trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je de meterstand niet doorgegeven?
Tenzij je een lekkage hebt, op een plek waar je het niet door hebt. Of heb je buitenlandse buren die stiekem van je aftappen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.
Nouja, je bent wel gaan samenwonen toch? Daar stijgt water wel het meeste door.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.
Ja, je meter is aangesloten op internet en uploadt zn standen zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je de meterstand niet doorgegeven?
Hier niet hoor, ik moet elke keer weer die kast in kruipen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?
Jawel. Minimaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs dan schat je toch niet in dat iemand in een jaar tijd 2 keer zoveel water gebruikt dan normaal ?
Helaas wilden ze het er niet voor neerleggen. Ze waren wettelijk wel verplicht om het binnen een jaar recht te trekken... Tot die tijd moest ik uiteraard wel belasting, rioolrecht, waterschapsheffing, etc. etc. gebasseerd op 180k betalen... (uiteindelijk wel allemaal, met rente terug gekregen).quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dat is wel een mooie reactie
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulierenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, je meter is aangesloten op internet en uploadt zn standen zelf..
Zeker niet in Q's buurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulieren
Maar je bedoelt dat ze je voorschotbedrag verhoogd hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.
Maar goed, zelfs dan schat je toch niet in dat iemand in een jaar tijd 2 keer zoveel water gebruikt dan normaal ?
Meterstand niet doorgegeven, bij de gemeente is er +1 persoon bij gekomen, 1+1 = 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.
Maak er een hippe ketting van!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ik had 4 paperclips nodig, heb er nog 96
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulieren
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalen
Industrie/commercieel vooral, ze willen het bij iedereen (de regering), maar energiebedrijven moeten ze dan installeren en particulieren willen het niet betalen en niet per kwartier in de gaten gehouden worden (energiebedrijf kan dan zien wanneer je thuis bent bijv.), dus er lopen nog tig rechtszaken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?
Als dat zo bedoeld was wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijn
Ik heb mijn reactie dan ook maar ingetrokkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijn
Meestal als de oude meter aan vervanging toe is komt er een smartmeter voor in de plaatsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hij is al overtroffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie dan ook maar ingetrokken.
Was niet als pickuplijn bedoeldquote:
Wel logisch, aan de ander kant, aan je internet gebruik kan de provider dat ook al. En de telefoonmaatschappijen weten 24/7 waar je bent als je gsm aan staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Industrie/commercieel vooral, ze willen het bij iedereen (de regering), maar energiebedrijven moeten ze dan installeren en particulieren willen het niet betalen en niet per kwartier in de gaten gehouden worden (energiebedrijf kan dan zien wanneer je thuis bent bijv.), dus er lopen nog tig rechtszaken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Tegen al die rokkenjagers stumpers hier kun je toch niet op
quote:
Ik onthou mij verder van commentaarquote:
Ik ga maar weer aan het werk, kan niets goeds doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik onthou mij verder van commentaar
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.
Geef maar, ben benieuwd wat je wil zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Gratis tip: Vrouwen vinden mannen die zich in de slachtofferrol plaatsen niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga maar weer aan het werk, kan niets goeds doen.
Niemand wil mequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je kunt er natuurlijk 10 wegen en daaarna de rest wegen en kijken of dat overeenkomt hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden er ook echt zoveel inzitten? Niemand die zo gek is om na te tellen, dus duizend minder zou niemand opvallen.
Niemand is jou waardigquote:
Kssst, da's logisch denken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk 10 wegen en daaarna de rest wegen en kijken of dat overeenkomt he
Wat voor apparaatje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kssst, da's logisch denken.
Vond ik altijd wel een leuk apparaatje in de apotheek
waar ga je eigenlijk mee stoppen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik stop ermee voor vanmiddag. Vanavond ga ik wel door
Zo'n weegschaaltje. Je pleurt er 14 pillen in, of 7 ofzo, het precies aantal weet ik eigenlijk niet meer. En dan pleur je de rest van de pot erin en dan weet dat weegschaaltje hoeveel het er zijn.quote:
Wat staat er nog op je programma?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik stop ermee voor vanmiddag. Vanavond ga ik wel door
Simpel doch doeltreffendquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n weegschaaltje. Je pleurt er 14 pillen in, of 7 ofzo, het precies aantal weet ik eigenlijk niet meer. En dan pleur je de rest van de pot erin en dan weet dat weegschaaltje hoeveel het er zijn.
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.quote:
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er nog op je programma?
Wij gaan ze niet tellen, vraag mij sowieso af hoelang het duurt voordat ze op zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden er ook echt zoveel inzitten? Niemand die zo gek is om na te tellen, dus duizend minder zou niemand opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |