" mee mogen krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "paars"?
toen ik t zaterdag zag iig, zat leuk jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon los zonder wat dan ook?
quote:
Sorry. Mijn beperkte brein denkt maar in zeven kleuren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat er minder tinten zijn die de naam "aubergine" mogen dragen dan dat er tinten zijn die het predikaat "paars" mee mogen krijgen.
Kleine Wijk dus. Woon er vlakbij, in de Morelstraat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Link vergeten en editen gaat niet![]()
http://maps.google.nl/?ie(...)39,0.001206&t=h&z=20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |