Ja, dat ligt aan jou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:31 schreef Ludootje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dat "online status" symbooltje op FOK! ook op Hitler?
Kan goed... Ben hard bezig met het verzinnen een outfit voor dat themafeestje. Ik dacht aan een Derrick outfit.quote:
het offline-icoontje meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:31 schreef Ludootje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijkt dat "online status" symbooltje op FOK! ook op Hitler?
Links naast je nickquote:
Ach so!quote:
Ik had dat vermoeden alquote:
quote:
Thanksquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat icoontje dat links voor mijn nick staat.
ow ja, en welke kleurquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, ik heb nieuwe haarverf, ik ben benieuwd... spannend
Kleur?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, ik heb nieuwe haarverf, ik ben benieuwd... spannend
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.quote:
oe, spannendquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.
Ja nogal!quote:
Wat ga je doen, alleen bijknippen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
ik moet naar de kapper! Dit weekend dan maar
dat heb ik vaak genoeg gezien, maar dan bij mijn ma.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal!Vooral bij de haargrens, zo lelijk als dat niet mooi loopt.
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
ik moet naar de kapper! Dit weekend dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |