krijgen dan, verdienen durf ik het niet te noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geld mag je niet zelf makenWel verdienen
De vuile sletquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit je nu stiekem jezelf mijn plekje toe te eigenen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaadDat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog een setje wat weg moet, zit wel een complete auto omheen
Weet je allang.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ook goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
krijgen dan, verdienen durf ik het niet te noemen
waar?quote:
daar kom je net achter?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
vrouwen 'playen' is eigenlijk helemaal niet cool..
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
200 euroquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookIk heb ook nog een setje wat weg moet, zit wel een complete auto omheen
Als het cool is doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
Het ligt waarschijnlijk toch aan de vrouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?
Zou hij stiekem op Air vallen?quote:
Uiteraard, vrouwen zijn hoeren als ze je niet willenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk toch aan de vrouwen.
Alleen de velgen zijn al meer waardquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts danst even door het topic heen
Doe eens je vrolijkheid besmettelijk maken! Ik heb het nodig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts danst even door het topic heen
Ja, daar weet jij alles van natuurlijkquote:
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen zijn hoeren als ze je niet willen
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom past Chupa Chups Fruitella niet in mijn CC-molen?.
Fred Ast-AIRquote:
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Nouhou... ik was 'm bijna vergetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag maar aan kitao, die kan het beamen!
Als de tandarts niet genoeg verdient, verzint hij wel gaatjes, dus die heeft die lollies niet nodig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tandarts is er ook blij mee.. de vullingen vliegen uit je mond met die lollies.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen de velgen zijn al meer waard
Ik heb nog geen foto van zijn graf gezien, dus het is nog niet tijd om hem te vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nouhou... ik was 'm bijna vergeten
En andere Alfistenquote:
Ik hoef het niet te kunnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat zo is omdat jij het niet kan?
Dan ben ik dus regelmatig een sletquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet willen moet je ze omkopen, willen ze wel, dan zijn het sletjes
Ik vind het perversquote:
Jij wilt dus wel nadat je omgekocht bent? Wat is je prijs?quote:
Des te beterquote:
quote:
Ja, die zijn dus net nieuw, maar die hebben geen gaatje in het stokje onderin, dus kunnen ze niet in hun eigen molen, die hier op mijn bureau staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chupa Chups + Fruitella in 1?? Briljant!
Dat is geheel afhankelijk van de manier waarop je dat gegeven gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |