Doe eens je vrolijkheid besmettelijk maken! Ik heb het nodig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts danst even door het topic heen
Ja, daar weet jij alles van natuurlijkquote:
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen zijn hoeren als ze je niet willen
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom past Chupa Chups Fruitella niet in mijn CC-molen?.
Fred Ast-AIRquote:
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Nouhou... ik was 'm bijna vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!
Als de tandarts niet genoeg verdient, verzint hij wel gaatjes, dus die heeft die lollies niet nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de velgen zijn al meer waard
Ik heb nog geen foto van zijn graf gezien, dus het is nog niet tijd om hem te vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nouhou... ik was 'm bijna vergeten
En andere Alfistenquote:
Ik hoef het niet te kunnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?
Dan ben ik dus regelmatig een sletquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
Ik vind het perversquote:
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?quote:
Des te beterquote:
quote:
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |