Ja ging goed dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
![]()
Woehoe, het ziet er naar uit dat ik misschien binnen een hele korte tijd mijn eigen kroeg heb
dan had ik t verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nahaah. Ik eet helemaal geen vlees. Maar ik zou eventueel bereid zijn om 'goed' vlees te eten.
Overigens ben ik geen vegetariër omdat ik het zo zielig vind voor de dieren. Wel een van de redenen, maar niet de hoofdreden.
Tell me more, mag ook buiten fok om, pm/msn oid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik hem moet krijgen omdat ik hem al ruim heb betaald de afgelopen jaren
Dat gebeurt hier wel vaker, voel je niet bezwaardquote:
Zover ik weet eet ze helemaal geen vlees.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.
Kenne ze dat niet langsbrengen met thuisbezorgd.nl?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zin in een sappige kut. Maar ik ben aan het werk.
Wanneer is jouw meter opgenomen dan? Die van mij namelijk op zijn laatst oktober. Dus ik heb er pas volgend jaar profijt van dat ik er nu nauwelijks was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vond het afgelopen winter (deze dus) koud zat. En het is een tochtig huis en ik ben een koukleum dus die verwarming heeft hier wel aangestaan.
De A'damse taxi chauffeurs leveren wel bijzondere diensten, dus misschien heeft Thuisbezorgd ook een on-officiële menukaart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet langsbrengen met thuisbezorgd.nl?
Hij vroeg om een sappige, geen droge hoerenpruim.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stinken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
De engergie-afrekening is binnen en ik krijg zowaar terug!
Ik heb dat zelf pas gedaan, de afrekening is voor de periode juni-eind december.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer is jouw meter opgenomen dan? Die van mij namelijk op zijn laatst oktober. Dus ik heb er pas volgend jaar profijt van dat ik er nu nauwelijks was.
Ach, ik zie het allemaal wel, ik heb iig een leuk spaarpotje op deze manierquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf pas gedaan, de afrekening is voor de periode juni-eind december.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.
(en dat ga ik uiteraard niet doen)
Ja precies, je hebt wel precies fijne maanden om amper thuis te zijn geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik zie het allemaal wel, ik heb iig een leuk spaarpotje op deze manier
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Douche dan ook niet zo lang! Al die lange douche-seks zeker
Dat klinkt als mijn WOZ waarde een paar jaar terug. 180.000e voor een appartement dat ik voor 95.000e had gekocht. Heb in de protestbrief ook geschreven dat ik vandaag nog uit mijn huis ga als ze het voor die prijs willen hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.
(en dat ga ik uiteraard niet doen)
Heb je de meterstand niet doorgegeven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.
hehe, dat is wel een mooie reactiequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn WOZ waarde een paar jaar terug. 180.000e voor een appartement dat ik voor 95.000e had gekocht. Heb in de protestbrief ook geschreven dat ik vandaag nog uit mijn huis ga als ze het voor die prijs willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |