quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds erger
Geen idee welke plaatsen dat zijn, sowieso zijn de langste routes met de trein (zonder overstap) langer dan 2u.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga niet van ZWO naar SCH naar BHX naar SCH naar ZWO op 1 dag of in het weekend...
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds ergerquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das klote. Waarom trek je het nog niet?
Hoeveel keren heb je daar al gewerkt ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Lotusss het volgende:
Als ik op een kantoor had gezeten dan had ik het ws niet zo erg gehad, maar ik werk nu in een winkel waarbij je "op je best" moet zijn omdat je klanten moet helpen enzo.
Nee, voor dit kabinet is asfalt heiliger dan cultuur, zorg of onderwijs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat met dit asfaltknuffelende kabinet niet gebeuren..
Heb je al een keer gewerkt? Want zenuwen heeft iedereen op zijn/haar 1e werkdagen lijkt me?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef Lotusss het volgende:
Excuus voor de ongeïnspireerde TT.....
Mijn laatste post:
[..]
Dat weet ik niet... maar op de morgen dat ik moet werken word ik flink onrustig en dat wordt steeds erger
Zwolle - Schiphol - Birmingham - Schiphol - Zwolle.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee welke plaatsen dat zijn, sowieso zijn de langste routes met de trein (zonder overstap) langer dan 2u.
En ik rij regelmatig op en neer naar bijv Groningen op 1 dag. Daar komt bij dat als ik vaak op een dag naar een stad op en neer ga, maar niet genoeg voor een kortingskaart of abbo, is het belachelijk dat je geen retourprijzen meer hebt.
2 wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel keren heb je daar al gewerkt ?
Zou het toch nog even een kans geven iig, die onrust kan volgende week verdwenen zijn.
Nouja, retour kaartjes kan je kopen, maar zou alleen voor het gemak zijn, want qua prijs maakt het dus geen ruk meer uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwolle - Schiphol - Birmingham - Schiphol - Zwolle.
Oftewel, ik koop enkeltjes want ik ga er heen op dinsdag en terug op vrijdag.
Ik koop ook wel eens retourtjes, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doetquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg het doosje met paperclips niet open![]()
Ik kan ook helemaal niks
en waarom? (of was dat al verteld?)quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 weken
Mja niet dus... wordt dus alleen maar erger. Heb nu een oxa genomen (en zit thuis) en nóg ben ik zwaar onrustig.... vanmorgen zat ik echt tegen het paniekerige aan.
Dat is wel flink balen dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 weken
Mja niet dus... wordt dus alleen maar erger. Heb nu een oxa genomen (en zit thuis) en nóg ben ik zwaar onrustig.... vanmorgen zat ik echt tegen het paniekerige aan.
HÉ! DOE ES!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doet
amenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, voor dit kabinet is asfalt heiliger dan cultuur, zorg of onderwijs.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg het doosje met paperclips niet open![]()
Ik kan ook helemaal niks
Ben al een tijdje depressief (slik ook hoogste dosis AD en nog eens oxa voor noodgevallen)...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
en waarom? (of was dat al verteld?)
Zijn er ook Office White Knights dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, als je op kantoor zou werken zou jij echt zo'n knuffel gehalte hebben dat je wel iemand zou hebben die t voor je doet
*meldtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben al een tijdje depressief (slik ook hoogste dosis AD en nog eens oxa voor noodgevallen)...
Denk dat het komt doordat ik de hele dag met klanten om moet gaan en dus geen tijd heb om mezelf even "terug te trekken" . Momenteel denk ik dat ik liever lekker autistisch in een kamertje wil gaan archiveren ofzo...
Nou en?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, retour kaartjes kan je kopen, maar zou alleen voor het gemak zijn, want qua prijs maakt het dus geen ruk meer uit
moeten wij je helpen? maak eens een foto dan geven we tips! (als we nog kunnen typen tijdens het uitlachenquote:
Vind ik een beetje vreemdquote:
Vast wel, slijmballen heb je (helaas) overal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook Office White Knights dan?.
Wat voor soort winkel? lastige klanten? want als het verder gewoon vriendelijke klanten zijn e.d... dan kan dit misschien uiteindelijk juist goed voor je uitpakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben al een tijdje depressief (slik ook hoogste dosis AD en nog eens oxa voor noodgevallen)...
Denk dat het komt doordat ik de hele dag met klanten om moet gaan en dus geen tijd heb om mezelf even "terug te trekken" . Momenteel denk ik dat ik liever lekker autistisch in een kamertje wil gaan archiveren ofzo...
slim planquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
moeten wij je helpen? maak eens een foto dan geven we tips! (als we nog kunnen typen tijdens het uitlachen)
Ik zie niet in waarom je korting moet krijgen als je dezelfde dag terug gaat. Je gaat hetzelfde stuk. Het komt mij juist wel goed uit, gebeurde mij regelmatig dat ik een retour en een enkeltje moest kopen omdat ik plotseling ergens bleef slapen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik een beetje vreemdlijkt me logisch dat je dat wel hebt.
En daarom reis ik altijd met OV-chipkaart, heb je veel meer flexibiliteit. Of dat je op de terugweg een deel met iemand mee kan reizen en je halverwege op kan stappen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je korting moet krijgen als je dezelfde dag terug gaat. Je gaat hetzelfde stuk. Het komt mij juist wel goed uit, gebeurde mij regelmatig dat ik een retour en een enkeltje moest kopen omdat ik plotseling ergens bleef slapen.
Senseo is geen koffie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Jngens, ik ga zo een slok proberen van de Senseo Rio, eens kijken of dat spul te zuipen is(Zal wel niet, ben erg kritisch met mn koffie warme water)
De KPN winkel.... dus verkoop en service voor alles wat met KPN te maken heeft... mobiele/vaste telefonie, Digitenne, interactieve tv, abonnementen e.d.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor soort winkel? lastige klanten? want als het verder gewoon vriendelijke klanten zijn e.d... dan kan dit misschien uiteindelijk juist goed voor je uitpakken
stond er toch ookquote:
Voor zover het te zien isquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
moeten wij je helpen? maak eens een foto dan geven we tips! (als we nog kunnen typen tijdens het uitlachen)
Waar de deksel op het doosje zit, daar zit een naad, schaar er langs, open. You're welcome.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor zover het te zien is
Er zit een sticker helemaal omheen. Zo'n fijne sticker waarbij je steeds alleen hele kleine stukjes loskrijgt. En ik heb geen terpentine ofzo in huis
[ link | afbeelding ]
Dat is wel het voordeel van de OV Chip. Naar A gaan en daar beslissen ook naar B te gaan en via C weer terug naar A zonder dat je dat had gepland.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom reis ik altijd met OV-chipkaart, heb je veel meer flexibiliteit. Of dat je op de terugweg een deel met iemand mee kan reizen en je halverwege op kan stappen.
Mesje pakken en de randjes van de deksel insnijden, dan heb je em zo openquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit een sticker helemaal omheen. Zo'n fijne sticker waarbij je steeds alleen hele kleine stukjes loskrijgt. En ik heb geen terpentine ofzo in huis
[ link | afbeelding ]
Aardappelschilmesje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Are you sure (Yes/no)?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Een collega van mij zegt net dat we de gebruiker een keuze moeten geven
Is hij helemaal GEK geworden!
gewoon met een pen gaat het ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar de deksel op het doosje zit, daar zit een naad, schaar er langs, open. You're welcome.
Gebruikers een keuze geven geeft alleen maar nog meer twijfel, vragen en "huh, nu snap ik er heulemaal niks meer van".... ik zeg: niet doen! Voorkom je een hoop gezeur meequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
hehe, daar was ik een week geleden ook achter gekomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Q. het volgende:
Ah, mijn pc werkt een stuk sneller als er niet grote stofballen de fan van de CPU blokkeren..
Dat klinkt als een bijna net zo geweldig idee als Het Referendum. Wie dat verzonnen heeft mag ook tegen de muur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen. Als ze maar wel een website regelen waar je dat gemakkelijk vanaf thuis kunt doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijna net zo geweldig idee als Het Referendum. Wie dat verzonnen heeft mag ook tegen de muur.
Samzz, kom er maar inquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)een-enorme-denkfout/
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen. Als ze maar wel een website regelen waar je dat gemakkelijk vanaf thuis kunt doen
Maar ik wil niet dat 80% van de bevolking dingen kan beïnvloeden. Ze zijn daar te dom voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vind het op zich geen ramp, als we wat meer invloed kunnen uitoefenen.
Gebruikers moeten 3 knoppen hebben, die alledrie niks doen. Dan hebben ze het idee dat ze invloed hebben, kan er niks fout gaan en is iedereen tevredenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gebruikers een keuze geven geeft alleen maar nog meer twijfel, vragen en "huh, nu snap ik er heulemaal niks meer van".... ik zeg: niet doen! Voorkom je een hoop gezeur mee
Eensch! Die mensen zijn doorgaans minder incapabel om beslissingen te nemen dan Jan met de Pet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!
Probleem zit hem erin dat mensen relatief veel moeite moeten doen om zichzelf te informeren over de consequenties van hun keuzes op het gebied van de lagere overheden, maar ook Europa.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JE kunt nu wat invloed uitoefenen. Je kunt stemmen voor de gemeente, de provincie, de 2de kamer en europa. Al invloed genoeg!
Hoera!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
De engergie-afrekening is binnen en ik krijg zowaar terug!
Henk en Ingrid!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Eensch! Die mensen zijn doorgaans minder incapabel om beslissingen te nemen dan Jan met de Pet.
Ik heb 300 euro teruggekregenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera!Ik mag 350 euro bijbetalen. Misschien had ik toch de stand moeten doorgeven.
Is niks nieuws aan toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)een-enorme-denkfout/
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera!Ik mag 350 euro bijbetalen. Misschien had ik toch de stand moeten doorgeven.
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.quote:
Even kijken, in oktober, november, december maar 3 dagen per week thuis. It's going to be fuuuuuuuuunquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Zoveel is het helaas niet. Maar ik was van bijbetalen uitgegaan, met die koude winter.quote:
De koude winter van 2009/2010 neem ik aan of niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoveel is het helaas niet. Maar ik was van bijbetalen uitgegaan, met die koude winter.
Je gaat een kroeg kopen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
![]()
Woehoe, het ziet er naar uit dat ik misschien binnen een hele korte tijd mijn eigen kroeg heb
Nee ik vond het afgelopen winter (deze dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De koude winter van 2009/2010 neem ik aan of niet?
Nahaah. Ik eet helemaal geen vlees. Maar ik zou eventueel bereid zijn om 'goed' vlees te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.
Ja ging goed dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
![]()
Woehoe, het ziet er naar uit dat ik misschien binnen een hele korte tijd mijn eigen kroeg heb
dan had ik t verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nahaah. Ik eet helemaal geen vlees. Maar ik zou eventueel bereid zijn om 'goed' vlees te eten.
Overigens ben ik geen vegetariër omdat ik het zo zielig vind voor de dieren. Wel een van de redenen, maar niet de hoofdreden.
Tell me more, mag ook buiten fok om, pm/msn oid.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik hem moet krijgen omdat ik hem al ruim heb betaald de afgelopen jaren
Dat gebeurt hier wel vaker, voel je niet bezwaardquote:
Zover ik weet eet ze helemaal geen vlees.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz hanteert dat principe ook volgens mij, ze eet goed vlees soms wel heeft ze eens geroepen.
Kenne ze dat niet langsbrengen met thuisbezorgd.nl?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zin in een sappige kut. Maar ik ben aan het werk.
Wanneer is jouw meter opgenomen dan? Die van mij namelijk op zijn laatst oktober. Dus ik heb er pas volgend jaar profijt van dat ik er nu nauwelijks was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik vond het afgelopen winter (deze dus) koud zat. En het is een tochtig huis en ik ben een koukleum dus die verwarming heeft hier wel aangestaan.
De A'damse taxi chauffeurs leveren wel bijzondere diensten, dus misschien heeft Thuisbezorgd ook een on-officiële menukaart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Kenne ze dat niet langsbrengen met thuisbezorgd.nl?
Hij vroeg om een sappige, geen droge hoerenpruim.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stinken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb dat zelf pas gedaan, de afrekening is voor de periode juni-eind december.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer is jouw meter opgenomen dan? Die van mij namelijk op zijn laatst oktober. Dus ik heb er pas volgend jaar profijt van dat ik er nu nauwelijks was.
Ach, ik zie het allemaal wel, ik heb iig een leuk spaarpotje op deze manierquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf pas gedaan, de afrekening is voor de periode juni-eind december.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.
(en dat ga ik uiteraard niet doen)
Ja precies, je hebt wel precies fijne maanden om amper thuis te zijn geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik zie het allemaal wel, ik heb iig een leuk spaarpotje op deze manier
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Douche dan ook niet zo lang! Al die lange douche-seks zeker
Dat klinkt als mijn WOZ waarde een paar jaar terug. 180.000e voor een appartement dat ik voor 95.000e had gekocht. Heb in de protestbrief ook geschreven dat ik vandaag nog uit mijn huis ga als ze het voor die prijs willen hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kreeg de water-afrekening en moet een jaarbedrag bijbetalen.
(en dat ga ik uiteraard niet doen)
Heb je de meterstand niet doorgegeven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er klopt gewoon geen reet van, en ik doe niet aan douche-seks.
hehe, dat is wel een mooie reactiequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn WOZ waarde een paar jaar terug. 180.000e voor een appartement dat ik voor 95.000e had gekocht. Heb in de protestbrief ook geschreven dat ik vandaag nog uit mijn huis ga als ze het voor die prijs willen hebben.
trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je de meterstand niet doorgegeven?
Tenzij je een lekkage hebt, op een plek waar je het niet door hebt. Of heb je buitenlandse buren die stiekem van je aftappen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nouja, je bent wel gaan samenwonen toch? Daar stijgt water wel het meeste door.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, je meter is aangesloten op internet en uploadt zn standen zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je de meterstand niet doorgegeven?
Hier niet hoor, ik moet elke keer weer die kast in kruipen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trouwens, meterstanden doorgeven enzo? Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch?
Jawel. Minimaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs dan schat je toch niet in dat iemand in een jaar tijd 2 keer zoveel water gebruikt dan normaal ?
Helaas wilden ze het er niet voor neerleggen. Ze waren wettelijk wel verplicht om het binnen een jaar recht te trekken... Tot die tijd moest ik uiteraard wel belasting, rioolrecht, waterschapsheffing, etc. etc. gebasseerd op 180k betalen... (uiteindelijk wel allemaal, met rente terug gekregen).quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, dat is wel een mooie reactie
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulierenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, je meter is aangesloten op internet en uploadt zn standen zelf..
Zeker niet in Q's buurtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulieren
Maar je bedoelt dat ze je voorschotbedrag verhoogd hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.
Maar goed, zelfs dan schat je toch niet in dat iemand in een jaar tijd 2 keer zoveel water gebruikt dan normaal ?
Meterstand niet doorgegeven, bij de gemeente is er +1 persoon bij gekomen, 1+1 = 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld zijn, kan me alleen helemaal niet herinneren dat ik daar uberhaupt een brief over heb gekregen.
Maak er een hippe ketting van!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ik had 4 paperclips nodig, heb er nog 96
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Smartmeters wel. Maar die zitten nog niet heel veel bij particulieren
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalen
Industrie/commercieel vooral, ze willen het bij iedereen (de regering), maar energiebedrijven moeten ze dan installeren en particulieren willen het niet betalen en niet per kwartier in de gaten gehouden worden (energiebedrijf kan dan zien wanneer je thuis bent bijv.), dus er lopen nog tig rechtszaken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?
Als dat zo bedoeld was wel jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijn
Ik heb mijn reactie dan ook maar ingetrokkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit moet wel de slechtste pick-upline in tijden zijn
Meestal als de oude meter aan vervanging toe is komt er een smartmeter voor in de plaatsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat in bepaalde regio's/wijken/straten zo of bij individuen geplaatst?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Hij is al overtroffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had t gezegd, je had er zo een aantal kunnen ophalen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie dan ook maar ingetrokken.
Was niet als pickuplijn bedoeldquote:
Wel logisch, aan de ander kant, aan je internet gebruik kan de provider dat ook al. En de telefoonmaatschappijen weten 24/7 waar je bent als je gsm aan staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Industrie/commercieel vooral, ze willen het bij iedereen (de regering), maar energiebedrijven moeten ze dan installeren en particulieren willen het niet betalen en niet per kwartier in de gaten gehouden worden (energiebedrijf kan dan zien wanneer je thuis bent bijv.), dus er lopen nog tig rechtszaken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Tegen al die rokkenjagers stumpers hier kun je toch niet op
quote:
Ik onthou mij verder van commentaarquote:
Ik ga maar weer aan het werk, kan niets goeds doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik onthou mij verder van commentaar
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, er staan nog 2 dozen van 1.000.000 stuks hier.
Geef maar, ben benieuwd wat je wil zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Gratis tip: Vrouwen vinden mannen die zich in de slachtofferrol plaatsen niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga maar weer aan het werk, kan niets goeds doen.
Niemand wil mequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je kunt er natuurlijk 10 wegen en daaarna de rest wegen en kijken of dat overeenkomt hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden er ook echt zoveel inzitten? Niemand die zo gek is om na te tellen, dus duizend minder zou niemand opvallen.
Niemand is jou waardigquote:
Kssst, da's logisch denken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk 10 wegen en daaarna de rest wegen en kijken of dat overeenkomt he
Wat voor apparaatje?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kssst, da's logisch denken.
Vond ik altijd wel een leuk apparaatje in de apotheek
waar ga je eigenlijk mee stoppen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik stop ermee voor vanmiddag. Vanavond ga ik wel door
Zo'n weegschaaltje. Je pleurt er 14 pillen in, of 7 ofzo, het precies aantal weet ik eigenlijk niet meer. En dan pleur je de rest van de pot erin en dan weet dat weegschaaltje hoeveel het er zijn.quote:
Wat staat er nog op je programma?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik stop ermee voor vanmiddag. Vanavond ga ik wel door
Simpel doch doeltreffendquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n weegschaaltje. Je pleurt er 14 pillen in, of 7 ofzo, het precies aantal weet ik eigenlijk niet meer. En dan pleur je de rest van de pot erin en dan weet dat weegschaaltje hoeveel het er zijn.
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.quote:
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er nog op je programma?
Wij gaan ze niet tellen, vraag mij sowieso af hoelang het duurt voordat ze op zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden er ook echt zoveel inzitten? Niemand die zo gek is om na te tellen, dus duizend minder zou niemand opvallen.
jeetje wat ben jij de laatste tijd aan de studie..hoe hou je het uit vraag ik me afquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.
[..]
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.
Tentamenweken hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij de laatste tijd aan de studie..hoe hou je het uit vraag ik me af
Dan is het wel tijd voor een pauze jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.
[..]
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.
Het valt wel mee, eigenlijk. Je moet gewoon de wet kennen en die kunnen toepassen. En gelukkig ken ik de wetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het wel tijd voor een pauze ja
Is het moeilijk of gewoon veel? Of allebei?
Je mag het vuur ook wel uittrappen anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog niet op je pissen als je in de fik stond.
Je hoeft die dingen toch niet uit je hoofd te kennen he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt wel mee, eigenlijk. Je moet gewoon de wet kennen en die kunnen toepassen. En gelukkig ken ik de wet
Ik heb bijna alle relevante artikelen uitgeschreven en in 't wetboek van een bonnetje voorzienBen maar gestopt op de helft bestuurprocesrecht
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog niet op je pissen als je in de fik stond.
Nee, gelukkig niet. Maar het scheelt de helft aan tijd als je weet welke wet waar ongeveer staat en of de wet die je moet gebruiken überhaupt bestaat en hoe je deze het beste kan toepassen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft die dingen toch niet uit je hoofd te kennen he?
Behalve als het een marokkaan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Murmeli het volgende:
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?
Adblockersquote:
Tenzij dit buitenproportioneel veel gevaar voor jezelf oplevert, geloof ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?
Dus eigenlijk moet je alleen de inhoudsopgave in je kop stampenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar het scheelt de helft aan tijd als je weet welke wet waar ongeveer staat en of de wet die je moet gebruiken überhaupt bestaat en hoe je deze het beste kan toepassen.
Ik mag m'n wetboeken ook meenemen op tentamen
Precies. En je pik in de fik lijkt me geen pretjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij dit buitenproportioneel veel gevaar voor jezelf oplevert, geloof ik.
Nee, dat dan weer niet. Ik krijg ook repeteervragen, dat zijn begrippen en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je alleen de inhoudsopgave in je kop stampen
Ik ben verplicht mensen met een hartaanval te helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik red niemand in levensgevaar, elk persoon minder op de wereld is er 1 (twee of meer als ze zwanger is))
Ik ook. EHBO diploma +reanimatie enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben verplicht mensen met een hartaanval te helpen
Vind je dat interessant eigenlijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik krijg ook repeteervragen, dat zijn begrippen en zoBijvoorbeeld het verschil tussen een bestuurlijke boete en een last onder dwangsom en een last onder bestuursdwang.
Thatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook. EHBO diploma +reanimatie enzo.
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat interessant eigenlijk?
Ik zou er spontaan van uitdrogen
Waarom moet je dat soort dingen eigenlijk leren? Waar ga je dat straks in je werk gebruiken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.
Maar, recht moet je liggen, want zelfs strafrecht heeft ontzettend saaie onderdelen.
Ik zou denk ik zowiezo nooit voor rechten kunnen gaan, zoveel lezen dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.
Maar, recht moet je liggen, want zelfs strafrecht heeft ontzettend saaie onderdelen.
Nou ja, dan is er iemand dood?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben verplicht mensen met een hartaanval te helpen
Alhoewel, ik weet niet wat de consequenties zijn als ik het niet doe, overigens
Jij hebt een vreemde smaakquote:
Ik zou het wel kunnen lezen, alleen niet onthoudenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zowiezo nooit voor rechten kunnen gaan, zoveel lezen dat zou ik niet kunnen
En als dan duidelijk wordt dat jij er naast hebt gestaan met je EHBO+Reanimatie, kan je worden aangeklaagd door het OMquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan is er iemand dood?
Wat ben je scherpquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan is er iemand dood?
Ik wil wel iets in die richting doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet je dat soort dingen eigenlijk leren? Waar ga je dat straks in je werk gebruiken?
Wat is je specialisatie en wat voor werk wil je gaan doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel iets in die richting doenDaarom heb ik ook een stage uitgekozen in die richting, een advocatenkantoor dus.
En aangezien alle gebieden van het recht op mijn specialisatie van toepassing zijn, heb ik o.a. bestuursrecht ook gekozen.
Ik vind het voor nu nog gewoon erg interessant. En het is maar een half jaartje en dan nog een half jaar stage.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zowiezo nooit voor rechten kunnen gaan, zoveel lezen dat zou ik niet kunnen
Ik ga me nog ontwikkelen in de specialisatie op m'n stage, Hippisch rechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is je specialisatie en wat voor werk wil je gaan doen?
Heb je concrete voorbeelden van waar je je dan mee bezig zou kunnen houden? Ik kan me er echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me nog ontwikkelen in de specialisatie op m'n stage, Hippisch recht
Ik weet nog niet wat ik later voor werk wil gaan doen, ik denk richting research op rechtgebied. Vooral in de paardensector is daar grote behoefte aan.
Plaats eens een foto dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Nog even genieten van m'n oorbellen, trekt de aandacht af van de rest.
Whut?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Nog even genieten van m'n oorbellen, trekt de aandacht af van de rest.
Monza in Utrecht? Zit op 5min lopen van t stationquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
Iemand heb kaarten voor me besteld voor Monza voor Tribune 8a. Maar ik weet niet waar het is.
Wat is Monza?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
Iemand heb kaarten voor me besteld voor Monza voor Tribune 8a. Maar ik weet niet waar het is.
Als je gewoon niet ad rem bent en geen goede grap kunt bedenken, laat het dan gewoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
Monza in Utrecht? Zit op 5min lopen van t station
+1quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je gewoon niet ad rem bent en geen goede grap kunt bedenken, laat het dan gewoon.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je gewoon niet ad rem bent en geen goede grap kunt bedenken, laat het dan gewoon.
Privaatrecht, aankoop- en verkoop kwestiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je concrete voorbeelden van waar je je dan mee bezig zou kunnen houden? Ik kan me er echt niets bij voorstellen
quote:
Thx, ik kon het al niet vinden. Beste tribune dus. Mag ook wel voor dat geld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
http://partner.gptours.nl(...)ID=140&tribuneID=231
Was vast niet tijdens een officiële toegangquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
Ik heb op de oude kombaan gereden op Monza
en een donut gemaakt
Welke race ga je heen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx, ik kon het al niet vinden. Beste tribune dus. Mag ook wel voor dat geld..
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
FEI = Fédération Equestre Internationale
KNHS = Koninklijke Nederlandse Hippsiche Sportfederatie
nee tijdens mijn vakantie in 2009... de hekken stonden niet goed dichtquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was vast niet tijdens een officiële toegang
Ik had al zo'n voorgevoel, dus ik dacht ik zet het er maar bijquote:
Briljantquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee tijdens mijn vakantie in 2009... de hekken stonden niet goed dicht
Kunnen er meer zijn, F1, GP, WTCC, etc zijn allemaal hogere prijsklasse.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, voor 300 euro per kaartje..
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Privaatrecht, aankoop- en verkoop kwestiesKwesties voor het FEI tribunaal of het tuchtcollege van de KNHS, bijvoorbeeld, het onderzoek doen naar de mogelijkheden van het opstellen van nieuw recht wat betreft paardenwelzijn, enz.
FEI = Fédération Equestre Internationale
KNHS = Koninklijke Nederlandse Hippsiche Sportfederatie
Ik denk van nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed
Volgens mij word jij een hele rijke vrouw. Trouwen?
F1. Met 8 vrienden, camper mee, partytent.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
Kunnen er meer zijn, F1, GP, WTCC, etc zijn allemaal hogere prijsklasse.
Alles met recht verdient toch goed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk van nietMaar toch, tuurlijk
Iedereen? Alleen Samzzquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
welja, niemand wil mij en miss kaapt iedereen weg
ik wil een foto van jou met je oorbellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Cool, heel weekend?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
F1. Met 8 vrienden, camper mee, partytent..
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Loopt er hier eindelijk (in mijn laatste week hier zucht) eens een echt mooie vrouw rond. Guitige lach, mooi figuur, geil brilletje. Dus ik vraag een collega, he, wie is dat.
Ene Lisa, net terug van zwangersscha.... laat maar.
Ja en?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Loopt er hier eindelijk (in mijn laatste week hier zucht) eens een echt mooie vrouw rond. Guitige lach, mooi figuur, geil brilletje. Dus ik vraag een collega, he, wie is dat.
*kuch*golddigger*kuch*quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed
Volgens mij word jij een hele rijke vrouw. Trouwen?
Is ze snel weer in vormquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat besefte ik me ook, dat ze dat heel netjes heeft gedaan. Tenzij ze hier aan een nog belachelijkere vorm van zwangerschapsverlof doen dan in Nederland.quote:
Maar wel een met smaakquote:
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles met recht verdient toch goed?
Nu alleen het polygame huwelijk nog wettig maken
Sharia FTWquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt worden
Daar ga jij voor zorgen toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt worden
Ook ik heb wel eens mijn mindere momenten geef ik ruiterlijk toequote:
Het zou wel heel dom zijn zou ik dat nu niet meer willenquote:
Ja maar om dan meteen te trouwenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ik heb wel eens mijn mindere momenten geef ik ruiterlijk toe
wtf, hier is het droog!quote:
Aanstellerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
netjes, maar de kaarten zijn voor het hele weekend dan of alleen de race zelf?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel heel dom zijn zou ik dat nu niet meer willen
Dat was dan juist weer een van mijn betere momentenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar om dan meteen te trouwen.
Ik ga zo lekker naar 't paard, dan douchen, eten en dan weer aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat geen motivatie is om vanavond weer goed aan de slag te gaan met de studie dan weet ik het ook niet meer
ja, dat zou ik mezelf ook maar voorhouden nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was dan juist weer een van mijn betere momenten
T wordt wel donker, maar zie nog steeds niksquote:
Dat is een grotere motivatie dan mijn voorstel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker naar 't paard, dan douchen, eten en dan weer aan het werk
Ignorance is bliss he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou ik mezelf ook maar voorhouden nu.
Het trekt de andere kant op geloof ik, jij hebt er geen last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T wordt wel donker, maar zie nog steeds niks
Het eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even iets gemist denk ik. Samzz brengt geld in de relatie. Waar zorgt MissMSX voor?
totaal offtopic, maar dat is DE manier om een Nederlander met een goed engels accent eruit te halen, de "he" aan het einde van een zinquote:
Nee, wel een goede invulling om je gedachten even op wat anders te zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een grotere motivatie dan mijn voorstel?
T doet nu iets waarvan ik niet duidelijk kan zien of t regen, hagel of sneeuw isquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het trekt de andere kant op geloof ik, jij hebt er geen last van
Gezond verstandquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even iets gemist denk ik. Samzz brengt geld in de relatie. Waar zorgt MissMSX voor?
Ik the brains (quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Straks pittige hutspot met verse worstquote:
Wie zorgt voor de seks?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik the brains () MissM the beauty?
hutspotquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Straks pittige hutspot met verse worst
Arme Airquote:
Dat is idd wel erg offtopic he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
totaal offtopic, maar dat is DE manier om een Nederlander met een goed engels accent eruit te halen, de "he" aan het einde van een zin.
That was a good show he?.
Hoezo dat nu weer?quote:
Ja, heel erg vervelend iddquote:
Die moeten op mij zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel een goede invulling om je gedachten even op wat anders te zetten
Geen point my dear, het kwam zomaar in me opquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg offtopic he?
Your point being?
Ik zou graag met hem ruilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer?Zo lelijk ben ik toch niet?
Hier sneeuwde het daarstraks weerquote:
Jij lelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer?Zo lelijk ben ik toch niet?
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen point my dear, het kwam zomaar in me op.
trap naquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij lelijk?
Als ik m'n vent al een andere vrouw zou gunnen dan ben jij het
Maak je geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij lelijk?
Als ik m'n vent al een andere vrouw zou gunnen dan ben jij het
quote:
Jij hebt zat kansen gehad en niet gegrepenquote:
sneeuwquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het daarstraks weer
Nee, daar hebben we Samzz al voorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sneeuwer moet nog even een flink pak weer vallen dit seizoen, nog even vol profijt hebben van mijn winterbandjes
Gewoon zo dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik wist niet hoe hem anders te interpreteren
Eenschquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, het moet lente worden verdomme!
Als ik in Zuid-Italië woon/werk mag dat jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, het moet lente worden verdomme!
Ach, die is ook wel eens een keer ziekquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we Samzz al voor
Do to Zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
netjes, maar de kaarten zijn voor het hele weekend dan of alleen de race zelf?
+1quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sneeuwer moet nog even een flink pak weer vallen dit seizoen, nog even vol profijt hebben van mijn winterbandjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik in Zuid-Italië woon/werk mag dat ja
Zit je nu stiekem jezelf mijn plekje toe te eigenen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die is ook wel eens een keer ziek.
Mag altijdquote:
Bij jou in bed zeker, dacht het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag altijdheb je iig een slaapplek
*jaloers* Moet zeggen dat ik 300 euro dan nog wel mee vind vallen.quote:
Wij weten wat lol maken isquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou in bed zeker, dacht het niet
Zo dacht ik niet eens direct, maar meerdere Foksters weten dat het geen straf hoeft te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou in bed zeker, dacht het niet
Namen willen wequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo dacht ik niet eens direct, maar meerdere Foksters weten dat het geen straf hoeft te zijn
inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet dat ertoe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die is ook wel eens een keer ziek.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaadGeld mag je niet zelf makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verdienen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |